Zolang het maar geen zwart isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik neem voor de Primavera wel meerdere setjes kleren mee, kunnen de soigneurs kijken welke het meest soignee is.
Ik heb zo'n 1900 km gedaan sinds juni. Dus volgens mij mag ik nog wel meegerekend worden als noob.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dacht dat je al langer meedraaide, kom erbij!
Gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 1900 km gedaan sinds juni. Dus volgens mij mag ik nog wel meegerekend worden als noob.
En cool
Die Volo jersey zit wat meer aero/racy. Echt een heel mooi shirt. De blauwe Climber's Jersey is ook heel mooi! De Aero 5.0 in het zwart ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
he wat? Wat is er de 22e?
[..]
ga ik naar kijken
Ja, supermooi shirt!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:21 schreef Gripper het volgende:
Die Climber Jersey in het blauw is idd erg mooi tommeke! Ik heb m al in het wit, en t is heerlijk voor die hele hete dagen. Dat kleurtje blauw zou echt kek matchen bij El Simplon
Die Volo is wel tof ja. Zou 'm dan liever iets donkerder blauw hebben dan dit, maar dat is miereneuken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die Volo jersey zit wat meer aero/racy. Echt een heel mooi shirt. De blauwe Climber's Jersey is ook heel mooi! De Aero 5.0 in het zwart ook.
Ik heb helaas al een kast vol fietskleding. Anders kwam er nog wat bij
We zijn FOK!'ers. Dit soort gekut doen we alleen maar online. In 't echt zijn we allemaal poeslief voor elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Gripper het volgende:
Tering wat een sfeer hier vandaag dit soort gekanker hoef ik over 2 weken niet in m'n huis te hebben hoor
Zomg, die is ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die Volo is wel tof ja. Zou 'm dan liever iets donkerder blauw hebben dan dit, maar dat is miereneuken.
Is dit die Climber's jersey? Of laten m`n Google skills me in de steek?
[..]
We zijn FOK!'ers. Dit soort gekut doen we alleen maar online. In 't echt zijn we allemaal poeslief voor elkaar
Althans, daar ga ik vanuit..
ik zorg dat de nieuwelingen zich gedragen. Als haardstoker voel ik me verantwoordelijk voor de sfeer! Geef onze prof maar een lekkere natte kus van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Gripper het volgende:
Tering wat een sfeer hier vandaagdit soort gekanker hoef ik over 2 weken niet in m'n huis te hebben hoor... Leuk dat alle nieuwelingen effe de apenrots willen verkennen maar doe dat anders via PM??
Bij mij is de sfeer overigens perfect want weekend én vakantie!!!
Popje Patroon komt morgen mijn kant op, en dan zondag lekker op reis.
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Gripper het volgende:
Popje Patroon komt morgen mijn kant op, en dan zondag lekker op reis.
Over 2 weken? Dus niet je GranFondo resultaat verbeteren op de 28e?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
En zet ff wat scherpe tijden, dan heb ik over 2 weken wat om aan te vallen
Ook naar Mallorca? Tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
En zet ff wat scherpe tijden, dan heb ik over 2 weken wat om aan te vallen
Jij probeert ddx te bekeren tot het randonneursgeloof; net nu ie eindelijk als een echte wielrenner op trainingskamp gaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Over 2 weken? Dus niet je GranFondo resultaat verbeteren op de 28e?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij probeert ddx te bekeren tot het randonneursgeloof; net nu ie eindelijk als een echte wielrenner op trainingskamp gaat!
Dat gaat je niet lukken baardmans!!!
Nee de 28e is laatste dag op het eiland dus dan maak ik daar nog wat km's.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Over 2 weken? Dus niet je GranFondo resultaat verbeteren op de 28e?
fietsen bij huerzeler geboekt, maar rest op eigen houtjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ook naar Mallorca? Tof![]()
Met een van de bekende fietsreis-begeleiders of op eigen houtje?
Bijna alles past bij een zwarte bibquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:39 schreef DrNick het volgende:
Ik koop die gewoon, in plaats van die ene. Combineert dat een beetje met een zwarte bib?
Wat denk je zelf clownquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat denk je zelf clown![]()
Koop gewoon witte schoenen erbij. Of rooie
Fair enough.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Gripper het volgende:
Tering wat een sfeer hier vandaagdit soort gekanker hoef ik over 2 weken niet in m'n huis te hebben hoor... Leuk dat alle nieuwelingen effe de apenrots willen verkennen maar doe dat anders via PM??
Bij mij is de sfeer overigens perfect want weekend én vakantie!!!
Popje Patroon komt morgen mijn kant op, en dan zondag lekker op reis. Slechts 1 nadeel: zou graag morgen een lange rit gaan doen; zulk fijn weer. Maar met nog een hele week in het vooruitzicht hou ik het maar bij een rondje van 3 uurtjes max, heuvelrug en dijk
Cateye strada smartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Hebben jullie tips mbt een fietscomputer met bluetooth die ik kan koppelen aan mijn Wahoo Fitness Blue HR hartslagmeter? Ik wil graag tijdens het fietsen mijn hartslag kunnen volgen.
Niet op de Lekdijkquote:
als je wil navigeren dan kun je met osm kaarten uit de voeten , maar niet elke garmin heeft ook navigatiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:17 schreef Levitas het volgende:
Wat een weertje, zeg! Korte broek met een tight erover, kort shirt + jack. Eigenlijk veel te warm, dus eigenlijk de hele tijd met jack open gefietst.
Stond toch best een stevig windje wel, eerste 20-30km echt bijna allemaal tegen gehad, maar man, wat heb ik genoten. En bijna 3 uur op de teller is voor mij ook een hele stap
Na zo'n 2.5 uur begon m`n kont wat zeer te doen, maar ben echt mega blij met m`n Canyon!
Oh en ik wil een Garmin gaan bestellen. Is er iets waar ik nog aan moet denken, behalve een houder? Moet ik ergens kaarten kopen o.id?
Sowieso Garmin 800 of 810, want navigatie. Dat is de hele reden dat ik zo`n ding wil, want ik vind het gewoon echt heel irritant om steeds te moeten stoppen om op m`n telefoon te kijken waar ik ben en waar ik naartoe moet/kan. Zeker als ik van de zomer wat langere ritten wil gaan doen, gaat dit vaker voorkomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:32 schreef dop het volgende:
[..]
als je wil navigeren dan kun je met osm kaarten uit de voeten , maar niet elke garmin heeft ook navigatie
edge500 510 is gps logging en teller met ant+ (hartslag cadans en vermogens meter verbinden)
edge800 en 810 hebben ook navigatie
je hebt verschillende sets , met hartslag en of cadanssensor maar ook zonder.
zou eerst even inlezen en verdiepen, eventueel kun je misschien op de meet verschillende moddeletjes zien.
weet alleen niet precies wie waar mee rijd
ik heb zelf geen garmin maar rij met bryton rider ken garmin. wel van andere vrienden en bekende
Dan ziet de navigatie er op de 810 er veel beter uit.. Ik ga me er eens in verdiepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:49 schreef muzas het volgende:
Ja breadcrumb-style... Lijntje volgen. Gaat prima in gebieden met een lage dichtheid van wegen, Maar in een stad oid nutteloos, tenzij je van keren houdt.
En een bekende, ongefixte bug; lijntje wil nog wel eens wegvallen. Uiteraard precies op de momenten 'dat je érgens links moest'
Het werkt, niet optimaal, maar het werkt.
Kijk ook naar de etrex 20 of 30, die is ook naast de fiets te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan ziet de navigatie er op de 810 er veel beter uit.. Ik ga me er eens in verdiepen
Beter de 1e 30 km tegen, dan de laatstequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef Ericr het volgende:
Zo eerste rit van het jaar zit er op, ging nog best lekker. Smaakt in ieder geval naar meer, Wel wat minder dat ik de eerste 30km wind tegen had,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |