Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Azerbeidzjanen beginnen weer met hun opmars. Kwestie van tijd van ze die gearabiseerde Ariërs de zandbak in verjagen.
Het kwaad uit Riyadh was natuurlijk al wild verspreidt. De zionisten hebben een aardig imperium opgebouwd dankzij de Arabische stupiditeit... Etc. etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah tot voor de Arabische lente hoorde je alleen af en toe een Armeen en Koerd janken.
Het waren de Duitsers, niet de CUP die de oorlog bracht. Jij moet serieus een keertje een boek openen. Wat een anaalridder ben je ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tering gast, hoe debiel kan je zijn, waar te beginnen, het land meteen in de schulden te werken, het land in een destructieve oorlog te brengen, zonder dat het land er klaar voor was?
Nou ja, ze zijn er wel stinkend rijk van geworden en af en toe redelijke uitzonderingen zoals Jordanie of de galg natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het kwaad uit Riyadh was natuurlijk al wild verspreidt. De zionisten hebben een aardig imperium opgebouwd dankzij de Arabische stupiditeit... Etc. etc.
Azeri'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, Turken hebben Iran ook 1000 jaar geregeerd, komt goed.
Armenië heeft in de toekomst wel een probleem als je ff defensieuitgaven vergelijkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent, de Turken, Enver Pasha in dit geval heeft een bondgenootschap getekend met de Duitsers toen de oorlog al gaande was met Rusland.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Het waren de Duitsers, niet de CUP die de oorlog bracht. Jij moet serieus een keertje een boek openen. Wat een anaalridder ben je ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbananen kunnen Karabakh niet eens veroveren, laat staan een supermacht als Iran..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
Armenen klappen Azeri in Nagorno-Karabach
quote:
quote:
Mwa, Armenie heeft Rusland achter zich. Dat is het voordeel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Armenië heeft in de toekomst wel een probleem als je ff defensieuitgaven vergelijkt.
Wat hebben Azeri's bijgedragen aan het Ottomaanse Rijk. Helemaal niks.quote:
Waarom denk je? Omdat de CUP en Duitsland dezelfde vijanden had. De CUP heeft een tweede balkan-oorlog type vernedering vermijd. Was de balkanoorlog vernedering ook de schuld van de CUP? LOL. Wat een onwetende minkukel ben je ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent, de Turken, Enver Pasha in dit geval heeft een bondgenootschap getekend met de Duitsers toen de oorlog al gaande was.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah, ergens dacht ik al oprecht dat je gewoon onwetend was, nu denk ik gewoon dat je debiel bent,
WW1 geen vernedering noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom denk je? Omdat de CUP en Duitsland dezelfde vijanden had. De CUP heeft een tweede balkan-oorlog type vernedering vermijd. Was de balkanoorlog vernedering ook de schuld van de CUP? LOL. Wat een onwetende minkukel ben je ook.
Baasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort beginnen met MSA.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mwa, Armenie heeft Rusland achter zich. Dat is het voordeel.
Plus Iran zal werken in het voordeel van Armenie aangezien Azerbanaan al verschillende Israelische operaties heeft uitgevoerd(zoals met die drones).
Welnee, de geest was daarvoor al uit de fles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dan zou het Ottomaanse Rijk nu floreren, inshallah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |