Helemaal watquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt helemaal van dat #deavondisvanjou. Hitkrantradio.
Maar ben je nog wel #TeamDomien nu?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt helemaal van dat #deavondisvanjou. Hitkrantradio.
Daar gaan onze belastingcentenquote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos komt daar volgende week dus ook naartoe.
Met speciaal transport zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos komt daar volgende week dus ook naartoe.
Arme Elgerquote:Op donderdag 12 maart 2015 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Rachid en Elger zijn al in Austin en Roos
JIMMY!quote:
quote:
Bronson heeft tegenwoordig een vriendin, dus ik gok dat Jimmy ook tevreden is.quote:
Halloquote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hallo
Geniet je een beetje van je onvrijwillige vakantie?
Volgens mij trekt het allemaal wel aan en moet het vast wel goed komenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Ik zit helaas nu weer in dezelfde neergaande spiraal als toen ik ruim anderhalf jaar werkloos was. Maar deze keer ga ik er vanuit dat het allemaal niet zo lang gaat duren.
Ik hoop het. Ik heb op dit moment twee sollicitaties uitstaan en m'n oude collega's houden de vacatures bij Ikea in de gaten voor mequote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij trekt het allemaal wel aan en moet het vast wel goed komen
Heb je wel een rijbewijs? Anders is na een paar maanden een goede baan hebben een klein autootje zo gekocht.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb op dit moment twee sollicitaties uitstaan en m'n oude collega's houden de vacatures bij Ikea in de gaten voor me, dus als daar wat vrij komt weet ik het als eerste.
Maar het is wel lastig. Ik vind genoeg leuke banen, maar als je geen eigen vervoer hebt is het allemaal zó onhandig om er te komen.
Maar we blijven positief
Ja, dat wel. Maar de eerste paar maanden zou het betekenen dat ik afhankelijk ben van het OV. Kijk, 30 minuten vind ik ok, maar elke dag (meer dan) een uur onderweg zijn om op mijn werk te komen is niet te doen als je 40 uur werkt per week.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je wel een rijbewijs? Anders is na een paar maanden een goede baan hebben een klein autootje zo gekocht.
Maar ik herken het probleem van geen auto hebben...
Klopt. Het slokt zoveel tijd op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de eerste paar maanden zou het betekenen dat ik afhankelijk ben van het OV. Kijk, 30 minuten vind ik ok, maar elke dag (meer dan) een uur onderweg zijn om op mijn werk te komen is niet te doen als je 40 uur werkt per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |