Nog even over die losse EETC-loc die op spoor 11 in Hengelo terecht kwam: dit blijkt met opzet gedaan te zijn omdat de machinist koffie wou halen en toch zijn pad moest afwachten...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Ze zijn de weg kwijt in Hengeloooo, hij staat nu op spoor 11
quote:lb (za 07 mrt 2015 12:17:40 http://somda.nl/forum/16217/p530396/):
Klopt was op verzoek van de machinist zelf. Op spoor 11 sta je niemand in de weg voor het halen van een bak koffie en het wachten op een pad naar de Watergraafsmeer aldus de machinist.

Ik denk inderdaad dat als je een Go pass tot essen combineert met een ticket de grens over je in de problemen komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef dennistd het volgende:
Voor zover ik weet wel
Er was alleen iets met een normale Go Pass die pas vanaf Essen geldig is i.c.m. een kaartje Roosendaal-Essen dacht ik.

Ik reis altijd met een GoPass + kaartje Grens-Essen, en dat mag gewoon in de Benelux.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je een Go pass tot essen combineert met een ticket de grens over je in de problemen komt.
(Waarom is dan maar de vraag, maar goed)

Oke mooi. Iedere euro is er toch weer eentje...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik reis altijd met een GoPass + kaartje Grens-Essen, en dat mag gewoon in de Benelux.

Moest hij dan niet eerst keren op de vrije baan om er te komen of kwam hij uit Bad Bentheim? En vanaf 11 ri. de Watergraafsmeer zou je toch ook op de vrije baan moeten keren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nog even over die losse EETC-loc die op spoor 11 in Hengelo terecht kwam: dit blijkt met opzet gedaan te zijn omdat de machinist koffie wou halen en toch zijn pad moest afwachten...
[..]

Jouw pessimisme is synoniem voor je spoorbeleving..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:17 schreef greavy het volgende:
Ik zie NS er ook wel voor aan "sorry, aanrijding. Stap maar uit en zoek het maar uit." te gaan roepen...

Hij heeft wel gewoon gelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Jouw pessimisme is synoniem voor je spoorbeleving..

Hij beschrijft wat ik nog steeds vaak genoeg in de praktijk zie gebeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Greavy het nu wel heel erg zwart bekijkt..

Waarom dan heb je toch tot essen een geldig grenskaartje en vanaf daar een gopass?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je een Go pass tot essen combineert met een ticket de grens over je in de problemen komt.
(Waarom is dan maar de vraag, maar goed)

Ben wel eens in Den Bosch uit de Benelux gestapt. Was een stremming bij Lombardijen, waardoor zowel de Benelux als Thalys via de Brabantroute om moesten rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij beschrijft wat ik nog steeds vaak genoeg in de praktijk zie gebeuren
In sommige situaties kun je ook niet anders, als Barendrecht plat ligt kun je een Benelux die onderweg is van Roosendaal naar Dordrecht niet meer omleiden. In veel situatie kan het echter wel maar doet men het niet.

Kwam vanaf Bentheim en dat spoor is ook alleen maar vanuit die richting bereikbaar. Richting de Meer moest de loc inderdaad keren op de vrije baan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef boriq het volgende:
[..]
Moest hij dan niet eerst keren op de vrije baan om er te komen of kwam hij uit Bad Bentheim? En vanaf 11 ri. de Watergraafsmeer zou je toch ook op de vrije baan moeten keren?

Heeft het toch langer volgehouden dan we in eerste instantie dachten na de vorige keerquote:Tussen Almelo en Mariėnberg rijden minder stoptreinen door een defecte trein.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.

Ik heb een keer Den Haag HS - Roosendaal via Blijdorpboog - Utrecht - Den Bosch gedaan, zonder tussenstops. Gaafste rit ooitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben wel eens in Den Bosch uit de Benelux gestapt. Was een stremming bij Lombardijen, waardoor zowel de Benelux als Thalys via de Brabantroute om moesten rijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |