Dit. Nooit direct ingaan op telefonische aanbiedingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:15 schreef GGMM het volgende:
Noteer de prijzen en vergelijk.
En vergeet het vastrecht niet te vragen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dit. Nooit direct ingaan op telefonische aanbiedingen.
De kans zit er in maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Dat ligt aan jouw energie gebruik en vast recht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef TwiisT het volgende:
Oke, ik heb ook gevraagd of ze me willen terugbellen zodat ik er over na kan denken.
Dus het is beter om eind dit jaar op te zeggen en over te stappen?
Kijk eens naar een jaarafrekening en kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gas is volgens mij goedkoper dan elektriciteit.
Hoewel het kan dat ik dat nou juist omdraai.
Maar volgens google lijkt het te kloppen.
Korting op elektriciteit lijkt me dan ook veel fijner, gas gebruik je maar deels, elektriciteit eigenlijk altijd.
Euhmm, nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Korting op elektriciteit lijkt me dan ook veel fijner, gas gebruik je maar deels, elektriciteit eigenlijk altijd.
Reageer dan gewoon nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Enige wat ik al wel zeker weet is dat ik een aardig bedrag terug krijg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef avotar het volgende:
[..]
Kijk eens naar een jaarafrekening en kom dan nog eens terug.
Vast en zeker van die enorme besparing op stroom..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Enige wat ik al wel zeker weet is dat ik een aardig bedrag terug krijg.
dat betekent dat je elke maand teveel betaald hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Enige wat ik al wel zeker weet is dat ik een aardig bedrag terug krijg.
Goeie deal gemaakt ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vast en zeker van die enorme besparing op stroom..
De goedkoopste van de aanbieders die zich hebben aangemeld bij de consumentenbond bedoel jequote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Elk jaar overstappen via de Consumentenbond
Elk jaar de goedkoopste leverancier én een flinke geldbonus na het contract.
Als je dit elk jaar doet zit je altijd goed
Who cares, ik krijg tot nu toe altijd geld terug. + Die bonus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De goedkoopste van de aanbieders die zich hebben aangemeld bij de consumentenbond bedoel je
Je betaalt dus elke maand teveelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:
ik krijg tot nu toe altijd geld terug
Waar in godsnaam is ¤120,- veel?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je betaalt dus elke maand teveel![]()
Ik kan ook 3000 euro terug krijgen als ik mijn voorschot ophoog
voor mij wel. Ik heb dat nog nooit betaald. ALs ik dat betaal krijg ik bijna 1000 euro terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar in godsnaam is ¤120,- veel?
Nee, als jouw voorschot 120 euro per maand is en je krijgt elk jaar geld terug dan betaal je dus per maand te veel, oftewel, je voorschot is te hoog.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar in godsnaam is ¤120,- veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |