quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
Een korte introductie,
Na wekenlang mezelf kostelijk vermaakt te hebben in KLB, had ik vandaag besloten om mezelf toch maar registreren op FOK!
Deze weloverwogen keuze werd vrijwel direct opgevolgd tot het in de hand nemen van mijn iPhone en na een kleine zoektocht ("fok registreren" in Google) vond ik de registratiesite.
Echter, het geval wil dat deze helemaal niet zichtbaar is in Safari terwijl de mobiele variant van FOK! juist zo awesome is. Beter en overzichtelijker dan de reguliere versie imo.
Klacht:
Alles "mobiel" op FOK! behalve de registratie.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die die denken dat ik pushberichten krijg
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat dus. Ben normaal altijd een rustige jongen maar zit nu echt zo van 'EET JE KANKERDROP NU EENS OP MET JE DIKKE KKBEK' of zo. Bloed onder mijn nagels vandaan, dat geluid.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je moet awesome_ quoten, niet mij.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Okee. Point taken.
Dan maar ouderwets zelf de slang aaien.
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
THE CHAMP IS HERE!!! THE CHAMP IS HERE!!
Je kreeg toch geen pushberichten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
Gaat wel hard deze. Maar joke's on you guys, kids zijn allang op zwemles hahah
Ik ben net wat jullie willen dat ik ben bbyquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:41 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kreeg toch geen pushberichten?Wel consequent blijven hè.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
Gaat wel hard deze. Maar joke's on you guys, kids zijn allang op zwemles hahah
Ja, dat wel. Maar ik ben altijd een rustige jongen geweest, dus zal wel niks geks in staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje eng wel dat half fok je history door gaat spitten nu.
Oke. Wie stemt dan voor een naamswijziging naar "NotSoAwesome_"? Quote Awesome_ als je het er mee eens bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben net wat jullie willen dat ik ben bby
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Dan maar ouderwets zelf de slang aaien.
quote:Op maandag 2 maart 2015 15:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind die echt kk eng. Nu nog.
Allemaal.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Waar een hbo facility management je al niet kan brengen!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Jaja, we weten nu wel dat je daarvan houdtquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maak je moeder zwart zargon, maar mij niet. Fuck jou. fuck fucking jou!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |