Niet echt. De val van de Ottomaanse rijk was al aan de gang. Het was een response op ontwikkelingen in die tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat menig Turk niet door heeft is alleen dat Ziya ook Koerden, Armenen, Arabieren en de Balkan heeft geinspireerd
Atak of Ziya?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij is hijzelf vooral geïnspireerd door Mussolini of zo. En de Grieken en Serviërs natuurlijk.
Allemaal van die idiote CUP propagandaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet echt. De val van de Ottomaanse rijk was al aan de gang. Het was een response op ontwikkelingen in die tijd.
Ziya.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat menig Turk niet door heeft is alleen dat Ziya ook Koerden, Armenen, Arabieren en de Balkan heeft geinspireerd
Jij weet het natuurlijk beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allemaal van die idiote CUP propaganda
Tijdens Hamid was het rijk in volle bloei.
Daarnaast citeerden de minderheden ook Ziya als het ging om 'vaderlandsliede' waarbij ze iets anders dan Turks bedoelden.
Mwuah, Ziya is wel bijna een decennia ouder dan Musolini, zo ook zijn politieke activiteiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ziya.
Atak zal niet geïnspireerd zijn door de Wijsten der Balkan Naties.
Same shit dat soort lui. Allemaal fascisten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Ziya is wel bijna een decennia ouder dan Musolini, zo ook zijn politieke activiteiten.
Whut? Wat zeg jij dan? Ik weet niet waar jij gestudeerd heb maar er klopt geen barst van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je had gestudeerd, had je hetzelfde geweten mijn waarde.
Puinhoop in het midden oosten vandaag de dag komt sowieso door Turken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Same shit dat soort lui. Allemaal fascisten.
De dönmeh-Balkan gastjes waren stikjaloers op de economische bloei van Thracië en Macedonië omdat vooral de Grieken daarvan profiteerden en zij zelf na eeuwen van jizya vangen en beetje gedichtjes schrijven te lui waren om daaraan mee te doen. Vandaar de diepgewortelde haat en afgunst.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je had gestudeerd, had je hetzelfde geweten mijn waarde.
Ik zeg datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Whut? Wat zeg jij dan? Ik weet niet waar jij gestudeerd heb maar er klopt geen barst van.
Als ze gewoon allemaal geduld hadden gehad, naar de Sultan hadden geluisterd en geen weinig reële dromen van een islamitisch Balkan hadden nagestreefd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Puinhoop in het midden oosten vandaag de dag komt sowieso door Turken.
Onzin, jij moet het maar bewijzen. Abdulhamid's periode wordt gezien als de val, niet de bloei en dat tweede punt is natuurlijk ook onzin. Ik had daar al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg dat
- het rijk ten tijde van Abdulhamid weer in bloei was, na een lang verval.
- dat de minderheden net zoals de Turken net zo goed zijn geinspireerd door Gokalp.
probeer deze 2 dingen maar te weerleggen ja
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin, jij moet het maar bewijzen. Abdulhamid's periode wordt gezien als de val, niet de bloei en dat tweede punt is natuurlijk ook onzin. Ik had daar al antwoord op gegeven.
Anderzijds vraag ik me serieus af hoe het Midden Oosten er vandaag zou uitgezien hebben als Abdulhamid was ingegaan op het bod van Theodor Herzl.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ze gewoon allemaal geduld hadden gehad, naar de Sultan hadden geluisterd en geen weinig reële dromen van een islamitisch Balkan hadden nagestreefd...
Je hebt geen bewijzen. Je maakt een loze opmerking en denkt dat je gescoord hebquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
tot zover iemand die mijn onzin weerlegt.
Jij intellectueel uitgedaagde, ten tijde van Abdulhamid is er bijna 30 jaar lang geen oorlog geweest en is zo een 80% van de leningen afgelost, waarbij Europese bedrijven en landen met elkaar aan het concurreren waren om projecten in het Ottomaanse rijk aan te nemen zoals de Hejaz rails, concepten voor robot designs naar Japan te sturen en zelfs de hele educatie te hervormen, Abdulhamid voelde zich zelfs zo verzekerd dat hij Herzl afwees en maar in zee ging met Franse zakenmannen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijzen die ik om kan leggen. Je maakt een loze opmerking en denkt dat je gescoord heb
En hoe is Hejaz express geëindigd? De Franzen als bondgenoten kiezen was natuurlijk ook heel slim. Jij bent in zo'n tunnelvisie dat het niet waard is om al je punten te weerleggen. Natuurlijk heeft hij ook goeie dingen gedaan maar om te zeggen dat het een bloeiperiode was? LOLquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij intellectueel uitgedaagde, ten tijde van Abdulhamid is er bijna 30 jaar lang geen oorlog geweest en is zo een 80% van de leningen afgelost, waarbij Europese bedrijven en landen met elkaar aan het concurreren waren om projecten in het Ottomaanse rijk aan te nemen zoals de Hejaz rails, concepten voor robot designs naar Japan te sturen en zelfs de hele educatie te hervormen, Abdulhamid voelde zich zelfs zo verzekerd dat hij Herzl afwees en maar in zee ging met Franse zakenmannen.
Hejaz express is verkloot door CUP.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:54 schreef Atak het volgende:
[..]
En hoe is Hejaz express geëindigd? De Franzen als bondgenoten kiezen was natuurlijk ook heel slim. Jij bent in zo'n tunnelvisie dat het niet waard is om al je punten te weerleggen. Natuurlijk heeft hij ook goeie dingen gedaan maar om te zeggen dat het een bloeiperiode was? LOL
Hoe is Hejaz express verkloot door CUP? Wat een zelfingenomen kwast ben jij ook, héquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hejaz express is verkloot door CUP.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Triggershot het volgende:
Ipa, waarom laat je me alleen met zulke idioten
Dan zou het Ottomaanse Rijk nu floreren, inshallah.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anderzijds vraag ik me serieus af hoe het Midden Oosten er vandaag zou uitgezien hebben als Abdulhamid was ingegaan op het bod van Theodor Herzl.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef IPA35 het volgende:
"Oh wij willen grondwet met gelijke rechten voor een ieder!11!11!!"
5 jaar later...
"Oh nee, toch niet."
CUP logica![]()
quote:
Vertel die idioot eens hoe het was onder Hamidquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef IPA35 het volgende:
"Oh wij willen grondwet met gelijke rechten voor een ieder!11!11!!"
5 jaar later...
"Oh nee, toch niet."
CUP logica![]()
De CUP en hun verwanten (*kuch* *kuch*) hebben natuurlijk het Midden-Oosten verziekt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel die idioot eens hoe het was onder Hamid
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef Atak het volgende:
Turan zal evenwicht brengen naar het Midden-Oosten.
[ afbeelding ]
Beetje preventieve massamoord hier en daar maar ach, vergeleken met goddeloze revolutionairen lijkt alles zoveel beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn Arabisch is wel awesome.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan zou het Ottomaanse Rijk nu floreren, inshallah.
Hey, geef is antwoord. Hoe heeft CUP Hejaz express verneukt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg het ze broeder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De CUP en hun verwanten (*kuch* *kuch*) hebben natuurlijk het Midden-Oosten verziekt.
Niet alleen door de Levant de vernieling in te laten slepen door Engeland, Frankrijk en hun Joodsche vrinden. Ook niet alleen door bloeiende gemeenschappen van christenen te vernietigen uit jaloezie en hebzucht. Ook niet alleen door de doorsnee Anatolische moslim aan te praten dat hij toch echt een woeste steppebarbaar is (en dat hij zich zo moet gedragen). Ook niet alleen door het Kalifaat af te schaffen en debiele Nejdi's vrij spel te geven... Het is een heel pakket aan kwalijke zaken die elkaar versterken.
Tering gast, hoe debiel kan je zijn, waar te beginnen, het land meteen in de schulden te werken, het land in een destructieve oorlog te brengen, zonder dat het land er klaar voor was?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Hey, geef is antwoord. Hoe heeft CUP Hejaz express verneukt?
Normaliter is het gay ass MSA / slang taal van menig Arabier op televisie, hij praat klassiek Arabisch.quote:
De hele regio is er nog steeds door beschadigd natuurlijk. Er is ook weinig licht aan het eind van de tunnel. Zowel in Anatolië is het (wellicht niet direct zichtbaar voor de Tokkie-toerist) een zooitje als in de rest van het M-E (dat is evident).quote:
Azerbeidzjanen beginnen weer met hun opmars. Kwestie van tijd van ze die gearabiseerde Ariërs de zandbak in jagen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, Turken hebben Iran ook 1000 jaar geregeerd, komt goed.
Praat jij ook zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaliter is het gay ass MSA / slang taal van menig Arabier op televisie, hij praat klassiek Arabisch.
Mwuah tot voor de Arabische lente hoorde je alleen af en toe een Armeen en Koerd janken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De hele regio is er nog steeds door beschadigd natuurlijk. Er is ook weinig licht aan het eind van de tunnel. Zowel in Anatolië is het (wellicht niet direct zichtbaar voor de Tokkie-toerist) een zooitje als in de rest van het M-E (dat is evident).
Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Azerbeidzjanen beginnen weer met hun opmars. Kwestie van tijd van ze die gearabiseerde Ariërs de zandbak in verjagen.
Het kwaad uit Riyadh was natuurlijk al wild verspreidt. De zionisten hebben een aardig imperium opgebouwd dankzij de Arabische stupiditeit... Etc. etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah tot voor de Arabische lente hoorde je alleen af en toe een Armeen en Koerd janken.
Het waren de Duitsers, niet de CUP die de oorlog bracht. Jij moet serieus een keertje een boek openen. Wat een anaalridder ben je ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tering gast, hoe debiel kan je zijn, waar te beginnen, het land meteen in de schulden te werken, het land in een destructieve oorlog te brengen, zonder dat het land er klaar voor was?
Nou ja, ze zijn er wel stinkend rijk van geworden en af en toe redelijke uitzonderingen zoals Jordanie of de galg natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het kwaad uit Riyadh was natuurlijk al wild verspreidt. De zionisten hebben een aardig imperium opgebouwd dankzij de Arabische stupiditeit... Etc. etc.
Azeri'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, Turken hebben Iran ook 1000 jaar geregeerd, komt goed.
Armenië heeft in de toekomst wel een probleem als je ff defensieuitgaven vergelijkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent, de Turken, Enver Pasha in dit geval heeft een bondgenootschap getekend met de Duitsers toen de oorlog al gaande was met Rusland.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Het waren de Duitsers, niet de CUP die de oorlog bracht. Jij moet serieus een keertje een boek openen. Wat een anaalridder ben je ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
Armenen klappen Azeri in Nagorno-Karabach
quote:
quote:
Mwa, Armenie heeft Rusland achter zich. Dat is het voordeel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Armenië heeft in de toekomst wel een probleem als je ff defensieuitgaven vergelijkt.
Wat hebben Azeri's bijgedragen aan het Ottomaanse Rijk. Helemaal niks.quote:
Waarom denk je? Omdat de CUP en Duitsland dezelfde vijanden had. De CUP heeft een tweede balkan-oorlog type vernedering vermijd. Was de balkanoorlog vernedering ook de schuld van de CUP? LOL. Wat een onwetende minkukel ben je ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent, de Turken, Enver Pasha in dit geval heeft een bondgenootschap getekend met de Duitsers toen de oorlog al gaande was.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent,
WW1 geen vernedering noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom denk je? Omdat de CUP en Duitsland dezelfde vijanden had. De CUP heeft een tweede balkan-oorlog type vernedering vermijd. Was de balkanoorlog vernedering ook de schuld van de CUP? LOL. Wat een onwetende minkukel ben je ook.
Baasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort beginnen met MSA.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mwa, Armenie heeft Rusland achter zich. Dat is het voordeel.
Plus Iran zal werken in het voordeel van Armenie aangezien Azerbanaan al verschillende Israelische operaties heeft uitgevoerd(zoals met die drones).
Welnee, de geest was daarvoor al uit de fles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan zou het Ottomaanse Rijk nu floreren, inshallah.
Denk je echt dat Israel geeft om Azerbanaan? ''Vijand van mijn vijand is mijn vriend'' mentaliteit.quote:
De Balkanoorlogen begonnen ten tijde van de CUP idioot, ten tijde van Hamid was er geen sprake daarvan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom denk je? Omdat de CUP en Duitsland dezelfde vijanden had. De CUP heeft een tweede balkan-oorlog type vernedering vermijd. Was de balkanoorlog vernedering ook de schuld van de CUP? LOL. Wat een onwetende minkukel ben je ook.
twitter:MFS001 twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 17:18:13#Belgium couple detained near Turkey-Syria border trying to join #ISIL with 4-year-old @Blazingcatfur @MadJewessWoman http://t.co/2zjJv95KOM reageer retweet
Elkaar bevechten terwijl de vijand op de stoep staat... Dit is ook hoe de Turken Anatolië wisten in te pikken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Balkanoorlogen begonnen ten tijde van de CUP idioot, ten tijde van Hamid was er geen sprake daarvan.
Voor de geallieerde wel ja. Die minkukels zitten nog steeds op hun blaren. Lekker gevoel is datquote:
What goes around comes around he.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Elkaar bevechten terwijl de vijand op de stoep staat... Dit is ook hoe de Turken Anatolië wisten in te pikken.
Gek genoeg zijn Armeniërs buiten hun eigen land altijd bijzonder productief.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat hebben Azeri's bijgedragen aan het Ottomaanse Rijk. Helemaal niks.
Armeniërs zeer veel.
Azeri's steunden de Safaviden. Ottomaanse rijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat hebben Azeri's bijgedragen aan het Ottomaanse Rijk. Helemaal niks.
Armeniërs zeer veel.
Aliyev: "50% / 50%?"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denk je echt dat Israel geeft om Azerbanaan? ''Vijand van mijn vijand is mijn vriend'' mentaliteit.
Tevens:
[ afbeelding ]
Selim I, Murad IVquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:26 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Azeri's steunden de Safaviden. Ottomaanse rijk
Turkse logica:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Voor de geallieerde wel ja. Die minkukels zitten nog steeds op hun blaren. Lekker gevoel is dat
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkse logica:
CUP verklaart oorlog aan UK, Frankrijk en Rusland>
CUP krijgt klappen>
CUP hergroepeert zich in Angora en noemt zich CHP>
CHP weet Anatolië te redden van buitenlands mandaat voor een paar gebieden door 800.000 burgers uit te moorden, zoals ze daarvoor, voor hun laatste nederlaag ook al te werk gingen>
Resultaat: CUP/CHP zijn de grote helden en redders van het vaderland (van een op dat moment niet eens bestaande natie).
Samenvatting: Men weet het desastreuze einde van een zelf begonnen oorlog om te keren in een iets minder desastreus einde en dus zijn ze helden. Dat zij de oorlog zelf waren begonnen vergeten we gemakshalve.
Dit is bijna net zo eng als de Serviërs die de Slag bij Kosovo vieren.
Dat is echt. Hij zei ''zionistische entiteit'' maar hij bedoelde Azerbanaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Goeie photoshop skills. Gebruikt op z'n minst dezelfde lettertype, baviaan.
Zie dit maar eens te ontkrachten.quote:
Tunnelvisie 101quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkse logica:
CUP verklaart oorlog aan UK, Frankrijk en Rusland>
CUP krijgt klappen>
CUP hergroepeert zich in Angora en noemt zich CHP>
CHP weet Anatolië te redden van buitenlands mandaat voor een paar gebieden door 800.000 burgers uit te moorden, zoals ze daarvoor, voor hun laatste nederlaag ook al te werk gingen>
Resultaat: CUP/CHP zijn de grote helden en redders van het vaderland (van een op dat moment niet eens bestaande natie).
Samenvatting: Men weet het desastreuze einde van een zelf begonnen oorlog om te keren in een iets minder desastreus einde en dus zijn ze helden. Dat zij de oorlog zelf waren begonnen vergeten we gemakshalve.
Dit is bijna net zo eng als de Serviërs die de Slag bij Kosovo vieren.
Ze moesten eens iets nuttigs gaan doen daar in Macedonië in plaats van beetje aan elkaars piel zuigen in een Vrijmetselaar kelder en stoer te doen tegen de Sultan en the powers that be.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Tunnelvisie 101
Duitslandverlies was de verlies van het Ottomaanse rijk.
Ze moesten een kant kiezen.
Azeri'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iran is vandaag Sjietisch door Turken, de ironie.
Neuh wrm, fuck hierarchie, de Sultan zou de luitenant moeten gehoorzamen toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze moesten eens iets nuttigs gaan doen daar in Macedonië in plaats van beetje aan elkaars piel zuigen in een Vrijmetselaar kelder en stoer te doen tegen de Sultan en the powers that be.
En dat is puur en alleen omdat de Russen te kampen hadden met een Joodse coup en de Britten met rebellerende aardappelvreters. What are the odds?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"we zijn van het verdrag van Sevres naar het verdrag van Lausanne gegaan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |