Als ik met een noodgang links voorbij was komen stuiven om op het laatste moment in te voegen had ik inderdaad geen recht van spreken gehad. Daar erger ik mezelf namelijk ook aan. Maar de situatie was heel anders. Zowel links als rechts reed het verkeer langzaam (spits), links reed het iets sneller. Ik probeerde ruim voor het einde van de invoegstrook in te voegen en paste mijn snelheid daarop aan. Nadat de ander het gat dicht reed ben ik verder naar voren gereden en voegde een paar meter verderop alsnog in, op dezelfde manier.quote:Op zondag 22 maart 2015 07:48 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ligt vooral aan hķé je invoegt. Met een noodgang links voorbij komen stuiven, tot het laatste punt doorrijden en dan je er tussen wringen geeft irritatie. Als ik er zoeen tref, dan kan die ook erop rekenen niet ertussen te komen.
In de basis heb je alle gelijk van de wereld, maar het gaat ook om fatsoen. Tot het laatste puntje doorrijden is niet netjes en daarop kun je antwoord verwachten.
Ook lang achter iemand blijven plakken met groot licht is geen prijs waard, want wat heb je nu helemaal verloren? 3-4 auto's verderop in de rij? Bij haast gewoon wat eerder weggaan.
Dat heb ik ooit gehad met een gepimpt clioootje. Ik had alleen 660 pk 3100 Nm en een sportstand tot mijn beschikking.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Voornamelijk Golf GTi's met overwegend light-getintite medemens die bij elk stoplicht denken dat ze in F&F zitten en een dragrace beginnen.
Als er iets is waar je moe van wordt.
Mooi, beetje de planeet uit zijn baan brengen.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit gehad met een gepimpt clioootje. Ik had alleen 660 pk 3100 Nm en een sportstand tot mijn beschikking.
ik ga er gewoon altijd rechts voorbij.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef BigSmurf het volgende:
Ik krijg echt het heen en weer van al die kloothommels die in het midden en links blijven hangen op de A4 en A2. Het is verdomme 5 stroken, en dan rijden ze 100 km/h op strook 2 of 3 (vanaf het midden), terwijl je op dat stuk 130 km/h mag (A4 altijd, A2 na 19:00u). Don-der op naar rechts.
Ik ook, maar dat maakt het niet minder irritant.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ga er gewoon altijd rechts voorbij.
Zeker weten, van mij mogen dat soort mensen hun auto inleveren als schroot.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat maakt het niet minder irritant.
ik snap er geen reet van. Waaaarom doen mensen dat toch he?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef BigSmurf het volgende:
Ik krijg echt het heen en weer van al die kloothommels die in het midden en links blijven hangen op de A4 en A2. Het is verdomme 5 stroken, en dan rijden ze 100 km/h op strook 2 of 3 (vanaf het midden), terwijl je op dat stuk 130 km/h mag (A4 altijd, A2 na 19:00u). Don-der op naar rechts.
Ik rij daar voornamelijk overdag, dus dan vergis je weleens he, dat je opeens harder mag. Meestal pak ik 3 of 4, vanaf het midden.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef BigSmurf het volgende:
ik reed vorige week halverwege de avond over de A73 naar huis, beetje alleen op de wereld weg na een uurtje of 9, dus ik reed 120 in plaats van de toegestane 100, had er 13 werkuren op zitten, dus ik wilde naar huis. Werd ik ineens gestalkt door een bussie, sloeg er verder geen acht op tot ik hem ineens kwijt was in mijn binnenspiegel; zat 'ie stiekem in mijn dode hoek, zeker effe kijken of ik mijn gordel om had, toen ik hem spotte zag ik dat hij een blauw streepiespak aan had, maja, hij was er al effe, dus hij had al lang door dat ik het niet al te nauw nam met de Vmax, dus ik bleef gewoon 120 rijden. Daarna werd ik ingehaald door die flapdrol, en ging hij heel demonstratief voor mijn neus afremmen en 100 rijden.. Dattie effe lekker opflikkert en wat nuttigs gaat doen ofzoquote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef NoComment het volgende:
Nee heh, ze hebben die 'snelheidsweter' reclame weer uit het stof getrokken![]()
Want een beetje te hard is echt het probleem in plaats van het niet op de weg kijken
Best kansloos idd van die ambtena(a)r. Ik zie vaak automobilisten die opeens netjes gaan rijden als er opvallende strepen in de buurt zijn, en bij het verdwijnen gewoon net zo aso doen als eerst. Ik zou iig ook niet anders rijden. Ik heb het wel eens met een gordel die ik later aantrek. Ik ben er nog nooit voor aan de kant gezet, maar als het zou gebeuren ben ik iig niet zo'n kansloze die stiekem toch het riempje aantrekt en welles/nietes gaat spelen met een agent.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik reed vorige week halverwege de avond over de A73 naar huis, beetje alleen op de wereld weg na een uurtje of 9, dus ik reed 120 in plaats van de toegestane 100, had er 13 werkuren op zitten, dus ik wilde naar huis. Werd ik ineens gestalkt door een bussie, sloeg er verder geen acht op tot ik hem ineens kwijt was in mijn binnenspiegel; zat 'ie stiekem in mijn dode hoek, zeker effe kijken of ik mijn gordel om had, toen ik hem spotte zag ik dat hij een blauw streepiespak aan had, maja, hij was er al effe, dus hij had al lang door dat ik het niet al te nauw nam met de Vmax, dus ik bleef gewoon 120 rijden. Daarna werd ik ingehaald door die flapdrol, en ging hij heel demonstratief voor mijn neus afremmen en 100 rijden.. Dattie effe lekker opflikkert en wat nuttigs gaat doen ofzo![]()
Zet me aan de kant en geef me een prent of pleur lekker op ofzo.. Kansloos irritant gedoe op een lege snelweg
Iedere keer als ik die reclame op TV zie/zag, heb ik weer het gevoel dat die vent zo stoned als een garnaal is.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef NoComment het volgende:
Nee heh, ze hebben die 'snelheidsweter' reclame weer uit het stof getrokken![]()
Want een beetje te hard is echt het probleem in plaats van het niet op de weg kijken
Ik heb hem altijd aan. 1x Niet aan gehad op een kort stukje (minder dan 1000 meter) tussen een bedrijf en stort en uitgerekend toen kwam ik politie tegen. Hadden ze blijkbaar niet door ofzo, want verder niets gebeurt, maar had wel ff zoiets van: "Fuck, heb ik weer."quote:
Wat nuttigs gaan doen? Zoals bijvoorbeeld boeven vangen?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik reed vorige week halverwege de avond over de A73 naar huis, beetje alleen op de wereld weg na een uurtje of 9, dus ik reed 120 in plaats van de toegestane 100, had er 13 werkuren op zitten, dus ik wilde naar huis. Werd ik ineens gestalkt door een bussie, sloeg er verder geen acht op tot ik hem ineens kwijt was in mijn binnenspiegel; zat 'ie stiekem in mijn dode hoek, zeker effe kijken of ik mijn gordel om had, toen ik hem spotte zag ik dat hij een blauw streepiespak aan had, maja, hij was er al effe, dus hij had al lang door dat ik het niet al te nauw nam met de Vmax, dus ik bleef gewoon 120 rijden. Daarna werd ik ingehaald door die flapdrol, en ging hij heel demonstratief voor mijn neus afremmen en 100 rijden.. Dattie effe lekker opflikkert en wat nuttigs gaat doen ofzo![]()
Zet me aan de kant en geef me een prent of pleur lekker op ofzo.. Kansloos irritant gedoe op een lege snelweg
Nee, het probleem is dat we in dit land snelheidslimieten hebben. Als je geen controles wilt, kun je beter meteen alle limieten afschaffen. Dan mag iedereen het lekker zelf bepalen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:45 schreef NoComment het volgende:
Zoals vrachtwagenchauffeurs die het inhaalverbod aan hun laars lappen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat nuttigs gaan doen? Zoals bijvoorbeeld boeven vangen?
hey, dat herken ik. Laatst reed ik op de A50, geen haast en geen zin om me in het HURRY-HURRY-STAMP-OP-JE-REM-treintje op de linkerbaan te begeven, dus ik hing achter een vrachtauto. Geen 200 meter erachter maar gewoon een meter of 10,15 erachter. Voor me reed een treintje met vrachtautos. En plots zie ik een invoegende vrachtauto achter me de snelweg opkomen, die als een mongool met zijn lampen begint te knipperen en een meter achter me gaat rijden. Alsof ie wilde dat ik ging inhalen zodat hij achter de vrachtauto's kon gaan hangen...pas na een paar minuten ben ik snelheid gaan minderen omdat ik er klaar mee was dat die mongool op mijn bumper bleef plakken en toen leek ie pas te begrijpen dat ik me niet liet wegjagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:16 schreef eRKa het volgende:
Gisteren moest ik naar Nijmegen, pak lekker de A73 en ik was erg vroeg vertrokken dus tijd in overvloed. Op dat moment heb je twee keuzes, rustig aan rijden of normaal door en veel te vroeg op de bestemming.
Ik koos ervoor om rechts tussen het vrachtverkeer op de CC met 93-95km/h mee te tuffen. Op de hoogte van Venray zie ik een vrachtwagen in de achteruitkijkspiegel opduiken die van veraf al begint te seinen. Blijkbaar wilde hij me niet tussen zichzelf en de voorop rijdende 5-6 vrachtwagens hebben. Dat 1 enkele personenauto verschil maakt, wil er bij mij niet in. De vrachtwagen (NL combinatie, geen oostblok) kwam tot ą10mtr achterop mij gereden en haalde uiteindelijk in. Daarbij sneed hij achterop komend verkeer in de linkerbaan behoorlijk. Bij passeren bediende hij de luchthoorn 20-30seconden (zinloos)
Op zeker moment vertraagde het treintje voor mij en ik haalde in toen het ging. Toen ik de combinatie van eerder weer zag, had hij mij blijkbaar ook in de gaten. Dat uitte zich in het blokkeren van de linkerbaan. Toen ik weer naar rechts ging, deed hij dat ook. Dat herhaalde zich 2x en heb maar even tot 10 geteld, een treintje van 3 auto's afgewacht en daar bij ingevoegd en zo erlangs.
Misschien ben ik te dom om auto te rijden, want ik snap totaal niet wat ik verkeerd deed. Ben heus geen lieverdje op de weg en soms lok ik het ook wel eens uit door aso gedrag. Deze keer weet ik echt niet wat ik fout zou hebben gedaan. Die chauffeur wilde mij duidelijk niet tussen de vrachtwagens hebben, waarom?
Dat soort dingen maak ik op de A15 ook wel eens mee, is er een vrachtwagenchauffeur hier die er meer van weet?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:36 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
hey, dat herken ik. Laatst reed ik op de A50, geen haast en geen zin om me in het HURRY-HURRY-STAMP-OP-JE-REM-treintje op de linkerbaan te begeven, dus ik hing achter een vrachtauto. Geen 200 meter erachter maar gewoon een meter of 10,15 erachter. Voor me reed een treintje met vrachtautos. En plots zie ik een invoegende vrachtauto achter me de snelweg opkomen, die als een mongool met zijn lampen begint te knipperen en een meter achter me gaat rijden. Alsof ie wilde dat ik ging inhalen zodat hij achter de vrachtauto's kon gaan hangen...pas na een paar minuten ben ik snelheid gaan minderen omdat ik er klaar mee was dat die mongool op mijn bumper bleef plakken en toen leek ie pas te begrijpen dat ik me niet liet wegjagen.
Echt WTF....
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:36 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
hey, dat herken ik. Laatst reed ik op de A50, geen haast en geen zin om me in het HURRY-HURRY-STAMP-OP-JE-REM-treintje op de linkerbaan te begeven, dus ik hing achter een vrachtauto. Geen 200 meter erachter maar gewoon een meter of 10,15 erachter.
Zondagnacht precies hetzelfde meegemaakt, iedereen rijdt in het midden, af en toe geprobeerd door in te halen en dan weer 2 stroken naar rechts opschuiven, sommigen pakken het op sommige helaas niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef BigSmurf het volgende:
Daar sla je volgens mij wel de spijker op z'n kop. Het is best wel gevaarlijk om tussen vrachtwagens te rijden. Als de boel in de remmen gaat dan zit jij daartussen en in het ergste geval kun je het niet navertellen omdat je auto gesandwiched zit tussen twee vrachtwagens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Waarom noem jij een meter of 10 'gewoon' !? Wil je graag dood ofzo?
Het is een vrij gebruikelijke stelregel om 2 seconden afstand te houden als je graag nog wilt kunnen remmen zonder op je voorligger te zitten. Als je 90km/u rijdt dan doe je in 2 seconden 25m, dat is ongeveer het dubbele!
Daarnaast: als jij tussen een rijtje vrachtwagens zit en er gebeurt wat, resulterend in een kettingbotsing dan is jou autootje gewoon plat hoor en mag je blij zijn als je er als kasplantje nog weer uit komt!
Ik interpreteer het seinen van die vrachtwagen achter jou als aardig zijn en jou te attenderen op je eigen gevaarlijk rijgedrag. Ja, gevaarlijk voor niemand anders, maar voor jezelf.
Ah ja, en om me duidelijk te maken gaat hij op mijn bumper rijden. Goed idee als je vrachtauto 10 ton weegt en een remweg heeft die drie keer zo lang is als mijn auto die een dikke ton weegt. (iets met pot en ketel)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Waarom noem jij een meter of 10 'gewoon' !? Wil je graag dood ofzo?
Het is een vrij gebruikelijke stelregel om 2 seconden afstand te houden als je graag nog wilt kunnen remmen zonder op je voorligger te zitten. Als je 90km/u rijdt dan doe je in 2 seconden 25m, dat is ongeveer het dubbele!
Daarnaast: als jij tussen een rijtje vrachtwagens zit en er gebeurt wat, resulterend in een kettingbotsing dan is jou autootje gewoon plat hoor en mag je blij zijn als je er als kasplantje nog weer uit komt!
Ik interpreteer het seinen van die vrachtwagen achter jou als aardig zijn en jou te attenderen op je eigen gevaarlijk rijgedrag. Ja, gevaarlijk voor niemand anders, maar voor jezelf.
Nee, het is niet gevaarlijk om tussen vrachtauto's te rijden. Het is pas gevaarlijk als die vrachtauto's vlak achter elkaar rijden en geen zicht hebben voor zich.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar sla je volgens mij wel de spijker op z'n kop. Het is best wel gevaarlijk om tussen vrachtwagens te rijden. Als de boel in de remmen gaat dan zit jij daartussen en in het ergste geval kun je het niet navertellen omdat je auto gesandwiched zit tussen twee vrachtwagens.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:05 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Nee, het is niet gevaarlijk om tussen vrachtauto's te rijden. Het is pas gevaarlijk als die vrachtauto's vlak achter elkaar rijden en geen zicht hebben voor zich.
jij gaat nooit meer de weg op?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Jij vertrouwt vrachtwagenchauffeurs overige weggebruikers met je leven?
Dagelijks. Maar ik ga er altijd vanuit dat mijn medeweggebruikers hun rijbewijs bij een kilo suiker in de supermarkt hebben gekregen. Ik ga er niet vanuit dat zij wel afstand houden /opletten / voorrang verlenen / over hun schouder kijken.quote:
Ja, maar in welk opzicht laat ik dan mijn leven wel afhangen van anderen??? Ik rij op de rechterbaan, comfortabel achter een vrachtauto. Voldoende ruimte voor me om een andere auto in te laten voegen, onvoldoende ruimte voor me om iedereen uit te nodigen om voor me in te voegen. Maar dan komt een vrachtauto die op mijn bumper gaat rijden, en volgens jou breng ik mezelf dan in gevaar, moet de eerste afrit nemen en gaan huilen bij de eerste de beste P??quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dagelijks. Maar ik ga er altijd vanuit dat mijn medeweggebruikers hun rijbewijs bij een kilo suiker in de supermarkt hebben gekregen. Ik ga er niet vanuit dat zij wel afstand houden /opletten / voorrang verlenen / over hun schouder kijken.
Mijn rij-instructeur, postbus 51 en de rijksoverheid hebben me dat wijs gemaakt. Misschien heb je wel daar wel eens van gehoord?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef RRD_kiter het volgende:
Kom je trouwens wel eens op de snelweg?
Wie heeft je wijsgemaakt dat het een "gebruikelijke" stelregel is, de gemiddelde automobilist rijdt volgens mij bij voorkeur zo dicht achter je dat ie de kilometerstand van je auto kan lezen.
http://www.rijksoverheid.(...)pas-ik-deze-toe.htmlquote:Wat is de 2 seconden regel en hoe pas ik deze toe?
Met de 2 secondenregel houdt u een veilige afstand met andere motorvoertuigen. Deze regel is geen wettelijke verplichting. Bij regen of slecht zicht is het verstandig om meer dan 2 seconden afstand te houden.
Met 10 meter en 90km/u rijdt je dus op bumperkleef-afstand.quote:Bumperkleven bij afstand van 0,5 seconden of minder
De politie bepaalt per situatie wanneer er sprake is van bumperkleven. Dat is bij een afstand van ongeveer 0,5 seconden of minder.
Ik maak er nog wel eens een sport van om ze te helpen. Zo'n truck die gek werd van alle bejaarden wilde duidelijk inhalen, ik seinde en liet hem voor. Daarna als een beest met mij in z'n kielzog al die rijdende kutjes ingehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik niet. Als je 75 op de teller rijdt in een trajectcontrole wordt je aan alle kanten ingehaald. Dan ben je gewoon een dromer. In dat opzicht snap ik die vrachtwagenchauffeurs wel dat ze gaan inhalen.
Nogmaals, ga eens naar buiten en kijk eens hoe het in real life er aan toe gaat, en ga iets minder uit van de dingen die je op radio/tv hoort of internet leest. Real life is vaak iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Mijn rij-instructeur, postbus 51 en de rijksoverheid hebben me dat wijs gemaakt. Misschien heb je wel daar wel eens van gehoord?
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)pas-ik-deze-toe.html
[..]
Met 10 meter en 90km/u rijdt je dus op bumperkleef-afstand.
Van 120 naar 0 om niks? Right.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is weer de tijd van het jaar dat de zon laag staat en men dan extra hard remt op de snelweg. Regelmatig zie ik ineens remacties van 120km/u naar stilstand. Om niks.
Regelmatig, zeg je.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nog nooit van een spookfiles gehoord zeker?
Mwah, die vrachtwagen is als hij geladen is eerder 40 ton. En misschien voor jou heel verrassend, die vrachtwagen staat mogelijk eerder stil dan jij vanwege veel meer rubber op de weg en dat soort bijkomstigheden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Ah ja, en om me duidelijk te maken gaat hij op mijn bumper rijden. Goed idee als je vrachtauto 10 ton weegt en een remweg heeft die drie keer zo lang is als mijn auto die een dikke ton weegt. (iets met pot en ketel)
Kom je trouwens wel eens op de snelweg?
Wie heeft je wijsgemaakt dat het een "gebruikelijke" stelregel is, de gemiddelde automobilist rijdt volgens mij bij voorkeur zo dicht achter je dat ie de kilometerstand van je auto kan lezen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef RRD_kiter het volgende:
Ah ja, en om me duidelijk te maken gaat hij op mijn bumper rijden. Goed idee als je vrachtauto 10 ton weegt en een remweg heeft die drie keer zo lang is als mijn auto die een dikke ton weegt. (iets met pot en ketel)
Zit niet in de hoeveelheid assen, maar in de druk tussen band en wegdek. Die is flink hoger waardoor het langer duurt voordat deze slippen. Met grotere remmen kan een vrachtwagen net zo hard, zo niet harder, remmen dan een personenwagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:39 schreef daNpy het volgende:
Vrachtwagens kunnen (niet alle merken doen dat nl) veel harder remmen dan een personenwagen.
Ze hebben veel meer gewicht, maar ze hebben ook 5 of 6 assen die remmen. En dan gaat het hard
Kom maar over de A15 rijden in de spits. Tussen de A2 en Tiel kan je er vaak je horloge op gelijk zetten.quote:
In dat deel van Nederland kom ik inderdaad nooit.quote:
Mwoah.. irritatie top 10 dingetjes aanpakken in plaats van iemand die op een lege snelweg wel 15 (na correctie) kilometer te hard rijdt te gaan zitten betuttelen. Ik noem even een bumperklever, een linkshanger, de eerder genoemde vrachtsleper die peop heeft aan dat bordje met die vrachtwagen links van die personenauto, dat soort garpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat nuttigs gaan doen? Zoals bijvoorbeeld boeven vangen?
Vergeet de bejaarde die met 60-80 km/uur invoegt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah.. irritatie top 10 dingetjes aanpakken in plaats van iemand die op een lege snelweg wel 15 (na correctie) kilometer te hard rijdt te gaan zitten betuttelen. Ik noem even een bumperklever, een linkshanger, de eerder genoemde vrachtsleper die peop heeft aan dat bordje met die vrachtwagen links van die personenauto, dat soort garpen.
Is stront irritant, maar volgens mij nog steeds niet verboden zolang ze niet per direct heel gevaarlijke situatie's veroorzaken (en ja, dat is discutabel).quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vergeet de bejaarde die met 60-80 km/uur invoegt niet.
Erger mij eerder aan die beperkte, die op ramkoers die oprit op komt. Waarvan je dus al ziet dat ie ongeveer naast jouw terecht gaan komen, op dezelfde snelheid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vergeet de bejaarde die met 60-80 km/uur invoegt niet.
Ik had al een tegeltje geschreven in het GS-topic, maar hier dan ook maar even:quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef mjh487 het volgende:
Iemand al filmpje op geenstijl gezien?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/ford_fiesta.html
Een prachtig voorbeeld van hoe aso we zijn in dit land. De auto waar uit wordt gefilmd had gewoon naar rechts gemoeten bij 00:12 seconden. Dat je dan rechts wordt ingehaald is natuurlijk lastig, maar dan moet je niet met groot licht gaan knipperen (00:24). En maar zielig doen, terwijl ze gewoon nutteloos links aan het plakken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |