Echt heel veel heb je ook niet gemist hoor. Of je moet zijn bucketlist een gemis hebben gevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Sander gelukkig al heel lang niet meer gehoord
Dat is de beste artiest ooit.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
Blijft net zo goed hangen als de zanger...
Alleen jammer dat die vent er zo doorheen zat te lullen.quote:
RESPECT THE MAN IN THE ICE CREAM VANquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die vent er zo doorheen zat te lullen.
Blij dat het niet de jaren zestig zijn wat dat betreft.quote:
hoop andere mensen ook niet meer volgens de luistercijfersquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Sander gelukkig al heel lang niet meer gehoord
17% van je luisteraars kwijt rakenquote:Het ochtendprogramma van Radio 2 heeft vorig jaar bijna een vijfde van de luisteraars verloren. Dat blijkt uit cijfers van het luisteronderzoek, op een rij gezet door Mediabureau ZIGT. Radio 2 verliest met ‘De Heer ontwaakt’ de meeste luisteraars ten opzichte van 2013, zo'n 17 procent. Q-Music krijgt er met het dj-duo Mattie en Wietze juist hetzelfde aantal luisteraars bij en is de grootste stijger in de ochtend.
Ook Radio 1 stijgt, en wint zo'n vijf procent. Giel (3FM) leverde in 2014 iets in met 4,5 procent. 'Evers Staat Op' van Radio 538 bleef stabiel.
Radio 2 zit al langer in een dalende trend. Alleen tijdens de Top 2000 in december is er een opleving in de ochtend van de publieke zender.
Sander de Heer hou maar op ik kanniemeerquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoop andere mensen ook niet meer volgens de luistercijfers
http://www.radiofreak.nl/(...)te-en-Wietze-winnen/
[..]
17% van je luisteraars kwijt rakenBij een commerciële omroep was Sander de Heer al lang ontslagen
Ik schakelde pas in nadat ik jouw post lasquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ron Meier dus, echt, wat een vaag nummer, het zei me helemaal niks
Rob wie?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, hij heet Rob trouwens. Niet dat dat helpt qua herkenbaarheid
Stendersquote:
Is die uit de 80's ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |