Bij mij in de buurt wonen geen Nederlandse mannen van die leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef vaduz het volgende:
En jij dacht echt dat tong80 in Zaltbommel woonde ofzo![]()
![]()
Denken dat tong80 52 is en zich als Nederlander voordoetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt wonen geen Nederlandse mannen van die leeftijd.
Je weet toch guppiequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef tetouaribo het volgende:
Jup, vind het wel grappig om er achter te komen als iemand anders ook fokt ( die je in het echt kent)
Weet zij nu dat je een fokker bent?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wel een keer Fok! als één van mijn tabbladen gehad toen iemand op bezoek kwam, maar zij kende het niet. Ik weet niet of dat telt?
Dan telt t niet. Want dan was t gewoon een random onbekende pagina die ze zag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar zij weet niet wat Fok! is dus heeft ze er vast ook niet lang over nagedacht
Maatje van Woezel en Pip.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |