Het was er weer tijd voor.quote:
Wat zou je er graag in de OP bij willen zien? IJsbeertjes? Alba?quote:
IJsberen spreken mij erg aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zou je er graag in de OP bij willen zien? IJsbeertjes? Alba?
Ties wou Hans Nijland in de OP.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joop lijkt me meer een man voor GHBquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Wim Kieft had Jopie ook even moeten vertellen dat ie er niet zelf in had moeten gaan geloven
Maar uiteindelijk zijn ze beiden aan de coke geraakt
Albaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100quote:
Dat interesseert mij bizar weinig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100
keer gemaakt is.
Pas bij de 4045e keer ga ik lachen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100
keer gemaakt is.
Ik maak TR's niet voor mijn eigen plezier hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je iemand anders moeten vinden om je TR's te behandelen
Veel succes er mee dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak TR's niet voor mijn eigen plezier hoor
Teveel afleiding. Papieren krant ga je eens lekker voor zitten, ook artikeltjes buiten je comfortzone meepakken. Niks mis meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Gewoon kijken op retina gelijk relevante videootjes er bij, niks mis mee.
Welke krant is dat want die moet ik ook hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teveel afleiding. Papieren krant ga je eens lekker voor zitten, ook artikeltjes buiten je comfortzone meepakken. Niks mis mee
e-ink displayquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Gewoon kijken op retina gelijk relevante videootjes er bij, niks mis mee.
Hoiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke krant is dat want die moet ik ook hebben.
twitter:Cocuiseengod twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 19:15:25Paultje rot op, Paultje rot op. Paultje, Paultje, Paultje, rot op. #dwdd Haenen is over zijn #houdbaarheidsdatum heen reageer retweet
Stijn is van maar 1 man fan en dat is Philip Cocu.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Het denk dat Stijn geen groot Paul Haenen-fan is.twitter:Cocuiseengod twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 19:15:25Paultje rot op, Paultje rot op. Paultje, Paultje, Paultje, rot op. #dwdd Haenen is over zijn #houdbaarheidsdatum heen reageer retweet
Danny heeft een dealtje met duracell.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
FOK! op mobiel vreet wel belachelijk veel batterij.
quote:
Bedankt, dat vind ik altijd wel een prima gast.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Elan het volgende:
VI niet meer zo leuk de laatste tijd hebben jullie dat ook
Willem II wint dat makkelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, dat vind ik altijd wel een prima gast.
Willem 2-Twente wordt ook wel een topshow, wie zal er na vanavond in het rechter rijtje staan.
[ afbeelding ]
Mag toch hopen dat Willem II die wedstrijd makkelijk wint.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, dat vind ik altijd wel een prima gast.
Willem 2-Twente wordt ook wel een topshow, wie zal er na vanavond in het rechter rijtje staan.
[ afbeelding ]
Het wisselt wel eens, Boskamp, Kieft en Hansie Hansie vind ik wel leuk, alleen dat Telegraaf mannetje mogen ze van mij wel thuislaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Elan het volgende:
VI niet meer zo leuk de laatste tijd hebben jullie dat ook
Kieft is wel heel erg negatief over veel dingen en mensen vaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wisselt wel eens, Boskamp, Kieft en Hansie Hansie vind ik wel leuk, alleen dat Telegraaf mannetje mogen ze van mij wel thuislaten.
Kun jij nu eigenlijk ook meerdere posts van iemand tegelijk verwijderen?quote:
Hier word ik nou zo moe van.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kieft is wel heel erg negatief over veel dingen en mensen vaak.
Ik heb niks met Dragonball, heb het nu een paar keer gespeeld en vond het best geinig. Maar eens lenen van een maatje als hij er klaar mee is.quote:
Ik moet hem nog halen, maar het ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niks met Dragonball, heb het nu een paar keer gespeeld en vond het best geinig. Maar eens lenen van een maatje als hij er klaar mee is.
Ik heb een klein groen mannetje gemaakt genaamd Jo den Jacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet hem nog halen, maar het ziet er wel tof uit.
Vooral het feit dat je zelf een personage kan maken.
Later boelerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een klein groen mannetje gemaakt genaamd Jo den Jacht.
En nu ga ik Kolonisten van Catan even heerschen.
fijne avond fokkertjes
Harriequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goooooooeeeeeeddddeeeennnnnaaaaavvvvoooooonnnndddddd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goooooooeeeeeeddddeeeennnnnaaaaavvvvoooooonnnndddddd![]()
![]()
Ahá, er is nu ook een 'andere kant' van het verhaal opgedoken las ik in het ADO topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo meteen een interview met Fontein bij Nieuwsuur
Als er een voetbalbestuurder vertrekt is het altijd gedonderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahá, er is nu ook een 'andere kant' van het verhaal opgedoken las ik in het ADO topic.
Beetje over en weer met modder gooien
Ja, gelukkig is het bij ADO niet de eerste in korte tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als er een voetbalbestuurder vertrekt is het altijd gedonder
ADO wordt een beetje Hollywood aan de Noordzeequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het bij ADO niet de eerste in korte tijd
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb walgelijk goed gegeten bij de Chinees zeg
Doe eens stil anders wil ik shoarma gaan halenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NiceIk heb me volgepropt met patat, shoarma, tandoorisaus die op moest een een goede berg sla
Bij het woord shoarma krijg ik altijd hongerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NiceIk heb me volgepropt met patat, shoarma, tandoorisaus die op moest een een goede berg sla
Hopelijk dit seizoen goed eindigen en leuk opbouwen voor komend seizoen. Laat de laatste paar maanden maar rustig verlopen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
ADO wordt een beetje Hollywood aan de Noordzee
Als er maar geen situatie ontstaat dat Wang echt alles wil bepalenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk dit seizoen goed eindigen en leuk opbouwen voor komend seizoen. Laat de laatste paar maanden maar rustig verlopen!
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als er maar geen situatie ontstaat dat Wang echt alles wil bepalen
Winst maken op een voetbalclub is dan ook bijna een utopie. De enige die het gelukt is, is Maasbertquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Hij heeft die club ook gekocht dus hij zal er ook wat van moeten maken anders raakt hij het ook aan de straatstenen niet meer kwijt mocht het hopeloos falen
.
SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMAquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe eens stil anders wil ik shoarma gaan halen
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH LULquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehehheequote:
#Viesdikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA SHOARMA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg te vreten in huisquote:
Pics van het lege bakje.quote:
Nee, bammetje gezond.quote:
Even een foto makenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:39 schreef Dven het volgende:
De foto zegt : Het is al de hele dag aan het sneeuwen.
Er zijn toch geen tumoren bij Dven buiten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik hoef geen foto met tumoren...
Hij had het over een kankerfotoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn toch geen tumoren bij Dven buiten?
Ik dacht dat dat nog over die foto ging van de sneeuwquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij had het over een kankerfoto
Hij is nu een mega dikke lijn cocaïne aan het leggen en dat fotografeert hij vervolgens als zijnde sneeuw. Wedden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog over die foto ging van de sneeuw
sneeuw in mijn broek ja, buiten neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ligt er bij jou wel sneeuw?
Foto?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sneeuw in mijn broek ja, buiten nee
Dat is een FOK!kerquote:
Neequote:
Karaokeset, potje bier erbijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng het nachtelijk concert op fok![]()
Hopelijk is er wel bier als ik echt in de hemel komquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IN DE HEMEL IS GEEN BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Als je even bij mij aanklopt, dan is er genoeg voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk is er wel bier als ik echt in de hemel kom
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je even bij mij aanklopt, dan is er genoeg voor je.
Ik ben vorige week begonnen met het alfabet poepen. De letter X mislukt steeds. De bovenkant lukt dan nog wel dan is het een V maar de onderkantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kwam het meest in de buurt van blubber
Uh, bedankt voor deze details?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met het alfabet poepen. De letter X mislukt steeds. De bovenkant lukt dan nog wel dan is het een V maar de onderkantdan is mijn schijt gewoon op
Ik hoop ooit nog eens last van een lintworm te krijgen. Dan kan ik echt alle letters bij elkaar schijtenquote:
Totdat 'ie groot is dan ben je uren bezig om van de lintworm af te komenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog eens last van een lintworm te krijgen. Dan kan ik echt alle letters bij elkaar schijten.
Ah, ervaring ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Totdat 'ie groot is dan ben je uren bezig om van de lintworm af te komen
Schijnt dat als je ebola hebt je ook walgelijke diarree krijgtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelf gelukkig niet, maar wel een aantal walgelijke verhalen moeten aanhoren erover
ah bahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schijnt dat als je ebola hebt je ook walgelijke diarree krijgt
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even wat anders;
Ligt er al sneeuw?
Ehm ja... ook wel redelijk wat opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 02:19 schreef hafcfan het volgende:
Iets teveel gedronken waardoor ik moest kotsen. Verder een top avond gehad jij Haags? Truste Sked.
leuke dagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morge
Kijken of ik computer kan fixen
Verzekering afsluiten
Strade bianche kijken
Bier drinken
Boodschappen doen
Soundbar halen
Eten
Bier drinken
Naar bed
Mijn dag
waarom doe je dat boodschappen niet voor alles, altijd met het vervelendste beginnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morge
Verzekering afsluiten
Strade bianche kijken
Bier drinken
Boodschappen doen
Soundbar halen
Eten
Bier drinken
Naar bed
Mijn dag
Mevrouw heeft computer als prio 1 bestempeld en ik wil geen risico lopen op het missen van het wielrennenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom doe je dat boodschappen niet voor alles, altijd met het vervelendste beginnen
wat kan ze doen die moet toch plat liggen, gewoon even opsluitenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mevrouw heeft computer als prio 1 bestempeld en ik wil geen risico lopen op het missen van het wielrennen
Tja de verwachtingen waren ook te hoog maar buienradar is toch vrij accuraat geblekenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat het mooi weer zou worden vandaag? De start is in ieder geval bewolkt. Misschien vanmiddag mooi zonnig?
morgen pasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat het mooi weer zou worden vandaag? De start is in ieder geval bewolkt. Misschien vanmiddag mooi zonnig?
Douchenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morge
Verzekering afsluiten
Strade bianche kijken
Bier drinken
Boodschappen doen
Soundbar halen
Eten
Bier drinken
Naar bed
Mijn dag
Ik zit buiten in het zonnetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://itunes.apple.com/(...)12072?ign-mpt=uo%3D4quote:
Xbox One gekocht.quote:
Goeie invulling.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Douchen
Hoc kijken
Bier halen
Eten
Bier drinken
Hoc kijken
Bier drinken
Etc
met name op zaterdag ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom doe je dat boodschappen niet voor alles, altijd met het vervelendste beginnen
Ik zet niet iedere sigaret op de planningquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kam dit niet terugvinden in je dagplanning
Concurrerende prijsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Kons(...)-4&keywords=xbox+one
Heb ik al wat.quote:
Niks mis mee toch. Mijn BluRay speler is kapot, dus ik moest een nieuwe hebben. Vond dit wel een aardige aanbieding. Wou eigenlijk een PS4, maar dit is ook goed.quote:
bij dezen. Waar moet ik zijn?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/(...)12072?ign-mpt=uo%3D4
Maak er 1000 van en je bent de man. Special Edition dit dat.quote:
Oh nee. Dat is echt te langzaam voor mij. Ik hou het bij old skool LL Cool J.quote:
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maak er 1000 van en je bent de man. Special Edition dit dat.
Weet je het zeker?quote:
Is nog altijd beter dan in Strade Bianche, daar is nu een heus stofalarmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ook inmiddels.
Waait nog wel aardig.
Het is nu wel lekker buiten. Als de zon weg valt is het frisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ook inmiddels.
Waait nog wel aardig.
Je kreeg toch een dochter?quote:
Ach, je kan vanavond weer naar ADO toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu wel lekker buiten. Als de zon weg valt is het fris
Lekker die boeren in elkaar schoppenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je kan vanavond weer naar ADO toe.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je kan vanavond weer naar ADO toe.
Lastige wedstrijd om te voorspellen. Gunstig voor Heerenveen dat Van den Berg waarschijnlijk kan spelen, maar ze presteren eigenlijk altijd stroef op kunstgras.quote:
Ach, in Heerenveen werd het 0-0quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ze de inzet tonen van afgelopen thuis wedstrijden dan wordt het een mooie wedstrijd. Las wel gister ergens dat Heerenveen weer grotendeels compleet is dus zal wel een lastig karwei worden.
Ik heb het vermoeden dat ADO er een gelijkspelletje uittrektquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastige wedstrijd om te voorspellen. Gunstig voor Heerenveen dat Van den Berg waarschijnlijk kan spelen, maar ze presteren eigenlijk altijd stroef op kunstgras.
Ze moeten niet zo spelen als tegen Excelsior vorige week nee, dan kunnen ze beter thuis blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastige wedstrijd om te voorspellen. Gunstig voor Heerenveen dat Van den Berg waarschijnlijk kan spelen, maar ze presteren eigenlijk altijd stroef op kunstgras.
Ik ben daar ook van uit gegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ADO er een gelijkspelletje uittrekt
Vind je het gek dat ze zo slecht speelden zonder Van den Berg, Larsson, De Roon etc. Er was buiten Uth echt geen enkele sterkhouder in het veld toen. Middenveld was totaal uit balans .Dat was een copy/paste-opstelling van heb ik jou daarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo spelen als tegen Excelsior vorige week nee, dan kunnen ze beter thuis blijven.
Dat stelt me teleur. Flikker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een mager zesje krijg je van mij voor deze opmerking.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze zo slecht speelden zonder Van den Berg, Larsson, De Roon etc. Er was buiten Uth echt geen enkele sterkhouder in het veld toen. Middenveld was totaal uit balans .Dat was een copy/paste-opstelling van heb ik jou daar
Watquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:48 schreef Buitendam het volgende:
Het gebeurt me niet vaak, maar de zenuwen zijn gewoon aanwezig voor vanavond.
Waarvoor zou je zenuwachtig zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:48 schreef Buitendam het volgende:
Het gebeurt me niet vaak, maar de zenuwen zijn gewoon aanwezig voor vanavond.
Maar ze verliezen nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rustig, Stijn.
[..]
Als PSV vanavond verliest voorzie ik een dipje.
Als dat gebeurt, gooi ik zes stenen door de ruit bij mijn buurman.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuntje vanavond tegen PSV? Puntje?
Deze staat genoteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, gooi ik zes stenen door de ruit bij mijn buurman.
Deze bewaren we evenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, gooi ik zes stenen door de ruit bij mijn buurman.
Waarom heb je zenuwen, gekkie. PSV speelt gewoon prima de laatste weken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga als een Bokito 90 minuten op dat plastic rammen.
Moet goed komen.
Dit soort 'als die wint of verliest doe ik..' lopen nooit goed af bij me. Heeft me al een fortuin gekost.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die er consequenties aan willen verbinden?
7 jaar geen kampioenschap, Stijn. Dan zie je een hoop beren op de weg als het zo dichtbij komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je zenuwen, gekkie. PSV speelt gewoon prima de laatste weken.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7 jaar geen kampioenschap, Stijn. Dan zie je een hoop beren op de weg als het zo dichtbij komt.
11 punten voorsprong... 9 wedstrijden voor het einde.... 4x verliezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7 jaar geen kampioenschap, Stijn. Dan zie je een hoop beren op de weg als het zo dichtbij komt.
Dat laatste moet inderdaad wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
11 punten voorsprong... 9 wedstrijden voor het einde.... 4x verliezen?Gaat niet gebeuren man... Ajax gaat ook nog her en der wat puntjes verspelen.
Ik teabag mijn vrouw vanavond als we verliezen. Als we winnen of gelijkspelen denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die er consequenties aan willen verbinden?
Met name Excelsior vind ik wel tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
Het valt mij wel op dat ADO en Excelsior in het linkerrijtje van 2015 staan
heb je je ballen wel eens in d'r anus gestopt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik teabag mijn vrouw vanavond als we verliezen. Als we winnen of gelijkspelen denk ik ook.
Niet te agressief worden als PSV verliest he. Tenzij je vrouw daar van houdt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik teabag mijn vrouw vanavond als we verliezen. Als we winnen of gelijkspelen denk ik ook.
Nee. Maar je brengt me op ideeën.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
heb je je ballen wel eens in d'r anus gestopt?
Fifth base noemen ze het in de VSquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Maar je brengt me op ideeën.
Nog iets van 5 punten nodig normaal gesproken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En mocht het in het meest idiote geval zo ver komen dat de titelstrijd alsnog beslist moet worden. Dan AUB niet in Den Haag op de laatste speeldag. Dat zou ik echt niet tof vinden
.
Zal je zien dat ADO zich nog veilig moet spelen en PSV voor het kampioen schap speelt.
Maar nogmaals, dat gaat natuurlijk niet gebeuren
Ik ben niet snel agressief.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet te agressief worden als PSV verliest he. Tenzij je vrouw daar van houdt.
Vanavond minimaal 1, volgende week 3 tegen Heracles en dan uit bij Ajax 1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog iets van 5 punten nodig normaal gesproken.
Op zijn Japans is met je staafmixer en ballen in de pun.quote:
Groningen uit denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst agressief geworden bij een PSV-wedstrijd?
Go Ahead, Heracles en NAC gaan echt niet boven de 33 punten komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond minimaal 1, volgende week 3 tegen Heracles en dan uit bij Ajax 1![]()
S-A-F-E
Nee. Zulke wedstrijden zitten er ooit tussen. Ik vond dat ze er alles aan deden en vond het een leuke pot hield er een goed gevoel aan over.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was vorige week wel een half uur over de zeik.
Als de huidige trend wordt doorgezet bestaat er een kans dat je met 30 punten veilig bentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead, Heracles en NAC gaan echt niet boven de 33 punten komen.
NAC gaat zich zonder nacompetitie handhaven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead, Heracles en NAC gaan echt niet boven de 33 punten komen.
Een goed gevoel? Tering, nee. Tegen Ajax is wat mij betreft op dat moment alleen het resultaat heilig. Dat ze goed speelden kon me op dat moment even niet boeien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Zulke wedstrijden zitten er ooit tussen. Ik vond dat ze er alles aan deden en vond het een leuke pot hield er een goed gevoel aan over.
NAC zie ik wel 9 punten pakken in de wedstrijden tegen Heracles, Go Ahead en Dordrecht. Heracles zie ik daarentegen echt niet veel punten pakken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de huidige trend wordt doorgezet bestaat er een kans dat je met 30 punten veilig bent
Zou best kunnen gezien de andere ploegen. Al zou NAC zich ook met nacompetitie kunnen handhaven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NAC gaat zich zonder nacompetitie handhaven.
Normaal misschien wel, maar we staan nu zover los...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een goed gevoel? Tering, nee. Tegen Ajax is wat mij betreft op dat moment alleen het resultaat heilig. Dat ze goed speelden kon me op dat moment even niet boeien.
Dit is een gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NAC gaat zich zonder nacompetitie handhaven.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een gewaagde uitspraak
Iedere club die in Groningen voetbalt krijgt massaal diarree.. Wat een kut wedstrijden worden daar gespeeldquote:
Alleen AZ heeft er een prima prestatie neergezet. Voor de rest vijf winstpartijen voor Groningen en zes gelijke spelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere club die in Groningen voetbalt krijgt massaal diarree.. Wat een kut wedstrijden worden daar gespeeld
quote:
Ik hoop zo hard dat Nac gaat falen. Dat gevoel heb ik al heel lang en dat heb ik nog steeds. Dus het mag gewoon niet gebeuren dat zij boven die streep eindigenquote:
Ik hoop ook dat Utrecht minimaal gelijk speelt tegen AZ, want dan kan Vitesse volgende week serieus de druk gaan opvoerenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vestig mijn hoop op FC Utrecht morgen.
Hopelijk staat Ajax na dit weekend met 8 punten los, zodat een door mij al geincasseerd puntenverlies volgende week opgevangen kan worden
Wat lief van jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
Zal zo het barre weer trotseren en een fotootje maken voor jullie jongens
Ik ben best een toffe peerquote:
Dat werd wel tijd man. Ik vroeg er 14 uur geleden al omquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
Zal zo het barre weer trotseren en een fotootje maken voor jullie jongens
Ik was ladderzat 14 uur geleden. En volgens mij was het toen al vrij donker buitenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werd wel tijd man. Ik vroeg er 14 uur geleden al om
Het is je vergeven knulquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was ladderzat 14 uur geleden. En volgens mij was het toen al vrij donker buiten
De Nederbulgaren zijn niet zo snel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondertussen wachten we weer op een foto
Ik heb er een hard hoofd in, hij zal wel weer denken dat we met hem dollenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Nederbulgaren zijn niet zo snel.
Ik wacht in spanning af!
Ik snap die gedachte niet. Wij zijn altijd bloed serieusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in, hij zal wel weer denken dat we met hem dollen
Nouuu, meestal dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap die gedachte niet. Wij zijn altijd bloed serieus!
Ja, maar als het om foto's van sneeuw gaat dan ben ik bijzonder geïnteresseerd hoor.quote:
Iedereen wil dat wel zien, maar Dven denkt dat we alleen maar grapjes makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar als het om foto's van sneeuw gaat dan ben ik bijzonder geïnteresseerd hoor.
Terwijl wij toch echt bloed serieus zijn nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen wil dat wel zien, maar Dven denkt dat we alleen maar grapjes maken
Zou nog steeds trouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef Sked het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)loopt-achteruit.html
Speciaal voor Dven post ik dit gekke gebeuren
Heeft ze eigenlijk wel eens opgetreden in Bulgarije?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk was ze aan het huilen omdat ze niet samen met mij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |