Vond dat wel meevallen, dacht echt dat het net meer dan een uur was..quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef James1988 het volgende:
Je zit flinke stukken te rommelen met die banlieu's rond Parijs en Brussel, dat vertraagt ontzettend.
comfort vs uitzicht, truequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef James1988 het volgende:
Brussel - Parijs is leuker, want er zitten minder van die klotetunnels in
Persoonlijk qua interne uitstraling prefereer ik de ICE, was een fijnere beleving afgelopen zomer dan de Thalys. Dusseldorf - Munchen en Berlijn - Frankfurt was prima uit te houden. In de Thalys krijg ik na een uur of 2 - 2,5 wel last.. (Dat heb ik in VIRM dan weer niet..)quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef James1988 het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met het comfort van een Thalys hoor
Min of meer. Gescheurde spoorstaaf ter hoogte van een overweg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat is er daar stuk dan ? Ah, een overweg stuk
Er staat er ene in Leuven op het rangeerterrein, de oorspronkelijk bedoelde livrei was mijns inziens mooier. Ik vind er overigens erg weinig deuren in zitten, één smalle deur per wagon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef James1988 het volgende:
Eurostar is ook leuk ja
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Eurostartreinstellen en -interieurs. Wat ik er zo van heb gezien op foto's ziet er erg goed uit
Dat ben ik met je eens. De kleurstelling van de mock-up was mooier dan wat er nu op zitquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef J.B. het volgende:
[..]
Er staat er ene in Leuven op het rangeerterrein, de oorspronkelijk bedoelde livrei was mijns inziens mooier.
Redelijk standaard bij hogesnelheidstreinen, Thalys en ICE hebben dat ook.quote:Ik vind er overigens erg weinig deuren in zitten, één smalle deur per wagon.
Wauw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef James1988 het volgende:
Thalys staat stil in tunnel bij Barendrecht
gut gut, er komt weer eens een tunnel wat aandacht tekort hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef James1988 het volgende:
Thalys staat stil in tunnel bij Barendrecht
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gut gut, er komt weer eens een tunnel wat aandacht tekort hoorStelletje wijffies
Omdat moeilijkmoeilijkmoeilijk.quote:
Aldus broek53 op Somda. Hoeveel stammen zullen ze daar van gaan maken? 11 stammen van 4 rijtuigen? Zijn daarvoor genoeg locs beschikbaar?quote:De schouw in de Zaanstraat is voltooid en men realiseert zich dat het hier gaat om de al vantevoren uitgezochte betere rijtuigen. De rijtuigen in Nijmegen gaan ook goed bekeken worden, om de beste 44 eruit te zoeken.
Er komen een hoop 1700-locs vrij van de ICR-stammenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aldus broek53 op Somda. Hoeveel stammen zullen ze daar van gaan maken? 11 stammen van 4 rijtuigen? Zijn daarvoor genoeg locs beschikbaar?
Toen was het een paradepaardje, nu een sta in de weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
NS wil de binnenlandse treinen niet aanpassen voor de Benelux. Vroeger paste men de binnenlandse treinen aan op de Benelux zodat die een snel pad zou krijgen.
Aan 1500V= locs geen gebrek in Nederlandquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef derLudolf het volgende:
Aldus broek53 op Somda. Hoeveel stammen zullen ze daar van gaan maken? 11 stammen van 4 rijtuigen? Zijn daarvoor genoeg locs beschikbaar?
De 1800 zijn toch ook aan een grote revisie toe. Of zoiets. Iig niet voor niets dat de vorige reactivering van DDDM1 met 1700'en gebeurde.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:37 schreef b2py het volgende:
Ik zou het knap vinden als 50% daarvan überhaupt in enige vorm van rijvaardigheid is..
Maar er is bewust gekozen voor inzet met 1700 locs.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aan 1500V= locs geen gebrek in Nederland
De 1601-1603,1607,1608,1613,1617,1620,1701-1729,1824,1833,1839,1840,1842-1848,1850,1851,1853-1855,1857,1858 staan sowieso niets te doen.
Zo'n 55 stuks.
Ik boek niks meer in die kutThalys totdat ik eens garantie op een fucking raamplek ga krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef James1988 het volgende:
Voor de jongeren hier: enkeltjes Thalys vanaf ¤ 20 voor reizen van 7 maart t/m 23 maart.
Volgens mij is Narvik het meest noordelijk, met een rechtstreekse trein naar Stockholm.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ga van de zomer richting Kirkenes (Noorwegen) en wil het wat uitdagender maken en niet puur 3 vliegtuigen. Hoe ver noordelijk gaan die treinen in Noorwegen eigenlijk of is dat echt af te raden omdat je 5623626226x moet overstappen?
Dat is niet zo vreemd, die zijn een stuk jonger dan de serie 1600/1800.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:13 schreef derLudolf het volgende:
Maar er is bewust gekozen voor inzet met 1700 locs.
http://www.ns.nl/reiziger(...)ren-en-vergeten.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:31 schreef xcachet het volgende:
Dag lieve schatten van het grote treinentopic.
Ik ben vandaag mijn OV verloren. Flink balen, want mijn studenten pas zit er ook in..
(Anderzijds hoop ik dat de vinder hem naar mijn school stuurt).
Het was de NS international richting Berlijn met ritnummer 141 om 7:37 te Amersfoort.
Hoe kom ik er achter of mijn OV toevallig is gevonden? Waar kan ik beginnen met zoeken?
Bellen met gevonden voorwerpen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:31 schreef xcachet het volgende:
Dag lieve schatten van het grote treinentopic.
Ik ben vandaag mijn OV verloren. Flink balen, want mijn studenten pas zit er ook in..
(Anderzijds hoop ik dat de vinder hem naar mijn school stuurt).
Het was de NS international richting Berlijn met ritnummer 141 om 7:37 te Amersfoort.
Hoe kom ik er achter of mijn OV toevallig is gevonden? Waar kan ik beginnen met zoeken?
Ik heb de conducteur nog kunnen vragen dat mochten ze hem vinden ze hem bij de gevonden voorwerpen willen afleveren. Dat zou hij doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
Of aan een van de dienstregelingfappers hier vragen wanneer dat ding terug naar Amsterdam rijdt en kijken of'ie er dan nog ligt.
Zo heb ik ook wel eens een pakketje teruggevonden. Alleen dan zonder dienstregelingfappers, gewoon zelf nagedacht hoe lang dat zou duren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
Of aan een van de dienstregelingfappers hier vragen wanneer dat ding terug naar Amsterdam rijdt en kijken of'ie er dan nog ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reiziger(...)ren-en-vergeten.html
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:35 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ooit eens een paraplu laten liggen in de sprinter naar Tilburg Universiteit. Toen ben ik dat ding met de volgende sprinter naar Breda achterna gereisd en heb ik op Tilburg Universiteit als een malle van spoor 1 naar spoor 3 gerend om m'n paraplu te redden. Toen bedacht ik me pas dat ik ook gewoon op Tilburg had kunnen wachten tot dat hok even later weer terugkwam richting EindhovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haha, ja ik dacht ook even niet helder naquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een paraplu laten liggen in de sprinter naar Tilburg Universiteit. Toen ben ik dat ding met de volgende sprinter naar Breda achterna gereisd en heb ik op Tilburg Universiteit als een malle van spoor 1 naar spoor 3 gerend om m'n paraplu te redden. Toen bedacht ik me pas dat ik ook gewoon op Tilburg had kunnen wachten tot dat hok even later weer terugkwam richting Eindhoven.
Ze mogen mij gratis eentje brengen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, die zijn een stuk jonger dan de serie 1600/1800.
En NS is aan het onderzoeken hoe ze zo goedkoop mogelijk van de 1800-en afkomen.
Maak je er Hengelo van (laatste stop in Nederland).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:41 schreef xcachet het volgende:
oh, ik kan bij aankomst station geen Berlijn invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |