Nu hij er dezeweek niet is luister ik wel. Maar ik heb het zo gehad met hem afgelopen jaar, ben weer Giel gaan luisteren, die ik 4 jaar uit heb gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoop andere mensen ook niet meer volgens de luistercijfers
http://www.radiofreak.nl/(...)te-en-Wietze-winnen/
[..]
17% van je luisteraars kwijt rakenBij een commerciële station was Sander de Heer al lang ontslagen
en dan nu speciaal voor jou Milli Vanilliquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik ook Milli Vanilli had kunnen voorstellen
Maar het is BVSMP geworden
Gemistquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dan nu speciaal voor jou Milli Vanilli
girl I'm gonna miss youquote:
staat die ook bovenin de kast? Naast Snow?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
Lang niet meer gehoord trouwens, misschien de cd eens afstoffen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
staat die ook bovenin de kast? Naast Snow?
Milli Vanilli is not done in een hoop kringen vanwege de nep-act die ze zijn. Daarom hoor je ze denk ik nog weinig. Maar op zich lekkere gelikte top 40 muziek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
girl I'm gonna miss you
Oh, ik hoor weer zo'n typisch eightiesnummer dat ik zo ongeveer vergeten was, naam van de band had ik ook nooit meer kunnen oplepelen
Volgens mij is hier sprake van een generatiekloof...quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who you gonna call? Those bastards
Morgen de top 100. Dat is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben vandaag en morgen thuis, dus ik kan lekker veel luisteren
ook een leuk plagiaat gevalletjequote:Op donderdag 12 maart 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who you gonna call? Those bastards
Precies. Dat Rob en Fab niet zongen veranderde weinig imho. De cd klonk nog precies hetzeldequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Milli Vanilli is not done in een hoop kringen vanwege de nep-act die ze zijn. Daarom hoor je ze denk ik nog weinig. Maar op zich lekkere gelikte top 40 muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |