Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Aangeraden wordt om dan niet alleen de naam te verwijderen, maar ook de link naar de post in het citaat omdat de quotealert nog steeds functioneert zolang die link in het citaat staat.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
Riach zien we maar even door de vingers, maar "onder quarantaine staan" vond ik toch wel erg grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef iemand het volgende:
Maar even voor de goede orde: Jij vind dus dat als je kind perongelijk iets doet waardoor jij pijn hebt, hetzij een voetje in je gezicht of een vinger in je oog, dat je dan het recht hebt om je kind een klap te delen.
Als je daar achter staat daag ik je uit om dat aan het riach te melden. Dan sta je namelijk volgende week onder quarantaine.
'perongelijk' en 'om je kind een klap te delen' ook?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Riach zien we maar even door de vingers, maar "onder quarantaine staan" vond ik toch wel erg grappig.
In het kader van dit topic wel ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef spijkerbroek het volgende:
'perongelijk' en 'om je kind een klap te delen' ook?
(en dan vermoed ik dat 'last' een tikfout is)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef iemand het volgende:
Ik last toenstraks ergens 'in Malta' i.p.v. 'op Malta'.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:50 schreef Red_85 het volgende:
Dit. Inmiddels zijn meer reizigers gefrustreerd over het nooit op tijd zijn en de chipfaal. Tel daarbij op dat er vanuit de NS een absolute 0-tolerantie is voor foutjes met die kaart, dus krijg je discussies. Zeker als je hotain benaderd wordt door dat strondvolk. Een aardige en meewerkende conducteur, die het belang van de klant, de reiziger, in het vizier heeft, is een uitzondering geworden. Bij die optelsom hoort overigens ook nog dat de ns een verschrikkelijke bureaucratische organsatie is, dus dat werkt ook lekker mee.
Iemand compleet het ziekenhuis in schoppen is een ander verhaal, maar als de ns zich nu eens anders zou opstellen richting hun klanten, zou het een stuk leuker zijn op het spoor.
Auwquote:Op zondag 8 maart 2015 19:22 schreef iemand het volgende:
...
Maar dit is het hem juist, ikzelf ga 2 hooguit 3 keer in de week naar de kroeg, drink daar 2 biertjes, praat een uurtje met wat vrienden en det zit.
...
Nee. Het topic van taalhumoristen.quote:
Als dat maar houtquote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Iemand die zijn username eer aandoet het volgende:
Omdat mijn studentenkamer nogal klein is (7m^2 ongeveer) wil ik de ruimte zo optimaal mogelijk benutten. Mijn idee is om een schuin bed te maken, dat bijna recht tegen de muur staat, waartegen ik dan staand kan slapen. Dit bespaart veel ruimte, en achter het bed is dan ook nog een beetje ruimte om rommel te bewaren. Mijn kamer ik vrij hoog (ik denk bijna 3 meter), dus misschien kan ik het ook nog op een lage kast bouwen o.i.d., zodat ik nog meer ruimte heb.
Ik weet alleen nog niet precies hoe ik ga zorgen dat ik goed blijf staan. Mijn eerste idee was om gewoon aan de zijkant twee hoge randen te maken, maar misschien kan ik ook gewoon de vorm van mijn lichaam precies ombouwen met houdt o.i.d. en dit dan bekleden met iets zachtst zodat ik gewoon keurig in een vaste houding in mijn bed lig/sta. Ik had ook het idee om mezelf met een autogordel vast te maken, maar dat is misschien moeilijk in te bouwen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten hoe groot de hoek tussen het bed en de muur minimaal moet zijn en wat de beste manier is om te zorgen dat ik in het bed blijf als ik ga slapen.
Ofwel, geen mens zijn? Mensen maken immers fouten. Er op wijzen is prima, dan kan je wat leren. Lachen om iemands fouten is kansloos.quote:Op maandag 9 maart 2015 02:26 schreef Kees22 het volgende:
De beste remedie is natuurlijk gewoon: geen fouten maken!
Lees dat stukje tekst eens boven het reactieveld.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, geen mens zijn? Mensen maken immers fouten. Er op wijzen is prima, dan kan je wat leren. Lachen om iemands fouten is kansloos.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef iemand het volgende:
[..]
Sorry zeg, druk per ongelijk 2 keer op enter en er begint hier een heksenjacht.
dit topic komt elk jaar terugquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 08:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dat stukje tekst eens boven het reactieveld.
Wie en waar? Quotes willen we, hier kunnen we niks mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:25 schreef maily het volgende:
Iemand schrijft vijf keer "moordernaar" in een post van +/- 30 regels.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:30 schreef iemand het volgende:
TS is een fictie boek aan het schrijven en pijlt onze meningen over het plot.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |