ik herkende hem wel gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, de Dolly Dots zijn geen genot.
ik ben niet verder dan 1 letter gekomen, onmogelijk om de keuze te beperken.quote:
eejjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef D. het volgende:
Ik kan mijn T2000 lijstje niet meer vinden, anders had ik die gebruikt om te stemmen
gewoon wat nummers uit de keuzelijst plukken, ik help je alvast met 2: Enola Gay en Philip en Giorgio.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef D. het volgende:
Ik kan mijn T2000 lijstje niet meer vinden, anders had ik die gebruikt om te stemmen
moggequote:
huh wat? Is volgende week woensdag pas.. toch?quote:
ja, daar moet ik tellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
huh wat? Is volgende week woensdag pas.. toch?
Gelukkig maar dat je daarvoor niet verder dan 12 hoeft te kunnen tellenquote:
Dat moeten we dan maar ff doen.quote:Maar bij radio2 kun je stemmen voor de lijst van vrijdag http://stem.radio2.nl/backtothe80s-2015
belinda en won ton ton vind ik niks, de rest is leuk en divers. Je moet het idd niet te ingewikkeld maken, gewoon 10 leuke liedjes uit de lijst vissen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit worden ze:
Talk Talk - Such A Shame
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
Belinda Carlisle - Leave A Light On
Eurythmics - There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Won Ton Ton - I Lie And I Cheat
Van Halen - Running With The Devil
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Fischer Z - Marliese
Feargal Sharkey - You Little Thief
Ik kan nog urenlang gaan wikken en wegen, maar dat ga ik simpelweg niet doen.
Pff wat heb jij een slechte smaak, zeg!quote:
Wat heb jij een goede smaak, zeg!quote:, de rest is leuk en divers.
Preciesquote:Je moet het idd niet te ingewikkeld maken, gewoon 10 leuke liedjes uit de lijst vissen.
Doe geen moeite; ik sta er niet in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hm, misschien moet ik de keuzelijst nog eens doornemen, op zoek naar lekkere mannen
Ik heb Belinda en Won Ton Ton trouwens niet mijn lijst vanwege de babe-factor trouwens. Vind het gewoon leuke liedjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom uit bij Morten van A-ha (en Barry Gibb van voor de eighties). Oh en John Taylor van Duran Duran en Power Station
Belinda is niet echt lekker oud geworden, Bea van Won Ton Ton is achteraf veel beter opgedroogd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Belinda en Won Ton Ton trouwens niet mijn lijst vanwege de babe-factor trouwens. Vind het gewoon leuke liedjes
wat is het geworden? Bros met When Will I be Famous?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb maar even een boyband suggestie ingestuurd
Ik bedenk me ineens dat ik ook Milli Vanilli had kunnen voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat is het geworden? Bros met When Will I be Famous?
Paul Hardcastle? Die staat op mijn verzamelcd's, draai ik vaak als ik boven ben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wauw, dit heb ik lang niet gehoord.
Private.....investiiiigaaaatioooonsquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:41 schreef Bronson het volgende:
Private Investigations op Radio10.![]()
![]()
![]()
Dit geheel ter info.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:40 schreef Ferdo het volgende:
Nick Kamen Madonna kenden elkaar.
[ afbeelding ]
Voor het jaren '80-gevoel moet je er toch licht ruis doorheen horen, van de ouderwetsche fm?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn digitale ontvanger heeft de hik, klinkt wel authentiek, alsof er een plaat overslaat
dat heb ik in de auto straks weerquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor het jaren '80-gevoel moet je er toch licht ruis doorheen horen, van de ouderwetsche fm?
Je moet wat, in die 51 weken zonder Top2000.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zit weer helemaal in de flow he?
En deze komt daar ook uit. De andere Stallone.quote:
nee, deze komt uit Staying Alivequote:Op woensdag 11 maart 2015 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En deze komt daar ook uit. De andere Stallone.
I stand corrected.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, deze komt uit Staying Alive
¿Qué pasó? Gestruikeld in de Moonlight Shadow lijkt me niet.quote:
He, we zijn het eensquote:
Voor The Blues Brothers dus inderdaad. Een meer uptempo versie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft dit een reissue gehad in de 80's ofzo?
Oh die versie is pas uit de 80's? Wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor The Blues Brothers dus inderdaad. Een meer uptempo versie.
Kwam er zelf ook pas later achter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh die versie is pas uit de 80's? Wist ik helemaal niet.
Gisteren ook al. Irritante DJ. Het is geen Sander de Heer, maar ik vind hem vrij vervelend.quote:
Met zijn puddingbad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ook al. Irritante DJ. Het is geen Sander de Heer,
Ik hoor m eigenlijk alleen met de Top.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Sander gelukkig al heel lang niet meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |