abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150408289
quote:
18s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alle collectes en fondsenwerving zijn volkomen ongerelateerd aan FOK! en/of aan de ouders.
Ja en gehengel hoort niet in dit topic. :( Hou daar nou eens mee op.

Waarom starten jullie niet een actie op FHF?
pi_150408330
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:12 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja en gehengel hoort niet in dit topic. :(

Waarom starten jullie niet een actie op FHF?
Geen "gehengel", maar als mensen willen bijdragen (in welke vorm dan ook, niet puur financieel) zijn er genoeg contactmogelijkheden.

Nee, FOK! staat hier buiten. Niet alleen omdat de regels zo zijn, maar ook om de belangen goed gescheiden te houden. We kennen elkaar toevallig via FOK!, maar Facebook heeft ook geen verantwoordelijkheid voor berichten die door Facebookgebruikers naar elkaar verstuurd worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150408336
Ik heb in het begin van de vermissing een blog gelezen van iemand die het Pianista pad ging lopen.
Wat ik me herinner is dat daar in stond dat de klim naar de top erg steil en gevaarlijk was.
En dat je natuurlijk niet dezelfde weg terug kon gaan omdat dat te steil was om af te dalen, ze namen een ander pad naar beneden terug naar Boquete.

Ik kan die blog nergens meer vinden maar nu vraag ik me af, waren zij via de steep area naar boven gegaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 08-03-2015 10:05:28 ]
pi_150408384
quote:
18s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen "gehengel", maar als mensen willen bijdragen (in welke vorm dan ook, niet puur financieel) zijn er genoeg contactmogelijkheden.
:r Ik heb je gehengel gerapporteerd.
pi_150408399
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

:r Ik heb je gehengel gerapporteerd.
Ik beef, sidder en huil.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150408409
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:13 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik kan die blog nergens meer vinden maar nu vraag ik me af, waren zij via de steep area naar boven gegaan?
Klinkt wel zo.
pi_150408427
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik beef, sidder en huil.
Aasgieren zijn jullie. :r
pi_150408453
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:17 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Aasgieren zijn jullie. :r
Aldus de dame die hier net zoveel aanwezig is als anderen. :')

Wat maakt jou dat, een opperaasgier? Ik schiet je met mijn drone uit de lucht.

pi_150408491
Hou je niet van de domme. Dat gezeur om "steun" doe je maar in een ander topic.
pi_150408765
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:20 schreef 11en30 het volgende:
Hou je niet van de domme. Dat gezeur om "steun" doe je maar in een ander topic.
Nee:

quote:
18s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alle collectes en fondsenwerving zijn volkomen ongerelateerd aan FOK! en/of aan de ouders.

Het is een privé-initiatief van enthousiastelingen, gesteund door middel van input door velen hier in het topic die zelf niet meegaan.

Dat gaat allemaal buiten FOK! en ouders om en beide hebben daar ook niets mee te maken.

zondag 8 maart 2015 @ 01:39:29 #111
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150408874
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:13 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik heb in het begin van de vermissing een blog gelezen van iemand die het Pianista pad ging lopen.
Wat ik me herinner is dat daar in stond dat de klim naar de top erg stijl en gevaarlijk was.
En dat je natuurlijk niet dezelfde weg terug kon gaan omdat dat te stijl was om af te dalen, ze namen een ander pad naar beneden terug naar Boquete.

Dit?

http://earthdrifter.com/b(...)rs-became-separated/
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150409101
quote:
Ik ken deze blog idd ook maar hier lees ik niet in dat ze een ander pad terug gegaan zijn.
Wel dat de klim naar de top erg steil was. Lijkt het hier nou alsof de gids ze een verkeerde afslag aangeraden heeft?
Is er dan toch een andere, gevaarlijk steile route naar de cd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 08-03-2015 10:04:17 ]
pi_150409121
quote:
There are more than likely many areas where mistakes could be made.
pi_150409327
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik ken deze blog idd ook maar hier lees ik niet in dat ze een ander pad terug gegaan zijn.
Wel dat de klim naar de top erg stijl was. Lijkt het hier nou alsof de gids ze een verkeerde afslag aangeraden heeft?
Is er dan toch een andere, gevaarlijk stijle route naar de cd?
Ff offtopic, maar het strookt niet met je intelligente posts; het is 'steil', niet 'stijl'.

pi_150409385
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2015 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ff offtopic, maar het strookt niet met je intelligente posts; het is 'steil', niet 'stijl'.
Oke haha, ik maak wel meer taalfouten hoor -O-
of het is de rode wijn kan ook nog
pi_150409404
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 02:09 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Oke haha, ik maak wel meer taalfouten hoor -O-
of het is de rode wijn kan ook nog
Rode wein? :P

Nee, moest het ff kwijt. Ik ga niet op alle spelfouten in en maak ze zelf ook als ik mobiel FOK!, maar dit leest echt heel slordig en zoals gezegd past het niet bij de inhoud en intelligentie die je normaalgesproken laat zien.

pi_150409479
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2015 02:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Rode wein? :P

Nee, moest het ff kwijt. Ik ga niet op alle spelfouten in en maak ze zelf ook als ik mobiel FOK!, maar dit leest echt heel slordig en zoals gezegd past het niet bij de inhoud en intelligentie die je normaalgesproken laat zien.
Slordigheid idd
Maar goed dat je het zegt, kan ik er op letten dan sta ik tenminste niet zo voor jan met de korte achternaam :)
  zondag 8 maart 2015 @ 05:05:06 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150410979
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hier heb je zo een locatie met erosiegleuven, een plant precies op het randje en veel overige vegetatie er achter. Dat is nog lastig genoeg om te vergelijken met de nachtfoto's. En het kan zelfs nog aan de andere, verticale kant zijn.
[ afbeelding ]
Mooi liedje.
Mooi filmpje ook.
pi_150411001
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel een magische vondst dan; een "balletje huid" die zoooover vervoerd wordt en dan opeens toevalligerwijs gevonden wordt.

Zo'n entertainmentprogramma leent zich natuurlijk niet voor een uitgebreide analyse, dat neem ik hem niet kwalijk. Wel dat juist op het vlak van zijn ervaring het punt niet naar voren werd gehaald.

Ik zie het ook niet als "spookverhaal", want het artikel in La Prensa (meen ik, kan een andere krant zijn) was heel erg duidelijk met beschrijving van zwarte puntjes etc. Enrique A. had er ook op gereageerd toen.
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat men spreekt over "4 oproepen in 9 dagen" geeft al aan dat er weer es een onnozele stagiair aan het werk was bij de brakke krant.

Je vastklampen aan een artikel in nota bene de Televaag en een serieus onderzoek door Panamese pathologen ermee wegwuiven vind ik nogal.... brak.
De o zo duidelijke :N beschrijving van het "balletje huid", uit wat voor een door en door betrouwbare krant komt die eigenlijk? :?
Zo betrouwbaar, dat Frank vd G kwalijk genomen wordt, dat hij het niet noemt in een entertainment-programma?

Panamese rapporten spraken trouwens over "geen sporen van geweld"

[ Bericht 2% gewijzigd door JustinCase op 08-03-2015 06:15:33 ]
pi_150411010

[ Bericht 100% gewijzigd door JustinCase op 08-03-2015 06:03:25 ]
pi_150411101
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:29 schreef gynaika het volgende:

[..]

In posting #7 stelde ik al de volgende vraag: Zou voor die “roetsjbaan” het “derde pad op de Mirador”, steep area, in aanmerking kunnen komen?

Die “steep area” werd in de AFK-video door F weggewuifd maar ik denk er het mijne van.
Hij wuift weg dat er een pad is, en zegt dat het daar steil is. Je denkt er dus het zijne van.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 08-03-2015 06:04:08 ]
  zondag 8 maart 2015 @ 05:49:13 #122
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150411146
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 01:50 schreef Grijzemassa het volgende:
Wel dat de klim naar de top erg steil was. Lijkt het hier nou alsof de gids ze een verkeerde afslag aangeraden heeft?
Is er dan toch een andere, gevaarlijk steile route naar de cd?
De schofterige gids in dat blog stuurde die mensen op de y-splitsing met de oranje pijl linksaf richting Cerro Horqueta, waar je rechtsaf naar de Mirador klimt.

Hij kwam notabene zelf van de Pianista af met een paar toeristen.
pi_150411167
quote:
12s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:54 schreef El_Matador het volgende:
Het is onze expeditie en de ouders hebben hun eigen verhaal en verantwoordelijkheden, die zijn anders dan de onze.
Zo mag ik het horen. Die van jullie zijn niet zwaarder, alleen anders. Bescheidenheid siert de mens. O-)

[ Bericht 7% gewijzigd door JustinCase op 08-03-2015 06:09:39 ]
pi_150411204
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 05:49 schreef Perico het volgende:

[..]

De schofterige gids
Oh joh, er zijn er meer? Dus naast hyperintelligente psycho's, onbetrouwbare reservegidsen en telefoondatamanipulators, ook gewoon échte schoften?

Het wordt steeds idioter hier. :r

pi_150411258
quote:
9s.gif Op zondag 8 maart 2015 06:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh joh, er zijn er meer? Dus naast hyperintelligente psycho's, onbetrouwbare reservegidsen en telefoondatamanipulators, ook gewoon échte schoften?

Het wordt steeds idioter hier. :r
Moet je hyperintelligent zijn om een telefoon terug in tijd te zetten???

Verder:
Je theorie dat Kris in een quebrada valt en Lisanne doorloopt met de rugzak slaat nergens op.
Lisanne zou nooit met Kris haar telefoon als eerst het noodnummer bellen met de telefoon van Kris ipv van die van haarzelf.
Dus door jouw scenario van mekaar kwijtraken kan een dikke vette streep.

Verder:
Waar blijft je antwoord op "sms niet verzonden maar opgeslagen in concepten"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')