abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150340370
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je schept erover op dat je al zo vaak seks gehad in zijn huis! Waar hij niks van weet!

En dan stel je die vraag?!
Ik schep er niet over op! Er wordt alleen verwacht dat dit nog nooit is gebeurd, daar ga ik tegenin! Jij vind dat ik hem dat moet gaan vertellen, zie je het al voor je?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:12:55 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het is een gedeelde verantwoordelijkheid, over het algemeen ben ik keurig op tijd wat betreft thuiskomen, dit was een uitzondering gezien de omstandigheden.

Waarom zou ze zwanger worden, we zorgen er beide voor dat dat niet gebeurt. Mocht dit incidenteel wel gebeuren, zijn we allebei fucked, maar zal ik niet weglopen voor m'n problemen.
Je blijft maar met mij in discussie gaan! Het gaat niet om mij, het gaat om haar ouders! Je moet vooral tegen hen gaan zeggen wat je hier antwoordt.

Echt, doe het nou maar. Meneer, ik vraag beletsel om met u de vleselijke omgang met uw dochter te bespreken. Gewoon doen!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:13:49 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik schep er niet over op! Er wordt alleen verwacht dat dit nog nooit is gebeurd, daar ga ik tegenin! Jij vind dat ik hem dat moet gaan vertellen, zie je het al voor je?
Nou, hè, hè. Zie jij het voor je? Ga je die man keihard in zijn gezicht zitten beliegen als hij ernaar vraagt?
pi_150340395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:12 schreef BredeBroeder het volgende:

zie je het al voor je?
Ja eigenlijk wel. :D

Tja, ik douw je dochter toch al regelmatig over tafel, en daarna zijn we moe. Dus dan kan ik net zo goed hier blijven slapen toch, pa?

Ik zeg doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150340398
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je blijft maar met mij in discussie gaan! Het gaat niet om mij, het gaat om haar ouders! Je moet vooral tegen hen gaan zeggen wat je hier antwoordt.

Echt, doe het nou maar. Meneer, ik vraag beletsel om met u de vleselijke omgang met uw dochter te bespreken. Gewoon doen!
:') Je maakt me gewoon belachelijk hè
pi_150340401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zorg voor haar en hou van d'r, dat die man denkt dat ik andere bedoelingen heb dat zou best kunnen, dat zal tijd dan inderdaad moeten uitwijzen.
3 maanden ja en niet al 16 jaar fulltime als haar ouders, bij wie ze woont.

Ik vind je geforceerd overkomen, alsof je liever je/jullie zin krijgt dan dat jij haar ouders laat zien dat jij hun dochter op alle fronten serieus wil nemen. Dat doe je niet ff. Niet met je opleidingsniveau en zeker niet door een antwoord te eisen over het logeren.
Beredeneren dat het maar ok moet zijn,omdat het a. al gebeurt is en b. veel praktischer is getuigen van niet van respect. Niet voor die ouders die misschien nog helemaal niet toe zijn om jullie te horen neuken en zeker niet omdat het praktischer is. Heb je dat niet voor hun dochter over, na 3 maanden al niet meer? Jullie zijn jong, maar doodop en kunnen niet eerder beslissen om naar huis te komen zodat jullie volgens afspraak op tijd zijn. Dat is echt onvolwassen gezeur en volkomen terecht dat je dan nog niet serieus genomen wordt door die ouders. Respect eisen voor focking wat jonguh?!

Ga eerst normaal contact leggen met die pa, toon respect door je aan de afspraken te houden en stel interesse in je schoonouders die verder gaat dan alleen hun regels zsm aangepast te krijgen.
Je kan denken dat die 3 maanden lang zijn en een solide basis maken, maar je komt pas net kijken. Zing een toontje lager en pas je nog even aan, zie het als een investering. Dan heb je in een later stadium een veel betere gesprek op basis van het door jou gewilde respect.
pi_150340406
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, hè, hè. Zie jij het voor je? Ga je die man keihard in zijn gezicht zitten beliegen als hij ernaar vraagt?
Nee! Als hij er naar vraagt zal ik eerlijk antwoorden, dan zal ik zeggen dat het al meerdere malen is voorgekomen dat we seks hebben gehad op haar kamer, waarom zou ik dit verzwijgen?
pi_150340410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Mocht dit incidenteel wel gebeuren
Zwangerschap is naar haar aard incidenteel. Tenzij je er echt werk van maakt, dan lukt 't wellicht om er iets structureels van te maken.

Voor de rest ben je een wijsneuzige oelewapper met een nog onvoldoende ontwikkeld empathisch vermogen, anders had je de positie van hun ouders wel beter begrepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2015 01:17:04 ]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:15:23 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:') Je maakt me gewoon belachelijk hè
Ik probeer je een beeld te geven van hoe het kan gaan als je erover in gesprek gaat met de ideeën die je er nu over hebt.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:15:52 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee! Als hij er naar vraagt zal ik eerlijk antwoorden, dan zal ik zeggen dat het al meerdere malen is voorgekomen dat we seks hebben gehad op haar kamer, waarom zou ik dit verzwijgen?
En denk je dat dat goed gaat uitpakken?
pi_150340422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En denk je dat dat goed gaat uitpakken?
Beter dan als ik erover lieg.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:16:41 #62
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_150340426
Naar voor je. Ik ken het, ik mocht ook niet bij mijn eerste vriendje slapen en hij mocht bij mij überhaupt niet op mijn slaapkamer komen. Alles moest dus stiekem. Dat is het stomme, je doet alles toch wel, maar dan dus stiekem en ze weten het nog ook in jouw geval. Zelf zou ik dat heel anders aanpakken als ouder in ieder geval. Liever in huis dan op schimmige plekken. Maar ik ben bang dat je er verder niet veel aan zou kunnen doen.
pi_150340450
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:16 schreef Grunge. het volgende:
Naar voor je. Ik ken het, ik mocht ook niet bij mijn eerste vriendje slapen en hij mocht bij mij überhaupt niet op mijn slaapkamer komen. Alles moest dus stiekem. Dat is het stomme, je doet alles toch wel, maar dan dus stiekem en ze weten het nog ook in jouw geval. Zelf zou ik dat heel anders aanpakken als ouder in ieder geval. Liever in huis dan op schimmige plekken. Maar ik ben bang dat je er verder niet veel aan zou kunnen doen.
Dit, ben zelf ook totaal niet zo opgevoed dus daar ligt het misschien aan. Hoe dat verder zit is persoonlijk. Ik accepteer alles wat ze stellen, alleen beredenering of een tijd zou fijn zijn, dan kan je daar rekening mee houden.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:18:24 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Beter dan als ik erover lieg.
Ja, hij is vast tof. Slaat je op de rug en zegt: nou, ik ben blij dat je niet tegen me liegt, knul! :')
pi_150340480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

3 maanden ja en niet al 16 jaar fulltime als haar ouders, bij wie ze woont.

Ik vind je geforceerd overkomen, alsof je liever je/jullie zin krijgt dan dat jij haar ouders laat zien dat jij hun dochter op alle fronten serieus wil nemen. Dat doe je niet ff. Niet met je opleidingsniveau en zeker niet door een antwoord te eisen over het logeren.
Beredeneren dat het maar ok moet zijn,omdat het a. al gebeurt is en b. veel praktischer is getuigen van niet van respect. Niet voor die ouders die misschien nog helemaal niet toe zijn om jullie te horen neuken en zeker niet omdat het praktischer is. Heb je dat niet voor hun dochter over, na 3 maanden al niet meer? Jullie zijn jong, maar doodop en kunnen niet eerder beslissen om naar huis te komen zodat jullie volgens afspraak op tijd zijn. Dat is echt onvolwassen gezeur en volkomen terecht dat je dan nog niet serieus genomen wordt door die ouders. Respect eisen voor focking wat jonguh?!

Ga eerst normaal contact leggen met die pa, toon respect door je aan de afspraken te houden en stel interesse in je schoonouders die verder gaat dan alleen hun regels zsm aangepast te krijgen.
Je kan denken dat die 3 maanden lang zijn en een solide basis maken, maar je komt pas net kijken. Zing een toontje lager en pas je nog even aan, zie het als een investering. Dan heb je in een later stadium een veel betere gesprek op basis van het door jou gewilde respect.
Ik wil best interesse tonen in haar ouders, alleen met die vader valt amper te praten omdat m'n vriendin hem zelf ook vermijd qua dingen vragen etc. Meestal praat ik dus met die moeder en incidenteel met die vader.
pi_150340491
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, hij is vast tof. Slaat je op de rug en zegt: nou, ik ben blij dat je niet tegen me liegt, knul! :')
Ja, nou dan wordt hij boos, en dan? Wat heeft dat nou voor zin, het is toch al gebeurd, het is niet dat ik d'r in de prostitutie werk ofzo.
pi_150340496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat al die ouders nou altijd denken dat het puur om seks draait..
Tsja, waarom denken ze na 3 maanden al niet anders over je dan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoezo respecteer ik hun niet, ik hou me aan hun regels, ik zorg dat d;r niks gebeurt als ze bij hen weg is.
Je neukt hun dochter als zij van huis weg zijn onder hun dak. Hoop dat jullie wel netjes zijn geweest en niet mams voor de vuile was enzo op laten draaien...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:21:23 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340511
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik wil best interesse tonen in haar ouders, alleen met die vader valt amper te praten omdat m'n vriendin hem zelf ook vermijd qua dingen vragen etc. Meestal praat ik dus met die moeder en incidenteel met die vader.
Dan lijkt het me wel duidelijk dat je dit onderwerp maar beter niet bij hem kunt aansnijden. Dat kun je toch zelf wel bedenken?

Het is uiteindelijk je vriendin die dan de shit over zich heen krijgt. Het zal de relatie met haar vader geen goed doen.
pi_150340512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, nou dan wordt hij boos, en dan? Wat heeft dat nou voor zin, het is toch al gebeurd, het is niet dat ik d'r in de prostitutie werk ofzo.
Dan krijg je nooit t respect dat je wil
pi_150340516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tsja, waarom denken ze na 3 maanden al niet anders over je dan?

[..]

Je neukt hun dochter als zij van huis weg zijn onder hun dak. Hoop dat jullie wel netjes zijn geweest en niet mams voor de vuile was enzo op laten draaien...
Geen idee? Stenge ouders? Andere opvoeding? Oh en nee hoor, we maken 't keurig schoon, maar bedankt voor de interesse ;)
pi_150340523
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:21 schreef jasperte het volgende:

[..]

Dan krijg je nooit t respect dat je wil
Moet ik dan maar tegen hem liegen?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:22:11 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Jij wil er toch over in gesprek?!
pi_150340532
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij wil er toch over in gesprek?!
Over slapen ja, het gaat hiet niet eens over seks, het gaat over slapen, liggen met je ogen dicht en de volgende ochtend weer wakker worden.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:23:04 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet ik dan maar tegen hem liegen?
Doe je nu toch ook?
pi_150340546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef BredeBroeder het volgende:
alleen met die vader valt amper te praten omdat m'n vriendin hem zelf ook vermijd qua dingen vragen etc. Meestal praat ik dus met die moeder en incidenteel met die vader.
Kom op man, je wil voor volwassen aangezien worden, maar praat nauwelijks met die man omdat je 16-jarige vriendin hem vermijd? Ja, zo laat je wel zien dat je een verantwoordelijke jongeman bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')