Makkelijker als in fijner/prettiger/minderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Super Phai![]()
het voeden gaat hier 's nachts wel makkelijk hoor, 't was alleen zo vaak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gedrag was bij de oudste een teken dat ik te vaak of te snel weer aanlegde. Hij ging beduidend beter drinken toen ik er meer tijd tussen liet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:13 schreef JufMariska het volgende:
Pfff... Is dit weer een faaaaaase? Borst drinkt L ongeveer de helft van de keren prima, andere helft is klooien, loslaten, mopperen, gedoe. Opbrengst is over het algemeen netjes, hij geeft helder aan als hij trek heeft of vol zit. Even rechtop houden helpt soms, maar soms ook geen bal. Links/rechts maakt niet uit.
Contrast: Fles (gekolfd of kunst, Medela of Dr Brown, van mij/papa/oma/opa/kdv-dames, maakt niet uit) is rustig tevreden drinken tot 't op is. Ik ga binnenkort starten met overdag-voedingen afbouwen ivm werk, maar krijg zo ongeveee zin om daar maar vast mee te beginnen
Mwehehe, same here.... en dan heel hard in de tepel knijpenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef WupWup het volgende:
Ik heb m'n haren daarom altijd in een staart. En daarom van die afgebroken haartjespluis aan de voorkantDreumes heeft ondertussen bedacht dat het tof is om haar hand tijdens het drinken in m'n bh bij de andere borst te frotten
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef WupWup het volgende:
Ik heb m'n haren daarom altijd in een staart. En daarom van die afgebroken haartjespluis aan de voorkantDreumes heeft ondertussen bedacht dat het tof is om haar hand tijdens het drinken in m'n bh bij de andere borst te frotten
![]()
Vaaaaak....quote:
Omdat ik meer wil doen dan alleen uit eten nu ze een nachtje weg isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:14 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou zeggen, kijk hoever je komt?
Mijn argument is wel, wat maakt de 15minuten aan de tap nog uit na een avondje doorzakken? Dat scheelt je wrs een minder brak gevoel als dat je bijv om 5u wakker wordt van vierkante blokken aan je lijf die zeer doen.
ja maar ze ploffen echt niet na vijf uurtjes hoor. Na twaalf uur begin ik het wel te voelen, maar dan is het toch alweer ochtendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
*grin*
Dan doen die ploftieten helemaal zeer
Die heb ik ook, alleen zo af en toe verrassen die me nog wel eens als ik wel een wat langere slaap heb en plof ik zo ineens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ze ploffen echt niet na vijf uurtjes hoor. Na twaalf uur begin ik het wel te voelen, maar dan is het toch alweer ochtend
Vergeet niet dat ik grote pakhuizen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was het 3 weken geleden met de ziekenhuisopname:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Radyhyn het volgende:
Jemig JM.. is dat van 1x kolven?!
Kyara wat een mooie foto!
Veel plezier morgen SQ!
Maandag ga ik weer werken.. dus moet kolfsels gaan mee geven
Komen jullie uit met:
"Per kg lichaamsgewicht heeft je baby 150 ml voeding nodig per dag"?
Yup.. Van 1xquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Radyhyn het volgende:
Jemig JM.. is dat van 1x kolven?!
Kyara wat een mooie foto!
Veel plezier morgen SQ!
Maandag ga ik weer werken.. dus moet kolfsels gaan mee geven
Komen jullie uit met:
"Per kg lichaamsgewicht heeft je baby 150 ml voeding nodig per dag"?
ik ben dit wat volhardender gaan doen en werkt toch behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef NotTheSame het volgende:
Helio, is de rugbyhouding voor rechts geen optie? Dat hielp hier wel eens als Draak nukken had.
Wellicht gaat het zo voelen, daar hoop ik zeker op!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
.....
Malteser, is het dan niet juist een mooie positieve benadering van je lichaam en borsten? Dat je met je lichaam en borsten leven geeft? Of denk ik nou te simpel?
Ik herken je gevoelens niet, dus mis wellicht wat inleving hier.
SPOILER: blondje aan de borstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik herken het getwijfel wel. Ik had bij m'n dochter niet zo'n goed gevoel bij borstvoeding, het idee dat ze afhankelijk van me zou zijn vond ik beklemmend. En in het openbaar voeden en kolven leek me ook vreselijk. Toch vond ik toen ook dat ik het 'moest' proberen (ook wat druk vanuit de omgeving, vnl mijn zus).quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Stiekem een beetje aan het meelezen hier...
Nu 13 weken zwanger en last van wat gewetenswroeging.
Heb geen goede relatie met mijn lijf/borsten dus het idee dat ons kind misschien afhankelijk wordt van mijn borsten maakt me verdrietig. Maar vind eigenlijk dat ik het wel 'moet' proberen, omdat het het beste is voor het kind i.v.m. antistoffen e.d.
Heb natuurlijk nog circa 27 weken om er over na te denken maar er is nogal wat druk vanuit de omgeving. Dat zet me zo vroeg al aan het denken.
Toevallig dames die dit herkennen?
Maar je kindje is dan toch niet afhankelijk van jouw borsten? Je kunt tzt gewoon een blik poedermelk en flesjes in huis halen. Lukt t niet, is er geen stress. Lukt het wel, dan ga je misschien nog anders naar je eigen lijf kijken. Fijn dat je er nog wat nachtjes over kunt slapen. Er is geen haast bij de beslissing. En de voeding die je met plezier geeft, is de beste, wat mij betreft. Voel je vooral vrij om te kiezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Stiekem een beetje aan het meelezen hier...
Nu 13 weken zwanger en last van wat gewetenswroeging.
Heb geen goede relatie met mijn lijf/borsten dus het idee dat ons kind misschien afhankelijk wordt van mijn borsten maakt me verdrietig. Maar vind eigenlijk dat ik het wel 'moet' proberen, omdat het het beste is voor het kind i.v.m. antistoffen e.d.
Heb natuurlijk nog circa 27 weken om er over na te denken maar er is nogal wat druk vanuit de omgeving. Dat zet me zo vroeg al aan het denken.
Toevallig dames die dit herkennen?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:42 schreef AwayTL het volgende:
Als je het echt vanuit jou wil proberen, dan zou ik zeggen kijk het aan. Ik merk zelf wel dat ik bij mijn borsten nu wel een ander gevoel heb dan dat ik voor borstvoeding had. Ze zijn nu echt een gebruiksvoorwerp om mijn kind te voeden. Niet meer zo privacy gevoelig in ieder geval.
Dit zou ik idd ook denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Malteser, is het dan niet juist een mooie positieve benadering van je lichaam en borsten? Dat je met je lichaam en borsten leven geeft? Of denk ik nou te simpel?
Ik herken je gevoelens niet, dus mis wellicht wat inleving hier.
kolfopbrengst zegt niks over je productie, burd! Je hebt een meer dan gezond en tevreden kuiken rondlopen!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zou ik idd ook denken
Djmo, die haartjes! Succes met de stuwing! Warme hydrofielen hielpen bij mij tegen de pijn.
Wil iemand even tegen mij zeggen dat kolfopbrengst niks zegt over je productie?kuiken is uit logeren en ik heb in 2x kolven de recordopbrengst van 80ml gekolfd
. Vraag en aanbod zullen wel gewoon goed op elkaar ingespeeld zijn nu, en ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat het vaker is dat je na een jaar nog maar weinig opbrengst hebt, maar ik word er toch een beetje onzeker van.
Kuiken is overigens gewoon tevreden verder, dus ik heb ook rationeel geen reden om me druk te maken maar toch he.
[ Bericht 2% gewijzigd door LadyBlack op 15-03-2015 16:32:46 ]
Hij is een jaar ja. En ik weet het rationeel wel, maar wordt er toch onzeker vanquote:Op zondag 15 maart 2015 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Burdie, je kindje is toch al groter?
Kolven kan je ook "verleren". Toen ik een paar jaar geleden moest kolven ivm bedrijfsuitje ging ik vol goede moed weer eens kolven, met idd een whopping 100 ml.
Terwijl Aviva toch echt heel goed plaste na een voeding.
No worries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |