Inderdaad, goed punt. Die ook. Pedofielen (niet pedoseksuelen want daarbij is het een stuk logischer om niet geaccepteerd te worden) en transgenders.quote:
IS'ers zijn de minst geaccepteerde groep ter wereld. Daarom willen ze allemaal naar hun eigen kalifaat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Inderdaad, goed punt. Die ook. Pedofielen (niet pedoseksuelen want daarbij is het een stuk logischer om niet geaccepteerd te worden) en transgenders.
Dat. Ik heb vooral heel veel medelijden met zulke mensen. Lijkt me verschrikkelijk om in het verkeerde lichaam te zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef Grunge. het volgende: Wat een intolerantie altijd. Je zou maar een transgender zijn.
Maar mensen die iets moreel verkeerds doen tellen dus niet mee. Vandaar ook pedofielen en niet pedoseksuelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
IS'ers zijn de minst geaccepteerde groep ter wereld. Daarom willen ze allemaal naar hun eigen kalifaat.
We zitten allemaal toch in een verkeerd lichaamquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat. Ik heb vooral heel veel medelijden met zulke mensen. Lijkt me verschrikkelijk om in het verkeerde lichaam te zitten.
Het was een grap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar mensen die iets moreel verkeerds doen tellen dus niet mee. Vandaar ook pedofielen en niet pedoseksuelen.
Ja, en dat ze het dan al die jaren aan niemand vertellen, zelfs niet aan hun partner en zich zo voor hun brein onnatuurlijk moeten gedragen. (Zoals die van Het Beste Idee van Nederland). Wat dat betreft heeft Valentijn (de Hinghe) nog geluk maar zelfs die wordt vaak niet geaccepteerd. Alleen die reacties op haar in Expeditie Robinson al, bizar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat. Ik heb vooral heel veel medelijden met zulke mensen. Lijkt me verschrikkelijk om in het verkeerde lichaam te zitten.
Bij hem zie je duidelijk dat het gewoon een man is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
Zoals die van Het Beste Idee van Nederland
Dat vind ik ook ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij hem zie je duidelijk dat het gewoon een man is.
Nee, die vind ik heel mooi. Maar ja, die is er al zo vroeg mee begonnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Valentijn zie je dat niet/nauwelijks.
Zou je dat iets vinden om een relatie mee te hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, die vind ik heel mooi. Maar ja, die is er al zo vroeg mee begonnen.
Een travestiet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:02 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk hadden we ook een man in vrouwenkleding. Dit was geen transgender maar een man in vrouwenkleding.
Dat zei ik aan het begin al joh!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zat al te denken maar die gast is die vader uit arrested development
toen keeek ik nog niet johquote:
Dat is de oprichter van Jezus Leeft toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:02 schreef marcodej het volgende:
In Kattuk hadden we ook een man in vrouwenkleding. Dit was geen transgender maar een man in vrouwenkleding.
Als ik een man zou ontmoeten die als vrouw is geboren? Dat kan ik niet zeggen. Ik weet wel dat er mannen zijn waaraan je het totaal niet ziet. Als ik het aan niets zou merken wel denk ik, maar dat weet ik dus echt niet. Er was laatst zo'n serie over tienerjongens die vroeger meisjes waren. Die zagen er echt héél goed uit. Dat zou je nooit kunnen raden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou je dat iets vinden om een relatie mee te hebben?
Ik kwam Valentijn tegen op Tinder en heb hem/haar geliked, maar nog geen match. Lijkt me wel spannend!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Valentijn zie je dat niet/nauwelijks.
Het lijkt me ook makkelijker om van een vrouw een man te maken. Mannen zijn toch wat groffer en logger. Een vrouw wordt makkelijker grof dan een man opeens klein en verfijnd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef Grunge. het volgende:
ik een man zou ontmoeten die als vrouw is geboren? Dat kan ik niet zeggen. Ik weet wel dat er mannen zijn waaraan je het totaal niet ziet. Als ik het aan niets zou merken wel denk ik, maar dat weet ik dus echt niet. Er was laatst zo'n serie over tienerjongens die vroeger meisjes waren. Die zagen er
Ja, klopt. Veel mannen hebben vrouwelijke trekken en dat is dan aantrekkelijk maar andersom eerder niet. Alleen qua geslachtsdeel wordt het wel moeilijker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het lijkt me ook makkelijker om van een vrouw een man te maken. Mannen zijn toch wat groffer en logger. Een vrouw wordt makkelijker grof dan een man opeens klein en verfijnd.
Als je een vriendin neemt, heb je toch ook een kutje?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Veel mannen hebben vrouwelijke trekken en dat is dan aantrekkelijk maar andersom eerder niet. Alleen qua geslachtsdeel wordt het wel moeilijker.
Een 'stevig' gesprek. Ja ja.quote:Dikke mensen worden gediscrimineerd
Marjet van Amelsvoort is rond de 100 kilo en is het zat om gediscrimineerd te worden. En ze is niet de enige. In de nieuwe NTR-serie Uitgesloten gaat presentatrice Anousha Nzume in gesprek me mensen die het slachtoffer zijn van discriminatie. Vanavond in Pauw een stevig gesprek over de gevolgen van overgewicht met presentator Han Peekel, de zangeressen Shirma Rouse en Wiebke Göetjes, Anousha Nzume en Marjet van Amelsvoort.
En zo ongeveer het enige wat ze deed was een artikel uit de Volkskrant van gisterochtend herkauwenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:08 schreef Grunge. het volgende:
Grappig, zeg, ik zat te denken aan een ander 'type Freddy Mingele', zo iemand die officieel niet meer werkt maar nog wel aan tafel komt om het over politiek te hebben en zo en dacht aan Wouke van Scherrenburg. En wie zit er bij RTL Late Night?
Voorspelbaar.
VIESDIKquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef luxerobots het volgende:
Zet de frituurhapjes maar klaar.
Anousha Nzume
[ afbeelding ]
Han Peekel
[ afbeelding ]
Shirma Rouse
[ afbeelding ]
Wiebke Göetjes
[ afbeelding ]
Marjet Amelsvoort