Wel lekker ja. Maar laat dan gewoon de beelden zien en niet de studio.quote:
Eensquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel lekker ja. Maar laat dan gewoon de beelden zien en niet de studio.
Ja , precies.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel lekker ja. Maar laat dan gewoon de beelden zien en niet de studio.
Ja ik ook, Spangas kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciale uitzending?
Ik ga maar wat anders doen denk ik
Ik ben er ook wel positief over. Helaas natuurlijk allemaal weer in het korte, snelle format van DWDD, maar dat is niet anders.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Grunge. het volgende:
Toch is dit wel een leuk initiatief in tegenstelling tot wat De Wereld Draait Door verder vaak bedenkt.
Nonsens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand leest meer boeken tegenwoordig.
Klopt.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wordt de hele uitzending hieraan besteed?
Jammer. Had ik net even geen behoefte aanquote:
Dit was vorig jaar ook he. DWDD is er gewoon morgen weer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:11 schreef AF_ het volgende:
Mag ik even vragen wat dit kutprogramma is en waar dwdd is ?
Dit is echt tien keer boeiender dan alle afleveringen van DWDD van de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:10 schreef Slobeend het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren hier in dit topic.
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is echt tien keer boeiender dan alle afleveringen van DWDD van de laatste tijd.
Kijk deze man z'n best doen om ontwikkeld over te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is echt tien keer boeiender dan alle afleveringen van DWDD van de laatste tijd.
Waar is je blauwe kleurtje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man z'n best doen om ontwikkeld over te komen.
Voor het VI publiek is iemand die woorden gebruikt van meer dan drie lettergrepen al intellectueel aan het doen inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man z'n best doen om ontwikkeld over te komen.
Gasten zijn niet super actueel, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij kan in elk topic trollen, respectquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een gesprek voor mensen die zichzelf heel erg slim willen vinden.
Monolith geniet er van.
Vandaag heb ik wel zo'n bui ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij kan in elk topic trollen, respect
Niet echt, maar ik vind Kroonenberg wel boeiend. Dit is een wat minder interessant gesprek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gasten zijn niet super actueel, dat is wel jammer.
ooooooooohhquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een gesprek voor mensen die zichzelf heel erg slim willen vinden.
Monolith geniet er van.
Naar mensen die mogen uitpraten van de presentator.quote:
Nou ik schakel net in en volgens mij tv gids zou het DWDD moeten zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar mensen die mogen uitpraten van de presentator.
Hoi Wimquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik schakel net in en volgens mij tv gids zou het DWDD moeten zijn
Adriaan van Disquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Wim
Het is 'Hier is Adriaan van Dis'. Net als vorig jaar.
Hele uitzending. 3 of 4 gasten. Dus geen DTVDD en geen bandje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Adriaan van Dis![]()
Is dit echt de hele uitzending, of houden ze er zo mee op?
Oke.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele uitzending. 3 of 4 gasten. Dus geen DTVDD en geen bandje.
Ook geen TVDD?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele uitzending. 3 of 4 gasten. Dus geen DTVDD en geen bandje.
Hmja, inderdaad. Het werd een beetje te bijzonder voorgesteld allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dit ook wel een beetje ':')'... Tweetalig opgevoed worden is toch niet erg? Integendeel zou ik denken. En ze denkt toch in één taal, waarschijnlijk al vanaf kinds af aan? Nog steeds interessant genoeg om te kijken, hoor, maar ik begrijp deze 'struggles' niet goed. Trouwens, alsof alle Nederlanders die hier geboren en getogen zijn bij oerhollandse ouders zichzelf ook allemaal 'Nederlander' voelen. Sommige mensen ontlenen hun identiteit of een groot gedeelte daarvan niet aan het land waarin ze geboren zijn, namelijk.
Het is al opgenomen dus het zal wel goed geknipt zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:34 schreef Grunge. het volgende:
Het eerste gesprek duurde twintig minuten, het tweede zo'n tien (en terecht) en deze dan een half uur? Het tijdslot moet wel kloppen natuurlijk.
Oh ja, dat is waar ook. Matthijs is weer lekker vrij vanavond.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is al opgenomen dus het zal wel goed geknipt zijn.
Eens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Martinello het volgende:
Toch voor 2/3 een interessante uitzending.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las het natuurlijk al op haar instagram, wat een genot!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Aftrap Boekenbal
Het is een DWDD traditie geworden: het Boekenbal wordt bij ons aan tafel officieus geopend door de grand-dames van het bal. De één routinier, de ander debutant. Uiteraard prachtig uitgedost bespreken de dames smeuïge anekdotes, de mode én uiteraard de literatuur. Aan tafel: Jessica Durlacher, Solomonica De Winter, Heleen van Royen, Anna Drijver en de grootste diva van het gezelschap, Margreet Dolman!
Mani heeft al zijn broekje op de strijkplank gelegd.
JAAAAAAAAAAAAAAA <3quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het natuurlijk al op haar instagram, wat een genot!
[ afbeelding ]
geil wijf ja. Nu der naam nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het natuurlijk al op haar instagram, wat een genot!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel klaarzitten Roland, ze komt als eerst!
[ afbeelding ]
Wu-Tang forever!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
Het nieuwe album van The Wu-Tang Clan zuigt anders flink.
Wat een dom wijf.
Die jurk ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Oh god, deze halve zool. Die zouden ze moeten afschieten.
Solomonica.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
Salamonica ergert zich ook aan die dwaas.
Wat dat betreft passen we perfect bij elkaar.
En wat vind je van Moonie?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef alors het volgende:
Die halve handschoenen van Jessica Durlacher
Hoho, prachtig buikje eronder.quote:
Die zuigt er gewoon een wokkel van.quote:
En dan die nasale stemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met d'r smerige foto's van bebloede tampons en zo.
Totaal krankzinnig, deze psychotische snol
Ik wist niet dat jij je graag opmaakte, Mani. Maar ieder zijn ding. Ik zal je niet veroordelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Met make-up op zou ik Heleen nog wel een veeg geven.
Doe jij weleens make-up op dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Met make-up op zou ik Heleen nog wel een veeg geven.
Waarom zou je ook, dat is hartstikke vrijgevochten van mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je graag opmaakte, Mani. Maar ieder zijn ding. Ik zal je niet veroordelen.
Annequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Wij zijn hier alleen voor Solomonica![]()
De rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je graag opmaakte, Mani. Maar ieder zijn ding. Ik zal je niet veroordelen.
Effe dimmen Stijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Paultje rot op, Paultje rot op. Paultje, Paultje, Paultje, rot op.
Heleen houdt wel van een beetje raar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Best raar dat je Heleen wel wilt neuken als je make-up op hebt, Mani.
Dat grapje heeft ie al vaker gedaan... maar blijft leukquote:
Duitsland toch ergensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
Waarom hebben we niet van die bazenachtbanen in Europa?
Dan pleur je toch op!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
Walibi Hollandquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
Menig 65plusser plast zijn luier ermee vol hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
Andre van Duin is niet grappig voor volwassen mensen.
Jij werkt in een verzorgingstehuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Menig 65plusser plast zijn luier ermee vol hoor
jr en sr?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
Johnny Kraaykamp
Dat vind ik me toch een enorme lul
Dit is wel goed hoor:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
Andre van Duin is niet grappig voor volwassen mensen.
Ik vond Kees en Co leuker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij wel
ik vond het zonnetje in huis altijd een topshow
Topshows waren datquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij wel
ik vond het zonnetje in huis altijd een topshow
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat hij dood ging, iets met een wc pot toch?
Willem Cornelisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat hij dood ging, iets met een wc pot toch?
Krijg nou wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Het was een bijvoeglijk voornaamwoord, geen werkwoord.
Wielklem&Coquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Je had ook zo een programma met een dikke blonde vrouw en een dunne die bezig waren met het plaatsen van een wielklem bij verschillende auto's.
Wieklem en coquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Je had ook zo een programma met een dikke blonde vrouw en een dunne die bezig waren met het plaatsen van een wielklem bij verschillende auto's.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef schoolstudent het volgende:
Je bent nooit te jong voor R. Kelly.
Walgelijke vent, het onderpissen niet waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef schoolstudent het volgende:
Je bent nooit te jong voor R. Kelly.
Jij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie albums binnen het genre R&B.
Dit kan ik onderschrijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie albums binnen het genre R&B.
Ja,dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijke vent, het onderpissen niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |