Hier was het 3 weken geleden met de ziekenhuisopname:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Radyhyn het volgende:
Jemig JM.. is dat van 1x kolven?!
Kyara wat een mooie foto!
Veel plezier morgen SQ!
Maandag ga ik weer werken.. dus moet kolfsels gaan mee geven
Komen jullie uit met:
"Per kg lichaamsgewicht heeft je baby 150 ml voeding nodig per dag"?
Yup.. Van 1xquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:12 schreef Radyhyn het volgende:
Jemig JM.. is dat van 1x kolven?!
Kyara wat een mooie foto!
Veel plezier morgen SQ!
Maandag ga ik weer werken.. dus moet kolfsels gaan mee geven
Komen jullie uit met:
"Per kg lichaamsgewicht heeft je baby 150 ml voeding nodig per dag"?
ik ben dit wat volhardender gaan doen en werkt toch behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef NotTheSame het volgende:
Helio, is de rugbyhouding voor rechts geen optie? Dat hielp hier wel eens als Draak nukken had.
Wellicht gaat het zo voelen, daar hoop ik zeker op!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
.....
Malteser, is het dan niet juist een mooie positieve benadering van je lichaam en borsten? Dat je met je lichaam en borsten leven geeft? Of denk ik nou te simpel?
Ik herken je gevoelens niet, dus mis wellicht wat inleving hier.
SPOILER: blondje aan de borstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik herken het getwijfel wel. Ik had bij m'n dochter niet zo'n goed gevoel bij borstvoeding, het idee dat ze afhankelijk van me zou zijn vond ik beklemmend. En in het openbaar voeden en kolven leek me ook vreselijk. Toch vond ik toen ook dat ik het 'moest' proberen (ook wat druk vanuit de omgeving, vnl mijn zus).quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Stiekem een beetje aan het meelezen hier...
Nu 13 weken zwanger en last van wat gewetenswroeging.
Heb geen goede relatie met mijn lijf/borsten dus het idee dat ons kind misschien afhankelijk wordt van mijn borsten maakt me verdrietig. Maar vind eigenlijk dat ik het wel 'moet' proberen, omdat het het beste is voor het kind i.v.m. antistoffen e.d.
Heb natuurlijk nog circa 27 weken om er over na te denken maar er is nogal wat druk vanuit de omgeving. Dat zet me zo vroeg al aan het denken.
Toevallig dames die dit herkennen?
Maar je kindje is dan toch niet afhankelijk van jouw borsten? Je kunt tzt gewoon een blik poedermelk en flesjes in huis halen. Lukt t niet, is er geen stress. Lukt het wel, dan ga je misschien nog anders naar je eigen lijf kijken. Fijn dat je er nog wat nachtjes over kunt slapen. Er is geen haast bij de beslissing. En de voeding die je met plezier geeft, is de beste, wat mij betreft. Voel je vooral vrij om te kiezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef Malteser het volgende:
Stiekem een beetje aan het meelezen hier...
Nu 13 weken zwanger en last van wat gewetenswroeging.
Heb geen goede relatie met mijn lijf/borsten dus het idee dat ons kind misschien afhankelijk wordt van mijn borsten maakt me verdrietig. Maar vind eigenlijk dat ik het wel 'moet' proberen, omdat het het beste is voor het kind i.v.m. antistoffen e.d.
Heb natuurlijk nog circa 27 weken om er over na te denken maar er is nogal wat druk vanuit de omgeving. Dat zet me zo vroeg al aan het denken.
Toevallig dames die dit herkennen?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:42 schreef AwayTL het volgende:
Als je het echt vanuit jou wil proberen, dan zou ik zeggen kijk het aan. Ik merk zelf wel dat ik bij mijn borsten nu wel een ander gevoel heb dan dat ik voor borstvoeding had. Ze zijn nu echt een gebruiksvoorwerp om mijn kind te voeden. Niet meer zo privacy gevoelig in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |