Het was er weer tijd voor.quote:
Wat zou je er graag in de OP bij willen zien? IJsbeertjes? Alba?quote:
IJsberen spreken mij erg aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zou je er graag in de OP bij willen zien? IJsbeertjes? Alba?
Ties wou Hans Nijland in de OP.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joop lijkt me meer een man voor GHBquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Wim Kieft had Jopie ook even moeten vertellen dat ie er niet zelf in had moeten gaan geloven
Maar uiteindelijk zijn ze beiden aan de coke geraakt
Albaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100quote:
Dat interesseert mij bizar weinig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100
keer gemaakt is.
Pas bij de 4045e keer ga ik lachen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze grap kan johannes doorgaans niet zo waarderen, nog even buiten het feit dat hij al zo 1100
keer gemaakt is.
Ik maak TR's niet voor mijn eigen plezier hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je iemand anders moeten vinden om je TR's te behandelen
Veel succes er mee dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak TR's niet voor mijn eigen plezier hoor
Teveel afleiding. Papieren krant ga je eens lekker voor zitten, ook artikeltjes buiten je comfortzone meepakken. Niks mis meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Gewoon kijken op retina gelijk relevante videootjes er bij, niks mis mee.
Welke krant is dat want die moet ik ook hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teveel afleiding. Papieren krant ga je eens lekker voor zitten, ook artikeltjes buiten je comfortzone meepakken. Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |