In de afdaling van de ventoux.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die is om te kopen joh, komt wel goed.
Ben benieuwd hoe hard je kan gaan met een groepje wielrenners op zo'n fiets.
Heb dat 1 keer gedaan, levensgevaarlijk. Iets van 5x bijna op de zijkant gelegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij deze alvast een goed idee voor een meet:
[ afbeelding ]
Wat zal dat hard gaan
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee omdat ik vroeger in een ketel met viesdikke galliërs ben gevallen.
trekt er een lijn tussen. JE moet er dus twee ritten van maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, als ik stukje ga fietsen, dan de trein pak en daarna weer een stuk fietsen (uiteraard zet ik in de trein mn garmin uit) registreert ie dan 2 losse stukken op de kaart of trekt hij een lijn tussen de 2 punten waar ik mn garmin aan en weer uitzet?
tnxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
trekt er een lijn tussen. JE moet er dus twee ritten van maken.
15 km/uur?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die is om te kopen joh, komt wel goed.
Ben benieuwd hoe hard je kan gaan met een groepje wielrenners op zo'n fiets.
Dit riep ik 30 kilo geleden ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
maar ik heb liever mijn figuur nu dan het figuur van een gemiddelde wielrenner
Een potlood op gigantisch gespierde benen....nee dank je.quote:
Niet letterlijk he, druifquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:49 schreef Levitas het volgende:
Vet omzetten in spier
Begin maar aan het onmogelijke! Proof science wrong!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef muzas het volgende:
Ga eerst maar eens 6 weken 20 minuten keihard fietsen.
Schijnt dat je met spiertrainingen veel effectiever vet verbrand dan met fietsenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef muzas het volgende:
Ga eerst maar eens 6 weken 20 minuten keihard fietsen.
SPT / [Bodybuilding] #475 Pussypad squatsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:57 schreef very het volgende:
[..]
Schijnt dat je met spiertrainingen veel effectiever vet verbrand dan met fietsen![]()
bron
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #475 Pussypad squats
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:09 schreef Levitas het volgende:
Tering man, wat loopt iedereen (moi incluis) lekker te gallen.
Niemand suggesties voor een tof zwart/blauw outfitje (of iets wat bij die kleuren fiets past)?
Eerst maar is fietsen voor dat je soigne op de fiets gaat zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef Levitas het volgende:
Oh lol, dat was niet eens een grap. Ik wil een nieuw voorjaarsoutfit dat soigne is en bij m'n Canyon (zwarte met blauwe tinten) past
Drie kwartier per dag toch? Plus een keihard dieet. Zonder pils waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:45 schreef very het volgende:
Ik twijfel of ik insanity moet gaan doen. Dat is 6 weken elke dag 20 minuten keihard kapot gaan maar zet dus wel een hoop vet om in spier.
Castelli Volo of Formula.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:09 schreef Levitas het volgende:
Niemand suggesties voor een tof zwart/blauw outfitje (of iets wat bij die kleuren fiets past)?
Oh, laat dan maarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Drie kwartier per dag toch? Plus een keihard dieet. Zonder pils waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Fretwork het volgende:
Levitas, Leonos, Very, zullen we het groentjesteam vormen de 22ste?
he wat? Wat is er de 22e?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Fretwork het volgende:
ga ik naar kijkenquote:
Ik bedenk me net dat ik daar ook helemaal geen groentje in benquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
oh nee, dan geen groentjesteam voor mij.Ik dacht dat we het over fietsen hadden
Primavera meet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
he wat? Wat is er de 22e?
[..]
ga ik naar kijken
Ik ben ook nog niet zo snel hoor dit jaar. Kijk maar even of een langere tocht lukt idd, en of je überhaupt wil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:05 schreef Levitas het volgende:
Oh, hmm. Helemaal gemist. Wellicht een optie, maar mijn D1 snelheid verschilt hier wel van de rest van jullie
Ik zal eerst eens kijken hoe morgen 2,5 à 3 uur in het zadel gaat..
Maak je er gewoon een D3/weerstandtraining vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:05 schreef Levitas het volgende:
Oh, hmm. Helemaal gemist. Wellicht een optie, maar mijn D1 snelheid verschilt hier wel van de rest van jullie
Ik zal eerst eens kijken hoe morgen 2,5 à 3 uur in het zadel gaat..
En ik dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef Fretwork het volgende:
Yup, die zijn er.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Sunri5e het volgende:
En zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n CO2 pompje om mee te nemen tijdens het fietsen?
Ja? Nooit nodig gehad gelukkig. Neem ook altijd een extra patroon mee voor het geval dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Sunri5e het volgende:
En zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n CO2 pompje om mee te nemen tijdens het fietsen?
Zo'n pompje neemt minder ruimte in beslag dan een klein handpompje?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja? Nooit nodig gehad gelukkig. Neem ook altijd een extra patroon mee voor het geval dat.
Ja. En het is sneller.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo'n pompje neemt minder ruimte in beslag dan een klein handpompje?
Dacht dat je al langer meedraaide, kom erbij!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
En ik dan?
Of ben ik niet dik genoeg voor jullie?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:09 schreef Levitas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |