Alleen? Hebben ze zo'n groot publiek?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze staan in het Goffertpark![]()
Ik heb net het nummer even geluisterd, maar ik word er niet echt enthousiast van.
Oh, als de DJ's daar staan moeten Mumford and sons daar maar optreden.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze staan in het Goffertpark![]()
Ik heb net het nummer even geluisterd, maar ik word er niet echt enthousiast van.
Wie is dat mens?quote:
Uit de berichten leid ik af van wel. Hoeveel man kan het Gofferpark aan eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen? Hebben ze zo'n groot publiek?
Aafke timmert aan de weg als singer songwriter (meerdere keren in de nachten op 3FM geweest), al heeft ze zelf een hekel aan die term geloof ik. En ze is inmiddels freelance journalist en schrijft voor een aantal tijdschriften. Tis een beetje you love her of je haat dr. Zeker dr muziek.quote:
Minteplint!quote:
TVP gemachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:33 schreef Pandaplint het volgende:
Goed topic
ONZ / [PAINT] Een nieuwe baan voor Ivo en Fred
Dat doet mij denken aan een zomer op de camping in Hardenberg waar dat liedje elke avond laat te horen was op de lokale piraat.quote:
Vindt jij de nieuwe Gloria neemt het letterlijk ook zo briljant?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Lup-dag
Dit topic is speciaal voor Rolf.
Hilarischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vindt jij de nieuwe Gloria neemt het letterlijk ook zo briljant?
Inwendig?quote:
zeg het maar jongens geheime boodschap dat Sander H een vaste plek krijgt in de dagprogrammering?twitter:sander3fm twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 13:09:41Ajax belde net. Gegarandeerde basisplek, trainingsweekend kon ik skippen reageer retweet
Limonadie!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
zeg het maar jongens geheime boodschap dat Sander H een vaste plek krijgt in de dagprogrammering?twitter:sander3fm twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 13:09:41Ajax belde net. Gegarandeerde basisplek, trainingsweekend kon ik skippen reageer retweet
De Sander en Barend Showquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
twitter:
Barendquote:
Het wordt een breed georienteerde middagshow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Barend
Nee, gewoon nee.
Maar goed, Radio 2 is leuker.
Gelukkigquote:
Met die foto's is niets misquote:Op woensdag 11 maart 2015 06:34 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor lelijke foto's dan
BJ lijkt wel een travestiet die net de pruik heeft afgezet. hele lelijke make-up of nabewerking imho. die foto van Fleur vind ik niks mis meequote:Op woensdag 11 maart 2015 06:34 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor lelijke foto's dan
quote:
Radio10 deze week.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:57 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist even 40 minuten gesport met de muziek van 3fm op de achtergrond. Fijne sportmuziek tussen 11 uur en 12 uur moet ik zeggen.
[..]Volgens mij luistert iedereen naar radio 2 deze week.
ga skieën gek!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister alleen apres-ski kneiters deze week
nog wat verkouden en wat moe, maar ik kan morgenmiddag weer aan het werkquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog wat verkouden en wat moe, maar ik kan morgenmiddag weer aan het werk
ja, die 3 dagen dat ik niet ben ingeroosterd kwamen me perfect uit. ik denk dat ik me anders voor de 2e x dit jaar ziek had moeten melden. ik hoestte zoveel dat een klant te woordstaan er niet in had gezetenquote:
Lunchtijd!quote:
zijn die liften ook draadloos??quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lunchtijd!
En wifi bij alle skiliften
Echt wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:25 schreef Pino112 het volgende:
"Dotan verovert de hele wereld"
Hahahaha![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)mera-overvallen.html
HAHAHA dat onderste plaatje![]()
![]()
![]()
Eens met spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:44 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)mera-overvallen.html
HAHAHA dat onderste plaatje![]()
![]()
![]()
Plaatje is verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Schiedamquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)op-1-hand-te-tellen/
Schiedam of Veenendaal.
Godverdomme.
Ja echt topshow met alle horeca die om 1 of 2 uur dichtgaatquote:
Afterparty bij mijquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt topshow met alle horeca die om 1 of 2 uur dichtgaat
Nadat op 5 maart 1855 de Grebbedijk bij Rhenen doorgebroken was, overstroomde Veenendaal bijna volledig. De meeste mensen verschuilden zich in de hooggelegen kerk op het marktplein.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veenendaal
op zondag zal het Glazen huis gesloten zijn helaasquote:
dat istie al hoor 8 dagen langquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op zondag zal het Glazen huis gesloten zijn helaas
Nee, Gloria neemt het letterlijk is money well spent.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Ons belastinggeld gaat dus naar het maken van dit soort filmpjes:
http://go.3fm.nl/3fm-awar(...)3FM-Awards-nominatie
Helemaal watquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt helemaal van dat #deavondisvanjou. Hitkrantradio.
Maar ben je nog wel #TeamDomien nu?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt helemaal van dat #deavondisvanjou. Hitkrantradio.
Daar gaan onze belastingcentenquote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos komt daar volgende week dus ook naartoe.
Met speciaal transport zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos komt daar volgende week dus ook naartoe.
Arme Elgerquote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos
JIMMY!quote:
quote:
Bronson heeft tegenwoordig een vriendin, dus ik gok dat Jimmy ook tevreden is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |