Volgens ovradar rijden de 33 én de 34 (inmiddels) beide weer. Ze zouden bijna in Daarlerveen kruisen volgens de kaart.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef boriq het volgende:
Het is weer zover. Vechtdal-LINT 34 van Arriva is kapot.
[..]
Heeft het toch langer volgehouden dan we in eerste instantie dachten na de vorige keer
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:13 schreef boriq het volgende:
Het is weer zover. Vechtdal-LINT 34 van Arriva is kapot.
[..]
Heeft het toch langer volgehouden dan we in eerste instantie dachten na de vorige keer
Hebben ze dan toch snel gefixtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens ovradar rijden de 33 én de 34 (inmiddels) beide weer. Ze zouden bijna in Daarlerveen kruisen volgens de kaart.
Volgens ovtijden zijn alleen de ritten van 14:23, 15:23 en 16:23 uit Mariënberg komen te vervallen. De 17:23 uit Mariënberg naar Almelo is de 34 weer op vertrokken.
Dan doen wij het nog goed met de Noord-Zuid lijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef b2py het volgende:
Een tramtunnel die in Antwerpen al 40 jaar geleden is gebouwd zal medio april in dienst treden. Als je wilt kan je daar nog doorheen huppelen: http://www.tramstad.be/tunnelwandeling/
Over een paar jaar is het een volwaardig perron!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef ZwarteKater het volgende:
Vanwege de eerdere wisselstoring bij Zwolle stonden er om :14 drie treinen op assen ipv twee. Nu weet ik waarom spoor 1 nooit gebruikt wordt: een virm4 kon net niet langs het perron staan en het perron is te laag. Lekker de trein in geklommen vandaag. Geen foto helaas, heb een ouder echtpaar de trein in geholpen.
De meester in kwestie keek ook wat raar toen hij langs het perron reedt.
Awesome!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef b2py het volgende:
Een tramtunnel die in Antwerpen al 40 jaar geleden is gebouwd zal medio april in dienst treden. Als je wilt kan je daar nog doorheen huppelen: http://www.tramstad.be/tunnelwandeling/
SGMquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef b2py het volgende:
Tering, lees net op OVNL dat de allereerste SGM vandaag 40 jaar oud is geworden!
Zeker. De nieuwste Plan V's zijn jonger dan die oudste SGM'squote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef b2py het volgende:
Tering, lees net op OVNL dat de allereerste SGM vandaag 40 jaar oud is geworden!
2 mei, tenzij de Deutsche Bahn besluit om Gronau eruit te gooien die dag. Maar voor zover ik via DB Netze de werkzaamheden kan bekijken is dat niet het geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:50 schreef b2py het volgende:
Dennis, wanneer was die Schwebebahn ook alweer?
Mooiste voorbeeld ligt wel in Luik:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:46 schreef Ireyon het volgende:
Ach ja België, het land van de Grand Travaux Inutiles
Is dat niet het enige exemplaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef J.B. het volgende:
Er staat zelfs nog een exemplaar in het transportmuseum in Luik.
Gevonden in de historie van Fok: PTA / De slapende premetro van Antwerpenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef b2py het volgende:
Een tramtunnel die in Antwerpen al 40 jaar geleden is gebouwd zal medio april in dienst treden. Als je wilt kan je daar nog doorheen huppelen: http://www.tramstad.be/tunnelwandeling/
Wat een weerzinwekkend ding is het, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mooiste voorbeeld ligt wel in Luik:
http://www.rtbf.be/info/m(...)iege-1986?id=6549783
Luik wilde een metro, uiteindelijk 2.5 kilometer tunnel gebouwd voor niksHier in een/de ingang van die tunnel: https://www.google.nl/map(...)2,125m/data=!3m1!1e3
Was overigens wel een redelijk vooruitstrevend project (heette TAU), ze hebben proefgereden met automatische metro's. Om precies te zijn deze dingen: [ afbeelding ]
Er staat zelfs nog een exemplaar in het transportmuseum in Luik.
Dat is dan het enige positieve aan die krengen. Met juiste gereedschap werken alle ramen los trouwensquote:
Zou er nog iets positiefs zijn te bedenken over charleroi?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Charleroi heeft trouwens ook nog kilometers nooit afgebouwde metrospoor liggen.
http://www.charleroi.woelmuis.nl/nl-metro.html
En de trein Venlo denhaag rijdt dus ook niet. Is het nu zo moeilijk voor de NS om alles te vermelden?quote:Op zondag 8 maart 2015 07:39 schreef greavy het volgende:
Ook vandaag de gehele dag nog beperkt treinverkeer rondom Tilburg. IC Roosendaal-Zwolle stopt tussen Tilburg en Breda extra op tussengelegen stations, want de Sprinter Utrecht-Breda vv rijdt niet tussen Den Bosch en Breda.
Aanpassing treinverkeer Tilburg
Bij Tilburg wordt nog gewerkt aan herstel van het spoor na de aanrijding van eergisteren. Vanaf 07.00 uur kunnen we weer beperkt treinen rijden. De reisplanners zijn aangepast tot 13.00 uur. Wanneer het gehele treinverkeer kan worden opgestart is nog niet duidelijk.
Laatste bericht geplaatst om: 07:00 uur.
Ik was laatst in Newcastle. Ik heb daar met de metro gereisd. Daar controleren ze niet in de metro maar staat er bijna per incheck poortje een beveiliger. Je kon ook nog eens alles aan ze vragen en er werd enorm streng gecontroleerd. Zo stapte ik over op een metro station en vroeg een controleur naar mijn vervoersbewijs. Zou zoiets in Nederland niet mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:40 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Terecht als het protest zou zijn bij het kantoor van NS, niet als je reizigers dupeert. Nu is deze actie om te kotsen. Is al vaak vertraging door verschillende oorzaken, en dan nu moedwillig vertraging maken. Ga bij het hoofdkantoor klagen. Klant betaald al woekerprijzen voor een ritje in het OV, kan NS daar mooi een aantal beveiligerers voor inhuren en die meesturen met de conducteurs/trices.
Of misschien geen conducteurs meer hebben? Lijkt me sowieso een achterhaald concept.
Vet de belgen liepen ver voor!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Is dat niet het enige exemplaar?
Filmpje: (hij doet het zelfs met sneeuw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |