quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:55 schreef Fiorano het volgende:
Facebookberichtje van vanochtend
[..]
[ afbeelding ]
pijnlijk. Ik zie op Facebook wel veel klachten welke opgelost kunnen worden door zelf op tijd op station aan te komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon ook weer een NS-fout hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pijnlijk. Ik zie op Facebook wel veel klachten welke opgelost kunnen worden door zelf op tijd op station aan te komen
Dan zou je er dus rekening mee moeten houden dat je 10 minuten voor aankomst tijd op het perron bent, want misschien verneukt de NS het weer voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pijnlijk. Ik zie op Facebook wel veel klachten welke opgelost kunnen worden door zelf op tijd op station aan te komen
Rot op, ik wil geen vertraging omdat een mcn het niet voor elkaar krijgt verder door te rijden, en omdat mensen niet op tijd op het perron zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dan zou je er dus rekening mee moeten houden dat je 10 minuten voor aankomst tijd op het perron bent, want misschien verneukt de NS het weer voor je.
Onzin, gewoon fatsoenlijk doen waar je een bedrijf voor bent. En als je het op kunt lossen door 2/3 minuten langer te wachten, dan doe je dat.
Rot zelf lekker op man, die 3 minuten. Iedereen die daar langs komt woont of gaat naar een Huppelkuttenveen en kan dus prima even wachten als een falend Kutbedrijf het niet voor elkaar krijgt een paar treinen fatsoenlijk te kunnen laten rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Rot op, ik wil geen vertraging omdat een mcn het niet voor elkaar krijgt verder door te rijden, en omdat mensen niet op tijd op het perron zijn![]()
![]()
doorgaande reizigers zijn belangenrijker dan een handjevol mensen op huppelkuttenveen centraal
Of door gewoon de overweg vrij te laten/maken...quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dan zou je er dus rekening mee moeten houden dat je 10 minuten voor aankomst tijd op het perron bent, want misschien verneukt de NS het weer voor je.
Onzin, gewoon fatsoenlijk doen waar je een bedrijf voor bent. En als je het op kunt lossen door 2/3 minuten langer te wachten, dan doe je dat.
Daar begint het natuurlijk bijquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of door gewoon de overweg vrij te laten/maken...
Zover ik lees was de trein te lang voor dit stationquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of door gewoon de overweg vrij te laten/maken...
VBOV heeft de kennis en kunde in huis om de technische staat van een tunnel te beoordelen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV legt nog even uit, waarom de naam Fyratunnel terecht is. Ontwerpfout, snelheid, knoeiende monteurs. 't Is echt net de V250...
http://www.voorbeterov.nl/150304.php
Je neemt wel heel erg de binnenbocht, zoals je zelf al zegt is er geen aanwijzing dat de storing op dit traject te wijten is aan de delft tunnel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV legt nog even uit, waarom de naam Fyratunnel terecht is. Ontwerpfout, snelheid, knoeiende monteurs. 't Is echt net de V250...
Nee, maar wel de bruikbaarheid. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:54 schreef b2py het volgende:
[..]
VBOV heeft de kennis en kunde in huis om de technische staat van een tunnel te beoordelen?
Je weet toch driek heeft overal kennis van, meer dan ns, prorail, aannemers, constructeurs en architecten bij elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:54 schreef b2py het volgende:
[..]
VBOV heeft de kennis en kunde in huis om de technische staat van een tunnel te beoordelen?
Het luchtdruk probleem veroorzaakt een beetje overlast maar is geen enorm probleem/lastquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, maar wel de bruikbaarheid. En daar gaat het uiteindelijk om.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef DriekOplopers het volgende:
Ze rijden nu 80 en dat gaat prima. Volgens mij reden ze op de spoorviaduct ook nooit harder dan 80 dus wat dat betreft wordt niemand er slechter van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Het luchtdruk probleem veroorzaakt een beetje overlast maar is geen enorm probleem/last
Vmax op het spoorviaduct was 100.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze rijden nu 80 en dat gaat prima. Volgens mij reden ze op de spoorviaduct ook nooit harder dan 80 dus wat dat betreft wordt niemand er slechter van.
Laten we niet vergeten dat VBOV nooit fouten maakt en minstens zulke complexe assets heeft..quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Je weet toch driek heeft overal kennis van, meer dan ns, prorail, aannemers, constructeurs en architecten bij elkaar.
Dat is onderdeel van de befaamde wilders methode die hij hanteerd.
Nouja, 20 hele kilometers per uur verschil dus. En daarbij, vrijwel alle treinen stoppen in Delft dus die rijden het grootste deel van de tunnel sowieso al langzamer dan 80.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vmax op het spoorviaduct was 100.
Wat is er daar stuk dan ? Ah, een overweg stukquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef _JdM_ het volgende:
Amersfoort-Den Dolder geen treinen tussen 20:00-Einde reizigersdienst. Morgen tot 8:30 geen IC's door een defecte overweg
oh na 20:00 pas, net als gisteren bij Gouda. Hoeft voor mij geen probleem te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef _JdM_ het volgende:
Amersfoort-Den Dolder:
Geen treinen tussen 20:00-Einde reizigersdienst. Morgen tot 8:30 geen IC's door een defecte overweg
Nouja.. Eens storinkje in delft kan al voldoende zijn, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh na 20:00 pas, net als gisteren bij Gouda. Hoeft voor mij geen probleem te zijn
Jawel dat moet er niet ook nog bij komen iddquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nouja.. Eens storinkje in delft kan al voldoende zijn, toch?
Die seinstoring van vanochtend is nog altijd niet opgelostquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel dat moet er niet ook nog bij komen idd
seinstoring?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die seinstoring van vanochtend is nog altijd niet opgelost
Het perron is +- 300m lang, dat moet een flink treintje zijn geweest...quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Zover ik lees was de trein te lang voor dit station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |