Dat is nou eenmaal oorlog. Anders moeten we voortaan maar oorlog voeren met verdovende wapens en iedereen de cel in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je bommen aan het gooien bent en niemand op de grond, kan je toch niet hardmaken dat je ze liever in de cel ziet dan platgebombardeerd? Iedereen die ervoor stemde, heeft gekozen voor de dood ipv de cel. Het staat niet mooi, dat ben ik met je eens, maar het is mijns inziens wel de harde werkelijkheid
Denk dat veel mensen dat hebben momenteel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word van al die partijen vrij moe, ik weet niet wat dat is bij mij...
En normaal ben ik geen fan van Rutte, maar ik vind het wel netjes dat hij er gewoon voor staat. De PvdA kiest er even hard voor maar durft het niet zo te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal oorlog. Anders moeten we voortaan maar oorlog voeren met verdovende wapens en iedereen de cel in.
Heb ik ook hier. Iedereen hier draait op zo'n beetje alles als ze denken dat het ze meer stemmers op kan leveren of meer voordeel op een of andere wijze. De enige partij hier die nog een beetje uit ideologie handelt is de SPquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word van al die partijen vrij moe, ik weet niet wat dat is bij mij...
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat hebben momenteel.
Gelukkig kan je dan even teruglezen dat mensen hier vinden dat als je het doden van mensen in oorlogstijd goedkeurt, mensen je met de dood mogen bedreigen en dan is de orde weer hersteltquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Begin bijna te denken dat een gemiddelde FOK!ker betere argumenten kan gebruiken dan dit soort dudes...
Komt vooral door de hoeveelheid oneliners, ingestudeerde soundbites, het overduidelijke theater en gebakken lucht.quote:
Dat denk je verkeerd. Echt dat denk je verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Begin bijna te denken dat een gemiddelde FOK!ker betere argumenten kan gebruiken dan dit soort dudes...
Stem Sp.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Sociaal minimum omhoog , middenklasse eraan. Venezuela praktijken.
Dat moet je ook zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte gaat mensen bang maken voor Roemer.
Venezuela doet het nog altijd beter dan Argentiniė.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Sociaal minimum omhoog , middenklasse eraan. Venezuela praktijken.
Daarom mis ik Fortuyn, bij hem leek het ten minste of hij oprecht meende wat hij zei en om Nederland gaf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt vooral door de hoeveelheid oneliners, ingestudeerde soundbites, het overduidelijke theater en gebakken lucht.
Naast het feit dat ze nu mooie praatjes verkopen en na de verkiezingen het tegenovergestelde uitvoeren.
Als je je had verdiept in de SP, verkiezingsprogramma en het stemgedrag was je wellicht niet zo verbaasd geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef Hexagon het volgende:
Roemer die opkomst voor de kleine MKB'er met teveel belastingen tegen de VVD. Gekker moet het niet worden.
Politiek sluit niet aan op de maatschappij. Het Haagse autistenclubje houdt zich voornamelijk met zichzelf bezig en is altijd bezig met de volgende verkiezingen. Wat tenkoste gaat van visie, reflectie en lange termijn denken.quote:
Ik ken die lijn al wel langer. Maar nu is het weer erg geestig duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je je had verdiept in de SP, verkiezingsprogramma en het stemgedrag was je wellicht niet zo verbaasd geweest.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Politiek sluit niet aan op de maatschappij. Het Haagse autistenclubje houdt zich voornamelijk met zichzelf bezig en is altijd bezig met de volgende verkiezingen. Wat tenkoste gaat van visie, reflectie en lange termijn denken.
En het is nog nodig ook... De ironie...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef Hexagon het volgende:
Roemer die opkomst voor de kleine MKB'er met teveel belastingen tegen de VVD. Gekker moet het niet worden.
Er moeten gewoon betere narratives komen, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Politiek sluit niet aan op de maatschappij. Het Haagse autistenclubje houdt zich voornamelijk met zichzelf bezig en is altijd bezig met de volgende verkiezingen. Wat tenkoste gaat van visie, reflectie en lange termijn denken.
Leek inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom mis ik Fortuyn, bij hem leek het ten minste of hij oprecht meende wat hij zei en om Nederland gaf.
Al was hij waarschijnlijk weggelopen uit irritatie ondertussen![]()
Maar VVD wil dat niet. Is PvdA beleid. Compromissen land Nederlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En het is nog nodig ook... De ironie...
Dan stem je in dit geval voor het koningshuis in een flexcontract?quote:
Je wordt ook sneller aangenomen bij flexibele arbeidsmarktquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het gaat erom of je wel of geen baan heeft, niet of die vast is of flexibel... okee...
Het woord 'vervangen' is wel essentieel in deze stellingquote:
Onzin, bovendien ligt al het risico weer bij jou. Het is echt retoriek dit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je wordt ook sneller aangenomen bij flexibele arbeidsmarkt
Ja klopt, Als het aan hem ligt word je de laan uit gestuurd uit het niks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
Maar Pechtold wil graag dat mensen sneller ontslagen kunnen worden
Juist niet. De flexwerkers kunnen veel makkelijker het bedrijf uitgezet wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
Maar Pechtold wil graag dat mensen sneller ontslagen kunnen worden
Niet volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat na 20 jaar stilstand wel weer de goede kant op daar
quote:
Japan heeft weer voor het eerst in tijden deflatie.quote:
BTW verhoging heeft gezorgd voor een grote dip ja, maar er zijn langzaam tekens van weer inflatie na 17 jaar deflatie.quote:
Ja toch? De zogenaamde strakke oppositievoerder die 91% meestemt met de coalitie.quote:
Het gaat daar nog niet goed daar hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Japan heeft weer voor het eerst in tijden deflatie.
Dat is alweer van een paar jaar geleden. China gaat nu juist weer wat langzamer terwijl Japan weer harder gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat daar nog niet goed daar hoor.
Maar China komt wel op, dwz hun kapitaal overspoelt de kapitaalmarkt momenteel, net als die van Japan in de jaren 90...
Zie mijn postquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat daar nog niet goed daar hoor.
Maar China komt wel op, dwz hun kapitaal overspoelt de kapitaalmarkt momenteel, net als die van Japan in de jaren 90...
*inflatiequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Japan heeft weer voor het eerst in tijden deflatie.
De groei gaat niet zo goed, alleen de cijfers zijn altijd vaag uit China, ze hebben alleen een overvloed aan kapitaal...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
China gaat nu juist weer wat langzamer terwijl Japan weer harder gaat.
China is ook een bubbel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De groei gaat niet zo goed, alleen de cijfers zijn altijd vaag uit China, ze hebben alleen een overvloed aan kapitaal...
Ze zouden trouwens wat babymelkfabrieken daar moeten wegzetten met dat kapitaal, loop je binnen...
Om vervolgens rechtsaf te slaan inderdaad.quote:
Gaat vermoedelijk niet gebeurenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Hebben ze het al over de provincie gehad?
Ze kunnen beter hier een tweede kanaal inrichten idd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef Szura het volgende:
Rot toch op met je tweets en tweede scherm
Gaat nu toch meer om de samenstelling van de eerste kamer zodat het beleid van het kabinet door kan gaan of niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Hebben ze het al over de provincie gehad?
Welkom in Nederlandquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef Tem het volgende:
Een totaal irrelevant persoon op twitter heeft een mening en we gaan dat even melden op tv.
Wat ze eigenlijk even willen zeggen bij RTL is 'we gaan dan wel naar de reclame maar blijf bij ons! Kijk, op twitter vinden mensen het heel boeiend dus jullie moeten ook kijken'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |