onderbroekkuitjesspijkerbroek?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende: [..] Ach ook nu heb je idiote mode, zoals de onderbroekuitjespijkerbroek
Geen gezicht.
Onderbroek uit je spijkerbroek maar aan elkaar zag het er grappig uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
onderbroekkuitjesspijkerbroek?
Ik heb het ook maar opgezet al heb ik heel WIDM niet gevolgd. Kijk toch maar halfbakken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb besloten. Het debat doe ik wel uitzending gemisten, het is tijd voor WIDM
Marlijn is de molquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar opgezet al heb ik heel WIDM niet gevolgd. Kijk toch maar halfbakken.
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Onderbroek uit je spijkerbroek maar aan elkaar zag het er grappig uit
Van die gozers die hun spijkerbroek zo laag hebben hangen dat je hun onderbroek ziet.
Ok dat was toch anders dan wat je nu ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.
Nu ben ik groot geworden.
Skaters,quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.
Nu ben ik groot geworden.
Is het ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Waar is dit Tim? Lijkt op het Vondelpark. Filmmuseum of hoe heet dat gebouw.
Het is live. Rennen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het live? Als ik snel doorloop kan ik nog even kijken daarNiet dat ik dat doe natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |