Doe geen moeite; ik sta er niet in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hm, misschien moet ik de keuzelijst nog eens doornemen, op zoek naar lekkere mannen
Ik heb Belinda en Won Ton Ton trouwens niet mijn lijst vanwege de babe-factor trouwens. Vind het gewoon leuke liedjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom uit bij Morten van A-ha (en Barry Gibb van voor de eighties). Oh en John Taylor van Duran Duran en Power Station
Belinda is niet echt lekker oud geworden, Bea van Won Ton Ton is achteraf veel beter opgedroogd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Belinda en Won Ton Ton trouwens niet mijn lijst vanwege de babe-factor trouwens. Vind het gewoon leuke liedjes
wat is het geworden? Bros met When Will I be Famous?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb maar even een boyband suggestie ingestuurd
Ik bedenk me ineens dat ik ook Milli Vanilli had kunnen voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat is het geworden? Bros met When Will I be Famous?
Paul Hardcastle? Die staat op mijn verzamelcd's, draai ik vaak als ik boven ben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wauw, dit heb ik lang niet gehoord.
Private.....investiiiigaaaatioooonsquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:41 schreef Bronson het volgende:
Private Investigations op Radio10.![]()
![]()
![]()
Dit geheel ter info.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:40 schreef Ferdo het volgende:
Nick Kamen Madonna kenden elkaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |