abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150340681
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn ouders waren vrij ruimdenkend.
Tsja, ik ben het niet gewend, heb zelf vrijwel vanaf m'n 14e een vrije opvoeding gehad, geen straf, geen tijden om thuis te moeten zijn, moest het er maar mee doen, samen met een niet zo'n goeie thuissituatie.

Dus dit is voor mij vrij nieuw, alleen pas ik me er wel op aan, en problemen ben ik tegengekomen en heb ik ook zelf moeten oplossen, heb nu alles prima op orde. Maar goed, ik zal wel wat minder pushen en tijd zal het wel uitwijzen, ik vraag nog wel of m'n vriendin het op z'n minst nog een keer wilt vragen.
pi_150340709
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:32 schreef BredeBroeder het volgende:
ik vraag nog wel of m'n vriendin het op z'n minst nog een keer wilt vragen.
Wees een vent en ga het zelf vragen. Desnoods eerst aan de mama.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:36:22 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340743
quote:

[..]

Tsja, ik ben het niet gewend, heb zelf vrijwel vanaf m'n 14e een vrije opvoeding gehad, geen straf, geen tijden om thuis te moeten zijn, moest het er maar mee doen, samen met een niet zo'n goeie thuissituatie.

Dus dit is voor mij vrij nieuw, alleen pas ik me er wel op aan, en problemen ben ik tegengekomen en heb ik ook zelf moeten oplossen, heb nu alles prima op orde. Maar goed, ik zal wel wat minder pushen en tijd zal het wel uitwijzen, ik vraag nog wel of m'n vriendin het op z'n minst nog een keer wilt vragen.
Mijn broer had een vriendin met strenge ouders. Hij heeft bij haar ouders een behoorlijke poos op de logeerkamer moeten slapen. Hypocriet van die ouders, want ze woonden alletwee allang op kamers en daar sliepen ze ook niet apart. Maar mijn ouders hebben mijn broer altijd geadviseerd om hij haar ouders hun regels te volgen. Uit respect. Goed advies.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:38:27 #104
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150340769
Ik denk niet dat het een goed idee is om met haar vader 'rond de tafel te gaan zitten' om zijn bezwaren met betrekking tot jouw seksuele omgang met zijn dochter te bespreken.

Gewoon zomaar een tip
pi_150340773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
Ik denk niet dat het een goed idee is om met haar vader 'rond de tafel te gaan zitten' om zijn bezwaren met betrekking tot jouw seksuele omgang met zijn dochter te bespreken.

Gewoon zomaar een tip
Als dat meteen met seks wordt gelinkt dan ja, volkomen gelijk.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:39:23 #106
179075 hugecooll
pi_150340782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als dat meteen met seks wordt gelinkt dan ja, volkomen gelijk.
Natuurlijk legt hij die link. Hij is zelf ook jong geweest :')
pi_150340785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:36 schreef Geerd het volgende:
Die pa moet nog even wennen dat der kleine meid volgepompt word
Dit doet mij denken aan mijn eerste 'schoonpa' die een bloedhekel aan mij had.
Dochterlief woonde nog thuis en haar slaapkamer was de dichtstbijzijnde bij de overloop. Zij was nogal luidruchtig en zonder dat zij het in de gaten had liet ik de deur weleens op een kier staan zodat die ouwe onder kon meegenieten.
Ik hoorde gewoon dat hij het geluid van de tv uit deed om eventjes later de tv keihard aan te zetten. :D

Die blik op zijn gezicht sprak boekdelen, net zoals die grijns op mijn bakkes_O -
Ik had toen nog eens voorgenomen om -als zij nog boven was- tegen hem te zeggen:' zo die kan er weer een weekje tegenaan' maar dat heb ik toch nooit echt aangedurfd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:40:19 #108
179075 hugecooll
pi_150340794
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef eight het volgende:
Ik had toen nog eens voorgenomen om -als zij nog boven was- tegen hem te zeggen:' zo die kan er weer een weekje tegenaan' maar dat heb ik toch nooit echt aangedurfd.
_O-
pi_150340811
Anyway, ik zal er nog eens over nadenken, welterusten. O+
pi_150341860
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zijn ze niet, zou alleen wel sympathiek zijn, en niet onder het motto van "wij vinden dat zonder reden". Ik heb m;n vriendin gevraagd of ze een gesprek wilt beginnen, alleen zij is nogal bang voor de reactie van dr pa omdat die nogal een kort lontje heeft en ze geen zin heeft in ruzie.
Ze is zestien, jullie hebben drie mnd wat en ze voelen zich er ws gewoon niet prettig bij. Dat mag gewoon. (En is n prima reden)

Geef t even tijd, drie mnd is nog niet zo lang.
compact en kleverig.
pi_150341861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:55 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als die vent gewoon een goede gozer is, en niet een random mongool van het vmbo kader met een baan als vrachtwagenchauffeur die elke dag z'n joint opsteekt, en je weet al dat ze seks hebben, waarom nog verbieden?
Man, stop met zeiken. Het is HUN huis, dus accepteer het. Tot dat ze 18 is en het huis uit gaat ofzo.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 07:52:35 #112
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_150341929
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef eight het volgende:

[..]

Dit doet mij denken aan mijn eerste 'schoonpa' die een bloedhekel aan mij had.
Dochterlief woonde nog thuis en haar slaapkamer was de dichtstbijzijnde bij de overloop. Zij was nogal luidruchtig en zonder dat zij het in de gaten had liet ik de deur weleens op een kier staan zodat die ouwe onder kon meegenieten.
Ik hoorde gewoon dat hij het geluid van de tv uit deed om eventjes later de tv keihard aan te zetten. :D

Die blik op zijn gezicht sprak boekdelen, net zoals die grijns op mijn bakkes_O -
_O- _O- _O_ _O- _O-
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:25:48 #113
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_150342234
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n straatbaas was? :')
Same
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:40:08 #114
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150343394
quote:

[..]

Mocht je het zelf nog niet bedacht hebben, bovenstaande is aanleiding genoeg voor de ouders van je vriendin om terughoudend te zijn. Zij gaan de kat uit de boom kijken, en geloof me: zij hebben meer geduld dan jij. Daar zit ook precies het risico voor jou, want als je rare dingen gaat doen, of niet respectvol omgaat met hen (en aan je reacties te lezen ben je hard op weg), dan krijgen zij al hun vermoedens bevestigd. Moet je eens zien hoe snel het uit is.

Want, vergeet niet, je vriendin is 16 en daarmee een uit de kluiten gewassen kind. Die is pas over een jaar of 2, 3 in staat een beetje volwassen keuzes te maken. En ook jij bent nog een kind, ondanks dat je van jezelf vindt dat je een hele vent bent. Ze zullen je dus ook behandelen als een kind, en als je dat niet trekt dan verlies je de wedstrijd.

Het is buigen of barsten vriend.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 06-03-2015 13:16:26 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150343415
Vrouwen die niet alleen naar huis kunnen :')
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:55:31 #116
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_150343764
Waarom maak je er toch zo'n probleem van? Wacht gewoon. Drie maanden is helemaal niet lang, dus ik snap het wel.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:17:07 #117
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_150344258
Lees dit topic over een aantal jaar nog eens terug. Dan snap je bepaalde reacties wel.
pi_150344559
Ik heb niet alle reacties gelezen maar no way dat ik mijn 16 jarige dochter en haar 3 maanden verkering samen zouden laten slapen! Ook niet als ik er al van op de hoogte ben dat ze seks hebben samen. Ik kan het niet verbieden maar ik ga het ook zeker niet faciliteren. Als mijn 'schoonzoon' me ter verantwoording zou roepen zou ik daar echt niet op zitten te wachten. 16 is gewoon nog heel jong en wat is nou 3 maanden verkering?? Ik zou zeggen kom over een half jaar nog maar eens terug!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:30:46 #119
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150344597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:29 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen maar no way dat ik mijn 16 jarige dochter en haar 3 maanden verkering samen zouden laten slapen! Ook niet als ik er al van op de hoogte ben dat ze seks hebben samen. Ik kan het niet verbieden maar ik ga het ook zeker niet faciliteren. Als mijn 'schoonzoon' me ter verantwoording zou roepen zou ik daar echt niet op zitten te wachten. 16 is gewoon nog heel jong en wat is nou 3 maanden verkering?? Ik zou zeggen kom over een half jaar nog maar eens terug!
Nee niet faciliteren zodat ze het maar buiten in de struiken doen. Seks hebben ze toch wel dus waarom niet gewoon bij elkaar laten slapen?
pi_150344744

Daar deed het me even aan denken. Vanaf 1:30 zeer toepasselijk.

Daarbij snap ik als ik jullie leeftijden zie die vader best wel. Hij is voorzichtig met wie hij in huis haalt en ook hij snapt ook wel dat het om de seks gaat, hoe je het wendt of keert.
En je kunt blijven bediscussiëren dat het daar niet 'expliciet' over gaat, maar we weten allemaal dat het wel een stuk makkelijker wordt.
Zoals eerder is gezegd, die vent is ook jong geweest. Hij weet hoe hij was toen hij 18 was en fuck it dat hij dat bij zijn dochter laat gebeuren.

Respecteer hun mening, en hoe meer je met ze meewerkt hoe groter de kans is dat haar ouders ook medewerking naar jou vertonen. Met hen gaan praten om hun reden te horen? Nee, dat gaat heel averechts werken.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_150344899
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:30 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nee niet faciliteren zodat ze het maar buiten in de struiken doen. Seks hebben ze toch wel dus waarom niet gewoon bij elkaar laten slapen?
want seks hebben in huis zonder bij elkaar te slapen is onmogelijk? :')
compact en kleverig.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:57:49 #122
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150345250
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

want seks hebben in huis zonder bij elkaar te slapen is onmogelijk? :')
Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat als ze toch al seks hebben waarom dan niet laten slapen?
pi_150345433
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:57 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat als ze toch al seks hebben waarom dan niet laten slapen?
waarom wel?
Als zij dat niet willen, hoeven ze daar niet perse een goede reden voor te hebben.
compact en kleverig.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:45:56 #124
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150346828
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom wel?
Als zij dat niet willen, hoeven ze daar niet perse een goede reden voor te hebben.
Oh dus jij maakt jouw keuzes ook altijd zonder onderbouwing.

Ontopic: Waarom laat je haar niet aan haar vader vragen waarom het niet mag. Of in ieder geval laat haar het bespreekbaar maken bij haar thuis, daar ben jij niet de juiste persoon voor.
pi_150347072
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom wel?
Oh, lekker is dat. Lekker redeneren vanuit je onderbuik. Als je een keuze maakt, is het wel zo netjes om daar uitleg bij te geven. Anders neem ik diegene in ieder geval niet serieus.

Ik snap niet helemaal wat het probleem is, jij zegt telkens dat je niet bij haar mag slapen, zij wel bij jou?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:52:29 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347076
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ontopic: Waarom laat je haar niet aan haar vader vragen waarom het niet mag. Of in ieder geval laat haar het bespreekbaar maken bij haar thuis, daar ben jij niet de juiste persoon voor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zijn ze niet, zou alleen wel sympathiek zijn, en niet onder het motto van "wij vinden dat zonder reden". Ik heb m;n vriendin gevraagd of ze een gesprek wilt beginnen, alleen zij is nogal bang voor de reactie van dr pa omdat die nogal een kort lontje heeft en ze geen zin heeft in ruzie.
pi_150347128
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Amplifier het volgende:

[..]

nee, maar als ik me ergens niet prettig bij voel, vind ik dat n prima reden om iets niet te doen.
En dat hoef je imo niet perse uit te spreken.
compact en kleverig.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:54:23 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347167
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef netchip het volgende:

[..]

Oh, lekker is dat. Lekker redeneren vanuit je onderbuik. Als je een keuze maakt, is het wel zo netjes om daar uitleg bij te geven. Anders neem ik diegene in ieder geval niet serieus.

Ik snap niet helemaal wat het probleem is, jij zegt telkens dat je niet bij haar mag slapen, zij wel bij jou?
Als de ouders van je 16-jarige vriendin zeggen: we willen niet dat je hier blijft slapen, dan neem jij ze niet meer serieus? Zullen ze van wakkerliggen.
pi_150347181
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef netchip het volgende:

[..]

ik heb net uitgelegd dat: ik heb er geen goed gevoel bij, wmb een prima reden is en daar lijkt t in dit geval op imo.
compact en kleverig.
pi_150347411
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als de ouders van je 16-jarige vriendin zeggen: we willen niet dat je hier blijft slapen, dan neem jij ze niet meer serieus? Zullen ze van wakkerliggen.
Dat moet je niet zeggen, dat moet je alleen denken en daar ook naar handelen.
pi_150347435
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb net uitgelegd dat: ik heb er geen goed gevoel bij, wmb een prima reden is en daar lijkt t in dit geval op imo.
Dat is dus een beetje het probleem. 'Een goed gevoel' is bull shit. Definieer dat gevoel eens? Het is geen rationele gedachte, en daarom is het oneerlijk om op basis daarvan een besluit te nemen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:01:43 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:00 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen, dat moet je alleen denken en daar ook naar handelen.
Goed voor je relatie!
pi_150347468
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:01 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje het probleem. 'Een goed gevoel' is bull shit. Definieer dat gevoel eens? Het is geen rationele gedachte, en daarom is het oneerlijk om op basis daarvan een besluit te nemen.
Nee hoor, een huishouden is geen democratie. :)
pi_150347590
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, een huishouden is geen democratie. :)
Misschien is het te veel uit mezelf geredeneerd, maar laten we zeggen dat mijn ouders mij zouden verbieden seks te hebben met m'n vriendin. Daar zou ik gewoon geen boodschap aan hebben, 't is mijn leven.
pi_150347618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef netchip het volgende:

[..]

Misschien is het te veel uit mezelf geredeneerd, maar laten we zeggen dat mijn ouders mij zouden verbieden seks te hebben met m'n vriendin. Daar zou ik gewoon geen boodschap aan hebben, 't is mijn leven.
Dat heeft niet zoveel zin.
Maar ze kunnen wel zeggen dat ze niet willen dat het in hun huis gebeurt.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:07:08 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347622
quote:

[..]

Ze verbieden hun dochter niet om seks te hebben, hè.
pi_150347645
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze verbieden hun dochter niet om seks te hebben, hè.
Het gaat om het principe van verbieden wat iemand in zijn leven doet. Dat staat me niet aan.
pi_150347676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gelukkig zijn mijn ouders niet zo. Er zouden nog vele ruzies volgen, denk ik zo.
pi_150347734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En de ouders van TS' vriendin vinden het ook niet goed dat zij bij hem gaat slapen. Dan gebeurt het niet in hun huis, maar toch vinden ze 't niet goed.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:11:01 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef netchip het volgende:

[..]

Het gaat om het principe van verbieden wat iemand in zijn leven doet. Dat staat me niet aan.
Het principe van minderjarige kinderen en ouders die daarvoor verantwoordelijk zijn, hoe sta je daar tegenover?
pi_150347790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:10 schreef netchip het volgende:

[..]

En de ouders van TS' vriendin vinden het ook niet goed dat zij bij hem gaat slapen. Dan gebeurt het niet in hun huis, maar toch vinden ze 't niet goed.
Die dochter is 16, dan moet je nog wel toestemming vragen om ergens te logeren over het algemeen. :')
pi_150347880
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het principe van minderjarige kinderen en ouders die daarvoor verantwoordelijk zijn, hoe sta je daar tegenover?
Het is een afweging tussen vrijheidsbeperking en verantwoordelijkheid van de ouders. Er kan niets gebeuren wat er normaalgesproken ook zou kunnen gebeuren (zwanger worden bijvoorbeeld). Dus, wat is de reden ervoor? Als het om seks gaat, dat doen ze toch al. In dit geval vind ik de vrijheidsbeperking zwaarder wegen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:15:24 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150347909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:14 schreef netchip het volgende:

[..]

Het is een afweging tussen vrijheidsbeperking en verantwoordelijkheid van de ouders. Er kan niets gebeuren wat er normaalgesproken ook zou kunnen gebeuren (zwanger worden bijvoorbeeld). Dus, wat is de reden ervoor? Als het om seks gaat, dat doen ze toch al. In dit geval vind ik de vrijheidsbeperking zwaarder wegen.
Maar goed, jij bepaalt niet wat die ouders moeten doen of vinden.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:17:01 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_150347963
ik zou die pa ff paar klappen geven broeder dat zal hem leren
pi_150347972
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar goed, jij bepaalt niet wat die ouders moeten doen of vinden.
Natuurlijk bepaal ik dat niet. Ik kan echter wel bepalen wat ik van hun gedrag vind. En TS heeft ook het recht om zijn gedrag aan te passen op de beslissingen van zijn vriendins ouders.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:18:45 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150348022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:17 schreef netchip het volgende:

[..]

Natuurlijk bepaal ik dat niet. Ik kan echter wel bepalen wat ik van hun gedrag vind. En TS heeft ook het recht om zijn gedrag aan te passen op de beslissingen van zijn vriendins ouders.
Wat mag ik me daarbij voorstellen?
pi_150348326
quote:
Die vlieger gaat alleen op in je eigen huis hè, niet zolang jij nog minderjarig op hun zak loopt te teren.
Daarnaast ging het niet om het verbieden van sex in het algemeen, maar blijven slapen in het bijzonder. En daar zou je dan nog een middenweg van bijvoorbeeld de logeerkamer in kunnen vinden als je de ja-maar-ik-wil-het-dus-het-zou-gewoon-moeten-kunnenmodus even kan los laten met een beetje geduld.

Even een wild guess met die beredenering vanuit jezelf, je bent nog geen ouder of ook maar in de buurt van huisje, boompje, beestje?
pi_150348390
quote:

[..]

misschien mogen ze hem niet, hebben ze t idee dat hij n slechte invloed heeft, moet je dan maar iedereen in je huis laten slapen?
En andersom, misschien zijn ze gewoon wat beschermend, ze kennen hém pas drie mnd, zijn ouders ws níet, laat je je 16-jarige dochter bij mensen die je niet kent en die haar miss wel alcohol geven terwijl je daar zelf fel op tegen bent?
Ik zeg maar wat, kan vanalles zijn.
compact en kleverig.
pi_150348447
quote:
Dat het al gebeurt hoeft niet te betekenen dat je er dan ineens wel ok mee bent. Laat staan dat het op een paar meter afstand van je ligt te gebeuren.

Laat je je kind straks ook lekker thuis doorpaffen, want ze doen het buiten de deur toch ook al?
pi_150348777
quote:

[..]

Je past je er dus niet op aan. Jij bent niet gewend om regels te hebben, die ouders hebben wel regels. En omdat jij dat van huis uit niet hebt meegekregen, vind je maar dat ze jou verantwoording schuldig zijn.
Got news for you: Ze zijn jou helemaal niks verschuldigd. Dit is hun regel en als je wil dat ze je leuk blijven vinden, kun je je er maar beter gewoon bij neerleggen.

Trust me, been there, done that! Inmiddels begrijp ik mijn ouders heel goed. Als ik over 2,5 jaar als mijn dochter 16 is zo'n knulletje als jij tegenover me krijg, zal ik zeker zo reageren als de ouders van je vriendin.... Nee is gewoon nee. Deal with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')