Dat is nou eenmaal oorlog. Anders moeten we voortaan maar oorlog voeren met verdovende wapens en iedereen de cel in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je bommen aan het gooien bent en niemand op de grond, kan je toch niet hardmaken dat je ze liever in de cel ziet dan platgebombardeerd? Iedereen die ervoor stemde, heeft gekozen voor de dood ipv de cel. Het staat niet mooi, dat ben ik met je eens, maar het is mijns inziens wel de harde werkelijkheid
Denk dat veel mensen dat hebben momenteel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word van al die partijen vrij moe, ik weet niet wat dat is bij mij...
En normaal ben ik geen fan van Rutte, maar ik vind het wel netjes dat hij er gewoon voor staat. De PvdA kiest er even hard voor maar durft het niet zo te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal oorlog. Anders moeten we voortaan maar oorlog voeren met verdovende wapens en iedereen de cel in.
Heb ik ook hier. Iedereen hier draait op zo'n beetje alles als ze denken dat het ze meer stemmers op kan leveren of meer voordeel op een of andere wijze. De enige partij hier die nog een beetje uit ideologie handelt is de SPquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word van al die partijen vrij moe, ik weet niet wat dat is bij mij...
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat hebben momenteel.
Gelukkig kan je dan even teruglezen dat mensen hier vinden dat als je het doden van mensen in oorlogstijd goedkeurt, mensen je met de dood mogen bedreigen en dan is de orde weer hersteltquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Begin bijna te denken dat een gemiddelde FOK!ker betere argumenten kan gebruiken dan dit soort dudes...
Komt vooral door de hoeveelheid oneliners, ingestudeerde soundbites, het overduidelijke theater en gebakken lucht.quote:
Dat denk je verkeerd. Echt dat denk je verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
Begin bijna te denken dat een gemiddelde FOK!ker betere argumenten kan gebruiken dan dit soort dudes...
Stem Sp.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Sociaal minimum omhoog , middenklasse eraan. Venezuela praktijken.
Dat moet je ook zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte gaat mensen bang maken voor Roemer.
Venezuela doet het nog altijd beter dan Argentinië.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Sociaal minimum omhoog , middenklasse eraan. Venezuela praktijken.
Daarom mis ik Fortuyn, bij hem leek het ten minste of hij oprecht meende wat hij zei en om Nederland gaf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt vooral door de hoeveelheid oneliners, ingestudeerde soundbites, het overduidelijke theater en gebakken lucht.
Naast het feit dat ze nu mooie praatjes verkopen en na de verkiezingen het tegenovergestelde uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |