Komop dat gelooft toch niemandquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Over slapen ja, het gaat hiet niet eens over seks, het gaat over slapen, liggen met je ogen dicht en de volgende ochtend weer wakker worden.
Ga je op de logeerkamer?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Over slapen ja, het gaat hiet niet eens over seks, het gaat over slapen, liggen met je ogen dicht en de volgende ochtend weer wakker worden.
Nee, niet expliciet nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh je gaat niet neuken als je daar slaapt?
Goh, waarom denken we nou toch dat het om de seks is.quote:
Je bent creatief met de waarheid in je eigen voordeel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Liegen is wat anders dan je gedeisd houden.
Dat zal best.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pa zal dat anders zien denk je niet
Onze eigen dirty mind denkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, waarom denken we nou toch dat het om de seks is.
Dus moet ik het maar zeggen? Ma kan dit ook zeggen, of vertel jij het je ouders meteen als je je vriend voor het eerst hebt geneukt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent creatief met de waarheid in je eigen voordeel.
Hij vraagt er vast niet naar, maar je moet inderdaad rekening houden met hoe hij zich daar bij voelt. Een beetje empatisch vermogen van jouw kant is toch niet te veel gevraagdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik dan maar tegen hem liegen?
Prima. Dus je gaat haar vader vragen of je mag blijven slapen op de logeerkamer. Goed plan. Succes.quote:
Je had een idee kunnen hebben, maar dan had je misschien met die vader die je zegt te ontwijken moeten praten...quote:
Dat valt wel mee, maar jij ziet dat anders door je eigen opvoeding.quote:Stenge ouders?
Interesse? Nee, medelijden met die ouders eerder. Je komt over als een nog uitgepuberde schoonzoon en ik kan me door je omschrijvingen best voorstellen dat ze je nog niet zo'n catch vinden...quote:Oh en nee hoor, we maken 't keurig schoon, maar bedankt voor de interesse
Als dit een mogelijkheid is, en deze wel wordt geaccepteerd weten we ook meteen waarom het niet mocht dus, dan is dat opgelostquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prima. Dus je gaat haar vader vragen of je mag blijven slapen op de logeerkamer. Goed plan. Succes.
D'r ouders mogen me echt wel hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je had een idee kunnen hebben, maar dan had je misschien met die vader die je zegt te ontwijken moeten praten...
[..]
Dat valt wel mee, maar jij ziet dat anders door je eigen opvoeding.
[..]
Interesse? Nee, medelijden met die ouders eerder. Je komt over als een nog uitgepuberde schoonzoon en ik kan me door je omschrijvingen best voorstellen dat ze je nog niet zo'n catch vinden...
Wat wring je je toch in rare bochten, steeds.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar zeggen? Ma kan dit ook zeggen, of vertel jij het je ouders meteen als je je vriend voor het eerst hebt geneukt?
Vertelde dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wring je je toch in rare bochten, steeds.
Ik hoef al zo'n 28 jaar geen verantwoording meer aan mijn ouders af te leggen over mijn seksuele gedragingen.
Als je dit nou eens zelf had verzonnen en met die pa bespreekt, dan schept dat ook een ander beeld van je. Beetje initiatief kan ook geen kwaad hoor...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Als dit een mogelijkheid is, en deze wel wordt geaccepteerd weten we ook meteen waarom het niet mocht dus, dan is dat opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |