 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ing-conducteur.dhtmlquote:Op zondag 8 maart 2015 11:05 schreef b2py het volgende:
Weer raak, vannacht conducteur mishandeld in Helmond door een zwartrijder..
 
   
   
   
   
   
   
   
   
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Het was toch die vanaf Gouda net achter de Intertoys? Die is gewoon open nu, kom er net langs met de treinquote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef Yreal het volgende:
Die overgang die bij Gouda kapot was gereden van de week hebben ze gewoon dicht gemaakt
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Apart!quote:Op zondag 8 maart 2015 15:52 schreef dennistd het volgende:
Voor wie naar Delft wil komen: je kunt rondlopen op het viaduct!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Jammer de bammer.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef dennistd het volgende:
De pret is al weer over: iemand had zonder toestemming de hekken opengezet... Na ongeveer anderhalf uur is het viaduct leeggehaald door de politie.
 
			 
			
			
			wat een partypoopersquote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef dennistd het volgende:
De pret is al weer over: iemand had zonder toestemming de hekken opengezet... Na ongeveer anderhalf uur is het viaduct leeggehaald door de politie.
 
											 
			 
			
			
			Wat mij betreft zou dat inderdaad een verbetering zijn. Geen geweld tegenover NS personeel in de trein meer, en zwartreizen ga je ook een heel stuk tegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was laatst in Newcastle. Ik heb daar met de metro gereisd. Daar controleren ze niet in de metro maar staat er bijna per incheck poortje een beveiliger. Je kon ook nog eens alles aan ze vragen en er werd enorm streng gecontroleerd. Zo stapte ik over op een metro station en vroeg een controleur naar mijn vervoersbewijs. Zou zoiets in Nederland niet mogelijk zijn?
 
			 
			
			
			ja alleen van de 400 stations hebben er ongeveer 80 poortjes en van die 80 gaan de gemeentes op de achterste poten staan als ze op slot gaan omdat arme inwoners dan om 'moeten' lopen/fietsenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat inderdaad een verbetering zijn. Geen geweld tegenover NS personeel in de trein meer, en zwartreizen ga je ook een heel stuk tegen.
In Londen doen ze het ook zo bij de ingang naar het station. 10 poortjes het station in, en 10 poortjes het station uit. Bij de poortjes naar binnen 2 medewerkers voor vragen. Verder kijken ze of er niemand over de poortjes heen gaat. Dit gebeurd echter weinig omdat de poortjes redelijk hoog zijn.
In mijn ogen zou dit een hele verbetering zijn voor de veiligheid van het personeel, maar ook het irritatiegehalte onder reizigers verlagen. Ik persoonlijk irriteer me dood als ik op een lange treinreis voor de 3e keer mijn ov kaart moet pakken om het te laten controleren.
 
			 
			
			
			Er kunnen speciale looppaden aangelegd worden rond de poorten. Kan je nog steeds doorsteken naar de andere kant en je kan niet meer naar de treinen toe. Het vergt investeringen, maar je houdt tevreden burgers en zwartrijders zullen worden teruggedrongen + veiligheid van personeel wordt verbeterd.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja alleen van de 400 stations hebben er ongeveer 80 poortjes en van die 80 gaan de gemeentes op de achterste poten staan als ze op slot gaan omdat arme inwoners dan om 'moeten' lopen/fietsen
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Sowieso is het ontwerp van de Londense poortjes een miljoenmiljard keer beter dan van die klotedingen die NS en RET zich hebben laten aansmerenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef Carlos93 het volgende:
In Londen doen ze het ook zo bij de ingang naar het station. 10 poortjes het station in, en 10 poortjes het station uit. Bij de poortjes naar binnen 2 medewerkers voor vragen. Verder kijken ze of er niemand over de poortjes heen gaat. Dit gebeurd echter weinig omdat de poortjes redelijk hoog zijn.
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Uitchecken op het perron en gewoon doorlopenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef Viezze het volgende:
Ik erger mee dood aan de poortjes op Amsterdam Amstel. Daar zijn per kant acht poortjes, vier van de NS en vier van het gvb. Voor de laatstgenoemde is het wel genoeg, maar er stappen daar zoveel mensen uit de trein dat het dringen is voor de poortjes
 
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |