Het heet een selfie toaster en je mag kiezen, je kan je hond zelfs opvreten als je wilquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig zo een vrouwtje in je club voor alle weetjes die je niet wist en waarvan je je afvraagt of je het wel wil weten.
Fann, is het dan de bedoeling dat je een tosti van jezelf eet of je partner?
Fann, meid, je gaat je hond toch niet eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Het heet een selfie toaster en je mag kiezen, je kan je hond zelfs opvreten als je wil![]()
http://www.burntimpressions.com/toasted-selfies.php
Jammer, ik wilde net onder de bank duiken.quote:
onder mijn mooie nieuwe bank?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net onder de bank duiken.
Dat heb ik nou met SHO-zaken, ik hoor wat en ik sla het vanzelf op, waardoor Kingstown denkt dat ik een SHO-babe benquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
misschien kom ik ook veel onzin tegen als ik googel en sommige dingen onthou ik dan
Je bent in ieder geval de stem van 40+.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met SHO-zaken, ik hoor wat en ik sla het vanzelf op, waardoor Kingstown denkt dat ik een SHO-babe ben
Cruciaal in deze zin is "en ik sla het vanzelf op". Dat heeft iedereen (in meer of mindere matequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik nou met SHO-zaken, ik hoor wat en ik sla het vanzelf op, waardoor Kingstown denkt dat ik een SHO-babe ben
Zo weet ik zelfs met wie Harrison Ford is getrouwd en vroeg ik me vanmorgen af waarom ik dat weet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cruciaal in deze zin is "en ik sla het vanzelf op". Dat heeft iedereen (in meer of mindere mate) met bepaalde zaken, terwijl het voor een ander abracadabra is. Heel handig als je elkaars kennis dan kan delen en lenen.
Ben je de schrik al een beetje te boven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval de stem van 40+.![]()
8 maart, 22 honderd uur.
Is ie getrouwd? Wanneer?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo weet ik zelfs met wie Harrison Ford is getrouwd en vroeg ik me vanmorgen af waarom ik dat weet.
Ach, wat zal ik zeggen? Ik slaap (als ik slaap) gelukkig nog goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je de schrik al een beetje te boven?
Wanneer weet ik niet, maar hij is getrouwd met Calista Flockheart, oftewel Ally McBeal.quote:
Ally McBeal ken ik dan weer wel. Wat vind ik dat een eng mens. Gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer weet ik niet, maar hij is getrouwd met Calista Flockheart, oftewel Ally McBeal.
Dat is die anorexia meid?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, maar hij is getrouwd met Calista Flockheart, oftewel Ally McBeal.
Ik krijg kippenvel over mijn ruggengraat van haar lichaam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ally McBeal ken ik dan weer wel. Wat vind ik dat een eng mens. Gratenpakhuis.
DDM zou voor haar gewoon eens wat tosti's van Elvis moeten maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel over mijn ruggengraat van haar lichaam.
Zoiets zit in je genen, als het je lukt zonder dieet dan wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
De serie was wel lekker absurd, maar man, zo dun, dat was ik zelfs als puber niet ( en toen was ik echt heel dun)
Ik dacht dat ik redelijk op gewicht was, maar onder de 70 ben ik nooit geweest als volwassene.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelf ben ik nog nooit zwaarder dan 70 kg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |