Alleen? Hebben ze zo'n groot publiek?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze staan in het Goffertpark![]()
Ik heb net het nummer even geluisterd, maar ik word er niet echt enthousiast van.
Oh, als de DJ's daar staan moeten Mumford and sons daar maar optreden.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze staan in het Goffertpark![]()
Ik heb net het nummer even geluisterd, maar ik word er niet echt enthousiast van.
Wie is dat mens?quote:
Uit de berichten leid ik af van wel. Hoeveel man kan het Gofferpark aan eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen? Hebben ze zo'n groot publiek?
Aafke timmert aan de weg als singer songwriter (meerdere keren in de nachten op 3FM geweest), al heeft ze zelf een hekel aan die term geloof ik. En ze is inmiddels freelance journalist en schrijft voor een aantal tijdschriften. Tis een beetje you love her of je haat dr. Zeker dr muziek.quote:
Minteplint!quote:
TVP gemachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:33 schreef Pandaplint het volgende:
Goed topic
ONZ / [PAINT] Een nieuwe baan voor Ivo en Fred
Dat doet mij denken aan een zomer op de camping in Hardenberg waar dat liedje elke avond laat te horen was op de lokale piraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |