ik ben tosti's aan het makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:31 schreef chufi het volgende:
Zo mn ontbijt zit er in , nu nog even lunchen
dat ziet eruit als een tosti van Elvisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wenteltosti's......Doe mij deze maar met banaan en kaneel.
![]()
[ afbeelding ]
En die leeft nog! Ik zag hem laatst nog, hij was wel een beetje bleek.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een tosti van Elvis
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
Nu moet ik natuurlijk weer wachten totdat FANN voor mij gaat googelen wat een Harrison Ford is.
ik dacht even dat je bedoelde dat je Elvis in die Tosti zagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een tosti van Elvis
Jazeker, net als Michael Jackson in de kelder van Neverland woont.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand hier ( ik noem geen namen) beweert dat hij nog gewoon op de bovenverdieping van Graceland woont
Hitler komen de mensen ook nog regelmatig tegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, net als Michael Jackson in de kelder van Neverland woont.
Zo doe ik aan hardlopen op het water.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht even dat je bedoelde dat je Elvis in die Tosti zag![]()
was wel eens met Jezus ofzo...
daar zit zoveel plastic in, die mocht niet begraven wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, net als Michael Jackson in de kelder van Neverland woont.
Je moest ook voor mij googelen lieverd.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo doe ik aan hardlopen op het water.
ow... ik dacht dat het Amerikaanse filmheld was, maar dan zat ik er naastquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moest ook voor mij googelen lieverd.
Maar ondertussen weet ik dankzij een pic hier dat het een auto is die in de kreukels ligt.
Wist niet dat die dingen nog gemaakt werden trouwens
Helemaal fout, dat ben ik joh.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik lul niet hoor, dit soort dingen... en dan zijn de mensen helemaal van slag
Laat me raden, jij hebt er zo een.....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je deze kopen![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt er zo een.....
Handig zo een vrouwtje in je club voor alle weetjes die je niet wist en waarvan je je afvraagt of je het wel wil weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie hier het nut van een goede taakverdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |