SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat boeit echt niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
De beste prestatie van PEC ooit qua puntenaantal in de Eredivisie is 40. PEC heeft nu 39 punten en staat met 2-0 voor. Wordt deze wedstrijd winnend afgesloten, dan is er opnieuw een clubrecord gebroken.
Haha.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heeft daar vrij weinig mee te maken
Ja nee, echt, eerste helft kansen niet afmaken en dan zo spelen in de tweede helftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanvertoning van Vitesse in de tweede helft, wat een schande
Vriend, wat flik je me nou!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet 7 keer achter elkaar winnen met dit Vitesse.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het spijt me zeerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, wat flik je me nou!!!Kut Heracles ook weer een punt
Heerenveen dat onverdiend wint vanavond, godverdomme
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Het spijt me zeer
Het was de eerste seizoenshelft all over again
Het voetbal van Heracles was weer niet om aan te zien, maar Vitesse maakte gewoon WEER de kansen niet afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haag. Den Haag wint al nooit van Heracles
.
Zonde manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het voetbal van Heracles was weer niet om aan te zien, maar Vitesse maakte gewoon WEER de kansen niet af
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu gaat Heracles volgende week weer vol vertrouwen naar Den Haag. Den Haag wint al nooit van Heracles
.
Niet alleen Mex, ook al die anderen die de afgelopen weken hun leedvermaak in het PEC-topic kwamen tonen.quote:
Ik heb er weer een hard hoofd in. Den Haag verliest werkelijk waar altijd van Heraclesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.
Draak van een wedstijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga met je mee . Zaten vandaag donders mooie Vitesse supporters om me heen. Kreeg nog een halve liter bier hahah. Was ook wel dronken, maar wel op een leuke manier.
Tis hier verdacht rustig ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet alleen Mex, ook al die anderen die de afgelopen weken hun leedvermaak in het PEC-topic kwamen tonen.
PEC staat weer vijfde en heeft een clubrecord te pakken. Nog nooit eerder haalde PEC in de Eredivisie zoveel punten.
Maakt niet uit. Jullie zijn toch wel veilig. Go Ahead maakt er een zooitje van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weer een hard hoofd in. Den Haag verliest werkelijk waar altijd van Heracles
Ik ben echt compleet verk** gewoon na vanavond. Wat onterecht dit man. Godverdommequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jullie zijn toch wel veilig. Go Ahead maakt er een zooitje van.
Agja hadden wij tegen Groningen. Is kut, maar je moet verder. Heb wel zin in Ado-Heracles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet verk** gewoon na vanavond. Wat onterecht dit man. Godverdomme
Dat wordt gewoon weer 1-2 of 1-3 ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Agja hadden wij tegen Groningen. Is kut, maar je moet verder. Heb wel zin in Ado-Heracles.
Een "kutclub" die met een kleine begroting op een fantastische 5e plaats op de ranglijst staat, na 26 duels. Weliswaar met Vitesse en Heerenveen in het kielzog, maar met een flink gat richting plek #8.quote:
Dan krijg je van mij bier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon weer 1-2 of 1-3 ofzo.
Waar zit jij trouwens volgende week? Niet in het uitvak neem ik aan, of toch wel?quote:
3-0quote:Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Padt; Hateboer, Botteghin, Lindgren, Burnet; Tibbling, Kieftenbeld; Rusnák, Chery, Mahi; Van der Velden
Kurto, Fortes, Haddad, Gosens, Lieder, Korte, Van Overeem, Klaiber, Van Deelen, Steenvoorden, Lima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |