Ziyaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
Soort van Ziya Gökalp-achtig kereltje dus?
quote:
Niet die bekeerde Pool als grootste True Turan Turk zienquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:27 schreef primakov het volgende:
[..]
De ham(mmm serano ham)vraag is natuurlijk wat Atak zelf is, de man die iedereen bevraagt over hun afkomst, maar zelf ontkent dat hij Azeri/Turk/Turkmeen/wolf is.
Osman Pasha vriend.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:33 schreef IPA35 het volgende:
Niet die bekeerde Pool als grootste True Turan Turk zien
Feggit. Alp Arslan was de eckte eckte.quote:
Wat menig Turk niet door heeft is alleen dat Ziya ook Koerden, Armenen, Arabieren en de Balkan heeft geinspireerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Ziya is de schik van alle Irano Neanderthalers. Hij zal niet zo geliefd zijn hier.
Mete Khan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Feggit. Alp Arslan was de eckte eckte.
Volgens mij is hijzelf vooral geïnspireerd door Mussolini of zo. En de Grieken en Serviërs natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat menig Turk niet door heeft is alleen dat Ziya ook Koerden, Armenen, Arabieren en de Balkan heeft geinspireerd
Niet echt. De val van de Ottomaanse rijk was al aan de gang. Het was een response op ontwikkelingen in die tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat menig Turk niet door heeft is alleen dat Ziya ook Koerden, Armenen, Arabieren en de Balkan heeft geinspireerd
Atak of Ziya?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij is hijzelf vooral geïnspireerd door Mussolini of zo. En de Grieken en Serviërs natuurlijk.
Allemaal van die idiote CUP propagandaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet echt. De val van de Ottomaanse rijk was al aan de gang. Het was een response op ontwikkelingen in die tijd.
Ziya.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet het natuurlijk beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allemaal van die idiote CUP propaganda
Tijdens Hamid was het rijk in volle bloei.
Daarnaast citeerden de minderheden ook Ziya als het ging om 'vaderlandsliede' waarbij ze iets anders dan Turks bedoelden.
Mwuah, Ziya is wel bijna een decennia ouder dan Musolini, zo ook zijn politieke activiteiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ziya.
Atak zal niet geïnspireerd zijn door de Wijsten der Balkan Naties.
Same shit dat soort lui. Allemaal fascisten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Ziya is wel bijna een decennia ouder dan Musolini, zo ook zijn politieke activiteiten.
Whut? Wat zeg jij dan? Ik weet niet waar jij gestudeerd heb maar er klopt geen barst van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je had gestudeerd, had je hetzelfde geweten mijn waarde.
Puinhoop in het midden oosten vandaag de dag komt sowieso door Turken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Same shit dat soort lui. Allemaal fascisten.
De dönmeh-Balkan gastjes waren stikjaloers op de economische bloei van Thracië en Macedonië omdat vooral de Grieken daarvan profiteerden en zij zelf na eeuwen van jizya vangen en beetje gedichtjes schrijven te lui waren om daaraan mee te doen. Vandaar de diepgewortelde haat en afgunst.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je had gestudeerd, had je hetzelfde geweten mijn waarde.
Ik zeg datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Whut? Wat zeg jij dan? Ik weet niet waar jij gestudeerd heb maar er klopt geen barst van.
Als ze gewoon allemaal geduld hadden gehad, naar de Sultan hadden geluisterd en geen weinig reële dromen van een islamitisch Balkan hadden nagestreefd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Puinhoop in het midden oosten vandaag de dag komt sowieso door Turken.
Onzin, jij moet het maar bewijzen. Abdulhamid's periode wordt gezien als de val, niet de bloei en dat tweede punt is natuurlijk ook onzin. Ik had daar al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg dat
- het rijk ten tijde van Abdulhamid weer in bloei was, na een lang verval.
- dat de minderheden net zoals de Turken net zo goed zijn geinspireerd door Gokalp.
probeer deze 2 dingen maar te weerleggen ja
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin, jij moet het maar bewijzen. Abdulhamid's periode wordt gezien als de val, niet de bloei en dat tweede punt is natuurlijk ook onzin. Ik had daar al antwoord op gegeven.
Anderzijds vraag ik me serieus af hoe het Midden Oosten er vandaag zou uitgezien hebben als Abdulhamid was ingegaan op het bod van Theodor Herzl.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ze gewoon allemaal geduld hadden gehad, naar de Sultan hadden geluisterd en geen weinig reële dromen van een islamitisch Balkan hadden nagestreefd...
Je hebt geen bewijzen. Je maakt een loze opmerking en denkt dat je gescoord hebquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
tot zover iemand die mijn onzin weerlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |