Ik sta ook vaak links... Maar ik ben ook eigenlijk altijd als eerste weg als ik vooraan sta. Heel irritant als je achter iemand staat die niet doorrijdt als die links staat. Of eerst door de eerste 3 auto's rechts wordt ingehaald voordat ze zelf een keer op gang komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen die perse de linkerbaan moeten hebben bij verkeerslichten waarna het weer 1 baan wordt
Ik heb ook een hekel aan dat soort chauffeurs die idd hun auto continu in de begrenzer trappen, en door de trajectcontroles met 83 net zo aso rijden. Het is wel een bepaald type chauffeur dat altijd zo rijdt. Ik snap dat automobilisten in trajectcontroles gemiddeld 75 rijden, maar dat wil niet zeggen dat je met je 40-tonner van alle rijstroken gebruik moet maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef Fer het volgende:
Vrachtwagens die persen in de begrenzer willen rijden met +90 en dus vrijwel even snel rijden als mensen die 100 op de teller gaan.
Diezelfde vrachtwagens die dan van baan willen wisselen en niet snappen dat die auto's ernaast niet weggaan als je even snel blijft rijden.
Nee, niet op die manier. Het is gewoon een bepaalde slag. Niet eens afhankelijk van nationaliteit. Gewoon de cowboys die een fuck-you-mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef Fer het volgende:
Type bestuurder? Wat is dan jouw mening, van het type dat op zandwagens of andere open bakken rijdt?
Een koning die geregeerd, bespot en minachtend behandeld wordt door het volk (automobilisten). Die koning?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier. Het is gewoon een bepaalde slag. Niet eens afhankelijk van nationaliteit. Gewoon de cowboys die een fuck-you-mentaliteit hebben.
Als zo'n chauffeur zich king of the road voelt moet 'ie zich wel als een koning gedragen.
Ik niet. Als je 75 op de teller rijdt in een trajectcontrole wordt je aan alle kanten ingehaald. Dan ben je gewoon een dromer. In dat opzicht snap ik die vrachtwagenchauffeurs wel dat ze gaan inhalen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik snap dat automobilisten in trajectcontroles gemiddeld 75 rijden.
Ja, eigenlijk wel. Die minachting komt omdat veel automobilisten vaak een nare ervaring hebben gehad van chauffeurs die zich als dictator gedragen. Het is juist aan de andere chauffeurs zaak om niet te vervallen in die neerwaartse spiraal van onverdraagzaamheid.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een koning die geregeerd, bespot en minachtend behandeld wordt door het volk (automobilisten). Die koning?
Sorry, ik bedoelde dat de automobilist strak 80 rijdt en in werkelijkheid 75 gaat. Vrachtauto's hebben een geïjkte teller, dus intolerante chauffeurs zullen de cc op 83 zetten en die snelheid koste wat het kost vast willen houden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik niet. Als je 75 op de teller rijdt in een trajectcontrole wordt je aan alle kanten ingehaald. Dan ben je gewoon een dromer. In dat opzicht snap ik die vrachtwagenchauffeurs wel dat ze gaan inhalen.
Oh zo. Ja, dan is echt per se 83 willen blijven rijden wel een beetje sneu. Hoewel sneue maatregelen zoals een trajectcontrole ook wel weer vragen om sneu gedrag. Ik heb zo'n hekel aan het totale gebrek aan dynamiek binnen die controles. Kan me voorstellen dat beroepschauffeurs dat nog veel meer hebben. Beetje zoals je je ook voelt wanneer je binnen de bebouwde kom achter iemand zit die 45 rijdt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:32 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde dat de automobilist strak 80 rijdt en in werkelijkheid 75 gaat. Vrachtauto's hebben een geïjkte teller, dus intolerante chauffeurs zullen de cc op 83 zetten en die snelheid koste wat het kost vast willen houden.
Die trambaan ligt niet meer zo. is oude fotoquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoofdpijn... Dit plaatje dan?:
[ afbeelding ]
Zo ja, leuke situatie
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
Een steenmarter die je bougiekabel doorknaagt
Gemakzucht van de mens in een letterlijke wegwerp economie….quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:22 schreef vannelle het volgende:
Aangezien de berm ook bij de weg hoort:
Ik irriteer me mateloos aan "zwerfvuil".
Wat op zich al een verkeerde kreet is want dat vuil zwerft niet maar wordt er neer gegooid door mensen die te bedonderd zijn om even 5 meter naar de prullenbak te lopen.
Vanmiddag ook weer op de parkeerplaats, tussen de vuilnisbakken in is het gewoon een teringbende. WAAROM?
Waar ik bij kan ruim ik meestal wel ff op, zo ver gaat mijn irritatie.
Maar die open colafles die in de sloot cola lag te lekken (aan de andere kant van een hek notabene) kon ik echt niet bij.
Wat bezielt die mensen toch? Flikkeren ze bij hun thuis ook alles maar op de grond ipv even naar een prullenbak te lopen?
Ik ben geen milieufreak of zo maar hier kan ik erg slecht tegen.
Geheel mee eens. Maar je ziet het overal. Het is een afweging van mensen: ben ik zelf degene die het moet opruimen + bestaat er een reele kans dat ik betrapt wordt. Als het antwoord op beide vragen nee is dan gaat het hoppa op de grond. Ik ben voor een bijbaan schoonmaker geweest en je ziet het echt overal. Ook bv. peuken die 2 meter van een asbak op de grond worden gegooid.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:22 schreef vannelle het volgende:
Aangezien de berm ook bij de weg hoort:
Ik irriteer me mateloos aan "zwerfvuil".
Wat op zich al een verkeerde kreet is want dat vuil zwerft niet maar wordt er neer gegooid door mensen die te bedonderd zijn om even 5 meter naar de prullenbak te lopen.
Vanmiddag ook weer op de parkeerplaats, tussen de vuilnisbakken in is het gewoon een teringbende. WAAROM?
Waar ik bij kan ruim ik meestal wel ff op, zo ver gaat mijn irritatie.
Maar die open colafles die in de sloot cola lag te lekken (aan de andere kant van een hek notabene) kon ik echt niet bij.
Wat bezielt die mensen toch? Flikkeren ze bij hun thuis ook alles maar op de grond ipv even naar een prullenbak te lopen?
Ik ben geen milieufreak of zo maar hier kan ik erg slecht tegen.
In mijn wijk heeft de gemeente een hoop prullenbakken wegbezuinigd. Het kostte namelijk teveel geld om ze te legen. Al dat zwerfvuil opruimen is gratis omdat gekke henkies als ik en dus ook vannelle (quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gemakzucht van de mens in een letterlijke wegwerp economie….
Daarbij, als een gemeente weinig doet aan het opruimen van afval, zal men alleen maar meer afval op straat gooien. Uit onderzoek is gebleken dat daar waar geen afval op straat ligt, of in een berm, dat men dan minder snel hun rommel op straat gooien.
* Spezza19 vindt het een terechte irritatie/klacht… en stoer dat je het opruimt.. zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen…
Terechte tegenklacht, vuilnisbakken puilen idd soms uit. Maar dan nog kan men afval dan naast de vuilnisbak leggen ipv een paar meter verderop in de bosjes of over het hek in de sloot.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef twiFight het volgende:
Toch heb ik als tegenklacht prullenbakken die niet voldoende geleegd worden en daarom uitpuilen van het vuil. Dan wil je met je goede bedoelingen iets weggooien, maar kan het niet. Ik stop zoveel mogelijk in mijn tas om het dan thuis weg te gooien, maar dan kun je niet met al het afval doen.
Westplein is altijd een ramp. Als je van de ander kant komt (noorden) kun je vaak ook niet de Croeselaan op omdat er een rij auto's neurotisch aaneengesloten de weg blokkeert.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die trambaan ligt niet meer zo. is oude foto
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt én ook niet te beroerd is om zelf iets op te ruimen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
In mijn wijk heeft de gemeente een hoop prullenbakken wegbezuinigd. Het kostte namelijk teveel geld om ze te legen. Al dat zwerfvuil opruimen is gratis omdat gekke henkies als ik en dus ook vannelle () het dan op gaan ruimen.
Om het weer in de verkeers-sfeer te trekken: mijn bek valt vaak open bij op- en afritten. Half Afrika kan leven van wat er daar in de berm ligt. Mijn oplossing: verkeershufters een taakstraf geven om daar te gaan prikken. In een hesje met heel groot "HUFTER" op de achterkant.
Voor zover ik weet wordt er erg streng opgetreden tegen het weggooien van vuil op de weg. Ondermeer omdat dit levensgevaarlijk is voor motorrijders. Alleen is het nadeel dat het een heterdaadje moet zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt én ook niet te beroerd is om zelf iets op te ruimen.![]()
Wat mij betreft gaan ze controleren op weggooien van vuil ipv muggeziften op kleine, lullige overtredingen in het verkeer.
Heterdaadje is logisch uiteraard, anders is een sanctie heel makkelijk aan te vechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt er erg streng opgetreden tegen het weggooien van vuil op de weg. Ondermeer omdat dit levensgevaarlijk is voor motorrijders. Alleen is het nadeel dat het een heterdaadje moet zijn.
Terechte klachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
Een steenmarter die je bougiekabel doorknaagt
Kabels afgelopen weekend vervangen.. En nu zag ik vanochtend alweer knaagsporen aan de connectorsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terechte klacht
Zo'n kutbeest zit ook bij mij onder de motorkap te dineren
Ik heb zelf van dat anti-marter plakspul op het blok en bij de bekabeling gespoten, er zaten afgelopen weekend nog mooi zandsporen opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kabels afgelopen weekend vervangen.. En nu zag ik vanochtend alweer knaagsporen aan de connectors
Zojuist een pieper ingebouwd en kabels ingesmeerd met een toiletblok
heel herkenbaar, doorgaans laat ik even het gas los en schuif ik dan een beetje mee naar links zodat ze even schrikkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef vannelle het volgende:
We zijn het eigenlijk wel eens dus ik ga er zelf op dit moment even niet verder op in, er zijn vast wel meer/andere irritaties.
Deze bijvoorbeeld: In mijn achteruitkijkspiegel zie ik vaak auto's snel dichterbij komen want hardrijden doe ik niet meer.
En het blijft maar dichterbij komen, geen enkele intentie om naar links te gaan om in te halen.
Pas op het allerlaatste moment (met een beetje geluk gaat de richtingaanwijzer nog even aan) wordt de omtrekkende beweging ingezet, rakelings langs mijn achterbumper.
Waarom niet iets eerder naar links als er toch ruimte is? Het hoeft allemaal niet zo spannend hoor.
Duidelijkheid, dát is belangrijk in het verkeer.
"Na mij de zondvloed".quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef RRD_kiter het volgende:
Elke dag staat het op dat stuk wel stil, en elke dag hoop ik weer dat de politie eens bij het tankstation staat om de mensen te bekeuren die over de parkeerplaats van het tankstation rijden en dan 1 kilometer verderop gaan invoegen op de A50....snappen die kloothommels nou niet dat door dat gedrag de file alleen maar langer wordt en minder snel doorrijdt.
Op de A1 voor Bunschoten zijn er ook altijd lui die dat doen; die 'winnen' dan 25 seconden tijd, maar snappen niet dat ze sowieso al 5 minuten hadden verloren door iedereen die via de benzinepomp een stukje afsnijdt en dan weer moeilijk moet invoegen en zo de file langer maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef RRD_kiter het volgende:
Elke dag staat het op dat stuk wel stil, en elke dag hoop ik weer dat de politie eens bij het tankstation staat om de mensen te bekeuren die over de parkeerplaats van het tankstation rijden en dan 1 kilometer verderop gaan invoegen op de A50....snappen die kloothommels nou niet dat door dat gedrag de file alleen maar langer wordt en minder snel doorrijdt.
Worden hoge boetes voor gegeven, maar mensen worden zelden betrapt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch belachelijk asociaal in de file met afgesloten rijstroken.![]()
Linker en middelste rijstrook gaan er trapsgewijs af, iedereen moet over de rechterstrook dus uiteindelijk. Het staat niet stil, rijden 10-20 km/h. Ik reed al op de middelste strook, voeg bij het laatste matrixbord voor het rode kruis terug naar de eerste strook, daar waar het rode kruis op de derde strook dus al hangt. Vervolgens komen er over de linkerstrook drie auto's aanjakkeren die de auto's op de middelste strook voorbij rijden (door het rode kruis dus), en vervolgens ertussen willen op de eerste strook vlák voor het rode kruis op de middelste strook met een snelheidsverschil van 30-40 km/h. Twee auto's lukt het nog ook, maar de derde vindt geen ruimte. Wat doet die aso? Hij rijdt gewoon doodleuk door twee rode kruizen heen op de middelste strook, en voegt pas vlak voor de aanrijding terug naar de rechterstrook, omdat er toevallig even ruimte was.
Echt, dat soort figuren mogen ze van mij het rijbewijs doorknippen voor het leven.
Dit ja. Ik zit eigenlijk niet zo heel vaak op de snelweg, maar áls ik er rijd valt me ook op dat de linkerbaan vaak gewoon de "stress-haast-bumperkleef-remlichtjes-treintje rijden- baan isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef RRD_kiter het volgende:
Verder is de A50 sowieso wel klachtwaardig...zeker de linkerbaan in de avondspits. Ik rijd de volledige 60 km op de rechterbaan: vrijwel even snel, en tenminste geen hartverzakkingen door op de rem stampende idioten voor me.
Richtingaanwijzer? Die is er toch enkel om een plek af te dwingen bij invoegen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Geef verdomme toch eens een keer richting aan allemaal.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Geef verdomme toch eens een keer richting aan allemaal. Zinloze gewacht bij rotondes, bij een weg opdraaien of het opeens toch nog vol in de ankers moeten omdat iemand besluit alsnog de afrit te nemen. Reed flink harder dan hij, maar gewoon maximale snelheid. Achter hem ruimte, voor hem ook, maar minder. Gas los en erachter en daarna door naar de afrit. Zit ik al vol op de afrit, besluit die auto ook de afrit te nemen. Kan ik alsnog vol op de rem hangen. Had ik dat geweten, was ik wel voor hem langs gegaan.
Dat hendeltje is toch een optie die je, zeker bij de duurdere auto's, een keer of 5 moet aankruisen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:55 schreef eP2e het volgende:
[..]
Richtingaanwijzer? Die is er toch enkel om een plek af te dwingen bij invoegen?
Een niet bestaande plek bedoel je, toch? Soort magisch stafje, waarmee een auto plotseling uit jouw spiegels verdwijnt... Alleen jammer dat dat aan die spiegel ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:55 schreef eP2e het volgende:
[..]
Richtingaanwijzer? Die is er toch enkel om een plek af te dwingen bij invoegen?
Dat ook. Ik knipper tegenwoordig maar links op bepaalde rotondes zodat mensen weten dat ik wel op de rotonde blijf, omdat de rest te beroerd is om richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde. Valt me ook op, wel linksknipperen (in diverse buurlanden verboden en links op een rotonde kan niet eens) en dan niet rechtsknipperen bij het verlaten van de rotonde.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Overigens zou het ook fijn zijn als mensen opletten zodat ze mijn richtingaanwijzer zien.
Huh? Lol, whut?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:30 schreef Garbageman het volgende:
De richting aanwijzer is om achteraf te laten zien dat het inderdaad een inhaal manoeuvre was, de kunst is om hem dan één keer heel kort te laten knipperen. Op de één of andere manier zie ik dat steeds vaker? (ik rij 110Km per dag) De "mooiste" manier is om mij héél dicht van achteren te naderen, dan met een soort half gecontroleerde hoekige zwaaibeweging naar links, dan iets te dicht voor mij naar rechts, een stroboscoop knippertje van de richting aanwijzer, stuk vluchtstrook meepakken, nog even de ruiten schoonsproeien, gas los, en dan de eerste afslag pakken.
Ja, helemaal... Strak voor iemand langs gaan doe ik ook wel eens... Als diegene op de middenrijstrook plakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:07 schreef Garbageman het volgende:
Zie je het voor je? (het scheelde mij weer ruitesproeiervloeistof, dat wel...)
Kan ik me wel voorstellen. Maar ik reed dus gewoon rechts, en niet in de weg of zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, helemaal... Strak voor iemand langs gaan doe ik ook wel eens... Als diegene op de middenrijstrook plakt.
Gewoon niet spiegelen. Ik blijf dan stug rijden, flikker maar een eind op. Zeker 's avonds en 's nachts, met die praktisch legen snelweg. Ook zo mooi, dan ben je aan het gang maken op de invoegstrook, kom je naast een auto te rijden (van achter oprijdend) die rechts op de hoofdrijbaan rijdt, gaat die auto naar links. Euh, are you retarded, ik maak gang, haal je nu al in en je gaat naar links.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:43 schreef Garbageman het volgende:
Nog iets, als ik op een praktisch lege snelweg rij, en iemand wil invoegen, dan hoef (mág!) ik in principe niet naarlinks, maar ik doe het vaak voor de zekerheid, nu een paar keer meegemaakt dat de invoeger persé op dat stukje snelweg wou rijden waar ik net reed.
Hahaha, herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef daNpy het volgende:
Toen straks 2 mensen, 1 wilde uitvoegen en de andere invoegen. En stug langs elkaar blijven rijden![]()
Ik zou verwachten dat de invoeger meer gas gaat geven en de uitvoeger gelijktijdig van zijn gas af gaat...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar.
Meer gas helpt eigenlijk altijd.
Dit. Ik blijf ook gewoon rechts op het moment dat er gewoon ruimte zowel voor als achter mij is. Ik wil best fouten van een ander oplossen, maar als je met oogkleppen rijdt mag je het uitzoeken. Het is toch idioot als het verkeer op de doorgaande rijbaan voorrang moet verlenen aan invoegend verkeer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon niet spiegelen. Ik blijf dan stug rijden, flikker maar een eind op. Zeker 's avonds en 's nachts, met die praktisch legen snelweg. Ook zo mooi, dan ben je aan het gang maken op de invoegstrook, kom je naast een auto te rijden (van achter oprijdend) die rechts op de hoofdrijbaan rijdt, gaat die auto naar links. Euh, are you retarded, ik maak gang, haal je nu al in en je gaat naar links.Blijf dan ook stug op de invoegstrook rijden totdat ik hem ruim voorbij ben.
Vond je dat echt opmerkelijk? Of raar? Wat vind je eigenlijk? Men moet stug voor zich uit kijken, naar bijvoorbeeld de bumper van de voorligger want eehh, waarom ook alweer?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef Ridocar het volgende:
Aan alle automobilisten op de A4 bij de Ruijge Hoek: Heeft iedereen het kunnen zien? Niets gemist? Camera volgeschoten?
Je zult maar betrokken zijn bij zo'n ongeval. Of agent. Of brandweerman. Sta je aan de kant, word je aangestaard door honderden mensen in hun auto's.
Ongelooflijk dat pas na de plaats van het ongeval het gas weer wordt ingetrapt.
Stom kijkvee.
En hoe komt dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je de achterliggers ophoudt want je zit al op de bumper van je voorligger
Laat ik het anders brengen: Het is niet verboden om naar een aanrijding/ongeval te kijken, maar zet je prioriteiten even op de juiste volgorde. Eerst het verkeer, dan pas de interessante dingen die er niets mee te maken hebben. Dat geldt niet alleen voor wat er buiten de auto gebeurt, maar ook als je zonodig auto-dj wil spelen met je Kenwood-stereo, aan je vriendin op de bijrijdersstoel wil frunniken, met de binnenspiegel probeert een steepje mascara op je gezicht te tekenen, een boterham in je gezicht wilt uitdrukken...quote:Op zondag 15 maart 2015 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vond je dat echt opmerkelijk? Of raar? Wat vind je eigenlijk? Men moet stug voor zich uit kijken, naar bijvoorbeeld de bumper van de voorligger want eehh, waarom ook alweer?
Het is niet zo dat je de achterliggers ophoudt want je zit al op de bumper van je voorligger
Betrapt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:30 schreef Garbageman het volgende:
De richting aanwijzer is om achteraf te laten zien dat het inderdaad een inhaal manoeuvre was, de kunst is om hem dan één keer heel kort te laten knipperen.
Geen van de dingen die je noemt zijn interessant.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Laat ik het anders brengen: Het is niet verboden om naar een aanrijding/ongeval te kijken, maar zet je prioriteiten even op de juiste volgorde. Eerst het verkeer, dan pas de interessante dingen die er niets mee te maken hebben. Dat geldt niet alleen voor wat er buiten de auto gebeurt, maar ook als je zonodig auto-dj wil spelen met je Kenwood-stereo, aan je vriendin op de bijrijdersstoel wil frunniken, met de binnenspiegel probeert een steepje mascara op je gezicht te tekenen, een boterham in je gezicht wilt uitdrukken...
Dat is zo vervelend.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Betrapt.![]()
Doe vaak puur voor de formaliteit op de snelweg een knipje geven (als er toch niemand dicht achter rijd). Scheelt weer het ding helemaal trekken en duwen.
Jij knippert ook als je van de middelste naar de rechterrijstrook schuift, midden in de nacht, terwijl je net de enige auto binnen een kilometer afstand hebt ingehaald? Begrijp me niet verkeerd, ik knipper bijna altijd wel, gewoon het simpele tikje = 3 keer knipperen, maar als er toch geen kip rijdt. Ik gebruik 's nachts op rotondes en kruisingen als er niemand rijdt ook geen knipperlicht hoor. Voor wie gebruik je dat ding dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend.
Hoe veel moeite is het nou om het hendeltje wat verder door te duwen. Als je een beetje en fatsoenlijke auto hebt kun je 'm ook half indrukken, zonder te klikken.
Het kost meer moeite om in de gaten te houden of je het voor iemand doet dan gewoon te knipperen..quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij knippert ook als je van de middelste naar de rechterrijstrook schuift, midden in de nacht, terwijl je net de enige auto binnen een kilometer afstand hebt ingehaald? Begrijp me niet verkeerd, ik knipper bijna altijd wel, gewoon het simpele tikje = 3 keer knipperen, maar als er toch geen kip rijdt. Ik gebruik 's nachts op rotondes en kruisingen als er niemand rijdt ook geen knipperlicht hoor. Voor wie gebruik je dat ding dan?
Nog veel leuker is het als het een tupperware bak is en jij ze er met een sleeper nog harder uittrekt. Weet je wel, een opgeplamuurde 1.6 TDI en daar dan met een of andere ouwe Fransoos naast gaan staan. Bye!quote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Voornamelijk Golf GTi's met overwegend light-getintite medemens die bij elk stoplicht denken dat ze in F&F zitten en een dragrace beginnen.
Als er iets is waar je moe van wordt.
Dat haal ik niet uit zijn post.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij knippert ook als je van de middelste naar de rechterrijstrook schuift, midden in de nacht, terwijl je net de enige auto binnen een kilometer afstand hebt ingehaald? Begrijp me niet verkeerd, ik knipper bijna altijd wel, gewoon het simpele tikje = 3 keer knipperen, maar als er toch geen kip rijdt. Ik gebruik 's nachts op rotondes en kruisingen als er niemand rijdt ook geen knipperlicht hoor. Voor wie gebruik je dat ding dan?
Bij mij een aardig automatisme geworden. Ik knipper soms zelfs als ik gewoon de weg volg in een woonwijk en nergens anders naartoe kan...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kost meer moeite om in de gaten te houden of je het voor iemand doet dan gewoon te knipperen..
Dat is dan ook een hardcore subforumquote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Voornamelijk Golf GTi's met overwegend light-getintite medemens die bij elk stoplicht denken dat ze in F&F zitten en een dragrace beginnen.
Hoe groot acht je de kans, dat die pipo in dit topic meeleest?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:19 schreef Descendent het volgende:
Hoi blijkbaar haastige meneer in rooie Mazda op de oprit (naar de snelweg) bij Zwolle centrum.![]()
Dat mijn auto-tje (mijn vrouws auto-tje) niet zo snel optrekt als de jouwe betekent NIET dat je het recht hebt om mij vast te zetten op de oprit naar de snelweg die eventjes twee baans is, maar na nog geen 10 meter 1 baans wordt. Jij weet dat want je kwam achter mij die baan op, maar gooide m meteen naar links om mij in te halen wat gewoon niet kon zonder mij klem te rijden.
Dus natuurlijk ga ik dan met mijn mn auto dan ook naar links, want mijn baan houdt op; ik moet wel.
En ja; als je dan naar mij gaat lopen flitsen en bumperkleven dan krijg je een middelvinger van me; En inderdaad had ik daarna een stuk sneller KUNNEN optrekken ja maar er was iets wat me tegenhield. Een a-sociaal aapje achter mij genaamd jij.
P.s. Ik heb genoten in mn achteruitkijksiepegel van hoe jij bijna je stuur opvrat..
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus je kan een inschattingsfout maken zodat je niet knippert terwijl het wel wenselijk was geweest.
Knipperen zou een automatisme moeten zijn, net zo automatisch als je remlichten.
quote:
QFT!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus je kan een inschattingsfout maken zodat je niet knippert terwijl het wel wenselijk was geweest.
Knipperen zou een automatisme moeten zijn, net zo automatisch als je remlichten.
Euw, ik las "als er toch niemand rijdt". Daar stond dus nog "dicht achter" tussen. My bad. Maar als er echt niemand rijdt doe ik het meestal niet. Beetje onzinnig imho.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit zijn post.
Doe ik als autochtoon ook in mijn 14% leasebak met kinderstoeltje achterinquote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als er iets is waar je moe van wordt.
Dus, hoe weet jij hun afkomst vanachter twee stukken glas waarvan 1 hoogstwaarschijnlijk met een tint en op een paar meter afstand?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
Net bijna aanrijding gehad vanwege opgefokte kut marokkaantjes in een golfje (natuurlijk).
Komen een zijstraatje uitgereden waar ze geen voorrang hebben, maar ja schijt, gewoon ervoor gooien waardoor ik VOL in de rem moet. Vervolgens blijven ze expres superlangzaam rijden waardoor ik er vrij dicht achter kom te zitten. Gaan ze OOK nog expres remmen (er reed niks of niemand voor ze) om een aanrijding te forceren. En meteen agressief omkijken met die kaalgeschoren apekoppies he.
Gelukkig moest ik vrij snel daarna afslaan en was ik van ze af.
Wat heb ik toch een schijt tyfus hekel aan dat volk he. Ik heb echt al zo fucking vaak shit meegemaakt of gezien hier in utrecht met die marokkanen.
Noem me maar een racist, I don't care anymore.... Het is gewoon vies, vies agressief asociaal kutvolk en ik wou dat ze gewoon allemaal op zouden rotten.
Zo. Ik moest het eruit gooien. Linkse rakkers die mij nu een racist vinden nodig ik graag uit om een paar jaar in Utrecht overvecht te komen wonen, eens kijken hoe je er dan tegenaan kijkt.
Dank.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef Platina het volgende:
Kansberekening gok ik zo, 99,9% kans dat het goed is
En ze zien er ook dom uit, nee, ze zijn ook gewoon dom.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dank.
En ja, het is zo. Ze zien namelijk zo'n beetje allemaal hetzelfde uit. Dat is geen generalisatie, maar een droevig feit.
Ja altijd leuk die lui! En vooral met hoge snelheid over het tankstation terrein heen rijden waar je net buiten aan het werk ben. Dagelijks megalink om te werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:38 schreef Ciora het volgende:
[..]
Op de A1 voor Bunschoten zijn er ook altijd lui die dat doen; die 'winnen' dan 25 seconden tijd, maar snappen niet dat ze sowieso al 5 minuten hadden verloren door iedereen die via de benzinepomp een stukje afsnijdt en dan weer moeilijk moet invoegen en zo de file langer maakt.
Vermoeiend
Bij dat volk op dat soort wegen, als ik niet mag maar wel veilig kan, ga ik op gegeven moment wel een keertje.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef eP2e het volgende:
Ik weet niet wat het vandaag was maar goddomme zeg, overal trage jopies. Mag je 80, rijdt er weer een lul met 65 voor je. Nu is dat niet zo erg maar op elke weg had ik er weer een voor me neus en net daar waar je niet in kan (mag) halen. De uitspatter was een knurft die 25 reed op een 60 weg..... bloedirritant.
Laat ik zeggen dat ze echt niet allemaal zo zijn, maar dat het soort apen dat jij beschrijft inderdaad het liefst z.s.m. mag oprotten. (ongeacht welke nationaliteit ze ook hebben trouwens).quote:Op maandag 16 maart 2015 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
Net bijna aanrijding gehad vanwege opgefokte kut marokkaantjes in een golfje (natuurlijk).
Komen een zijstraatje uitgereden waar ze geen voorrang hebben, maar ja schijt, gewoon ervoor gooien waardoor ik VOL in de rem moet. Vervolgens blijven ze expres superlangzaam rijden waardoor ik er vrij dicht achter kom te zitten. Gaan ze OOK nog expres remmen (er reed niks of niemand voor ze) om een aanrijding te forceren. En meteen agressief omkijken met die kaalgeschoren apekoppies he.
Gelukkig moest ik vrij snel daarna afslaan en was ik van ze af.
Wat heb ik toch een schijt tyfus hekel aan dat volk he. Ik heb echt al zo fucking vaak shit meegemaakt of gezien hier in utrecht met die marokkanen.
Noem me maar een racist, I don't care anymore.... Het is gewoon vies, vies agressief asociaal kutvolk en ik wou dat ze gewoon allemaal op zouden rotten.
Zo. Ik moest het eruit gooien. Linkse rakkers die mij nu een racist vinden nodig ik graag uit om een paar jaar in Utrecht overvecht te komen wonen, eens kijken hoe je er dan tegenaan kijkt.
Je rijdt mercedes?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef ThePartyPooper het volgende:
of er zat nu een ster in zijn maag
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dus, hoe weet jij hun afkomst vanachter twee stukken glas waarvan 1 hoogstwaarschijnlijk met een tint en op een paar meter afstand?
Sorry, maar:quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
En ze zien er ook dom uit, nee, ze zijn ook gewoon dom.Net zoals domme blanken ook altijd op elkaar lijken. Al met al, domme mensen.
Dit heb ik ook wel eens als ik door Rotterdam rijd, figuren die hem er vlak voor gooien terwijl ze geen voorrang hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
Ja altijd leuk die lui! En vooral met hoge snelheid over het tankstation terrein heen rijden waar je net buiten aan het werk ben. Dagelijks megalink om te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |