Wat zeg je dan als ze vragen wat voor werk je doet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef Karina het volgende:
Nope. Die weten niet eens wat FOK! is denk ik.
Ik doe iets met computersquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat zeg je dan als ze vragen wat voor werk je doet?
Dan zeg ik: ik weet alleen iets van Linux, zijn ze meteen weer stilquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om vervolgens weer te horen dat hun computer kuren had
Nee dan is het 'training'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Een als je een FOK!meet hebt maak je er een bedrijfsuitje van?
Bij mij luisteren ze nooitquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zeg ik: ik weet alleen iets van Linux, zijn ze meteen weer stil
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:54 schreef LompeHork het volgende:
Ja. Alsof mensen die niet op FOK! posten, zich daar druk over gaan zitten maken.
Die 30 centimeter?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef PendingApproval het volgende:
of andere dingen waar je je voor moet schamen?
Ik ben getrouwd met een Fok!ster en aantal van mijn vrienden zitten op Fok!.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me dit oprecht af. Weten mensen uit jouw omgeving dat je op FOK! zit?
Bij mij weet niemand hetDe meesten kennen het ook niet, denk ik. Waarom zou je het wel/niet vertellen? En zou je het erg vinden als mensen uit je omgeving je pohi zouden doorspitten?
Ja mijn ouders weten het maar ze kennen FOK!niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me dit oprecht af. Weten mensen uit jouw omgeving dat je op FOK! zit?
Bij mij weet niemand hetDe meesten kennen het ook niet, denk ik. Waarom zou je het wel/niet vertellen? En zou je het erg vinden als mensen uit je omgeving je pohi zouden doorspitten?
Hai. Zeg maar dat ik geen hond heb. Ben allergisch voor honden jammergenoeg. Ik heb wel een kat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Lastpost het volgende:
Iemand uit m'n woonwijk vroeg mij een keer of ik Lastpost was op Fok!, die had m'n hond herkent vanuit het FoBo.![]()
Geen idee hoe zij hier heet trouwens, maar bij deze de groetjes mocht je dit lezen.
Mogelijk dat je mij niet bedoeld, maar wat the hell, kniesoor enz.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Lastpost het volgende:
Iemand uit m'n woonwijk vroeg mij een keer of ik Lastpost was op Fok!, die had m'n hond herkent vanuit het FoBo.![]()
Geen idee hoe zij hier heet trouwens, maar bij deze de groetjes mocht je dit lezen.
Ga er niet vanuit dat jij die dame in kwestie bent die me aanspraak. Lekker belangrijk ook verder, zoveel bijzonders plaatst ik hier niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mogelijk dat je mij niet bedoeld, maar wat the hell, kniesoor enz.
Miauw.
Oke, mijn fout.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat jij die dame in kwestie bent die me aanspraak. Lekker belangrijk ook verder, zoveel bijzonders plaatst ik hier niet.
Oh dat valt me nu pas op joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oke, mijn fout.
Wel grappig dat jouw naam mijn onderschrift is.
Dus FOK!kers zijn geen mensenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:02 schreef Tism het volgende:
Ja, er zijn mensen en Fok!kers die het weten..
Jaweeeeeeeeeel...ik bedoel het anders dan dat jij het interpreteert..quote:
Grappie johquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel...ik bedoel het anders dan dat jij het interpreteert..
Je buren denken nu dat je op bokt zit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Alentejana het volgende:
Nee. De meeste mensen in mijn omgeving zijn nl Portugees.
De enige Nederlandse buren vertel ik wel over "discussies op een forum". Ik vind dat het geen fluit uitmaakt van wel forum die komen.
Niet naar aanleiding van het soort discussies die ik noem.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je buren denken nu dat je op bokt zit.
Bij mij in de buurt wonen geen Nederlandse mannen van die leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef vaduz het volgende:
En jij dacht echt dat tong80 in Zaltbommel woonde ofzo![]()
![]()
Denken dat tong80 52 is en zich als Nederlander voordoetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt wonen geen Nederlandse mannen van die leeftijd.
Je weet toch guppiequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef tetouaribo het volgende:
Jup, vind het wel grappig om er achter te komen als iemand anders ook fokt ( die je in het echt kent)
Weet zij nu dat je een fokker bent?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wel een keer Fok! als één van mijn tabbladen gehad toen iemand op bezoek kwam, maar zij kende het niet. Ik weet niet of dat telt?
Dan telt t niet. Want dan was t gewoon een random onbekende pagina die ze zag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar zij weet niet wat Fok! is dus heeft ze er vast ook niet lang over nagedacht
Maatje van Woezel en Pip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |