abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150288587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef kuil het volgende:

[..]

(Of men moet 100% zeker hebben kunnen vaststellen dat de plek waarop de foto's zijn gemaakt overeenkomt met het ravijn waar begin januari is gezocht.)
Blijkbaar hebben ze dat toen al vastgesteld maar niet naar buiten willen brengen. :? Nu ineens wel n.a.v. de mysterieuze dood van hun taxichauffeur? :?
pi_150288602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef Molurus het volgende:
En ook op nu.nl:

http://www.nu.nl/buitenla(...)elukt-in-panama.html

Vooralsnog is deze conclusie voor mij geen verrassing.
Hoezo vooralsnog? Op mij komt dit over als eindconclusie. Er zitten toch ook geen nieuwe onderzoeken in de pijplijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150288623
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, langs het Pianistapad zijn geen watervallen, alleen quebradas maar dat is niet wat men onder een waterval (cascada) verstaat.
In ieder geval niets waar je niet uit kan klimmen neem ik aan.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:30:01 #154
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150288636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef eight het volgende:

[..]

Hoezo vooralsnog? Op mij komt dit over als eindconclusie. Er zitten toch ook geen nieuwe onderzoeken in de pijplijn?
Nee, maar deze conclusie had een half jaar geleden ook de eindconclusie kunnen zijn. En er zijn vast altijd mensen die de eindconclusie blijven betwijfelen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150288655
quote:
Ja, van beide kanten stroomt er water in de quebrada en dat kan op steile plekken een waterval zijn.

Maar dat zijn geen toeristische of te bezoeken watervallen, want die 2e quebrada is geen pad ofzo.

Ik doelde op geen watervallen langs het pad, dus als toeristische "attractie".

Lees trouwens niet dat ze een tour naar watervallen geboekt hadden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150288721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
En niemand wist van dat "ravijn" van 30-40 meter af??

Klinkt als een hele toeristische plek, zo'n ravijn in de jungle. Bereikbaar op 4-5 uur lopen vanuit het startpunt. Spontaan is er het ravijn.... Nog geen foto van gezien of over gelezen, pas op gevaarlijk ravijn langs pad...
Sterker nog, ik kan me herinneren dat er specifiek werd gezegd dat er geen kliffen of ravijnen waren op en rond het stuk dat de ouders hebben gelopen. In de video van de ouders.
pi_150288726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:
KLap hem er nog even in:
Doorgaan je droom, kun je die nog even posten? Of ben je van je stoel gevallen? ^O^

Wat ik me ervan herinner is dat je hele specifieke zaken benoemde.
Moet even terugzoeken wanneer ik m heb gepost, maar in t kort:
1 persoon gevallen (ik denk Kris) van heel hoog...trail die een een bocht maakt, ravijn, water/rivier beneden, val door een smal gat (min of meer rond maar niet groot genoeg voor 2 personen)..ruimte vanbinnen groot en hol...uitgeholde grot...maar nog wel hoger boven het water...moelijk te vinden door overhangend gebladerte en omdat het gat klein is. (Hier is echt nog wel e.e.a aan resten in te vinden) Ik denk Lisanne bezig geweest om haar te bereiken...niet in 1 dag gelukt en ook stukje gevallen (Been geschaafd - reep huid langs uitsteeksel rots).
De persoon die viel ging kaarsrecht naar beneden echt lood en loodrecht in pikzwart gat. (nauwelijks zonlicht in) Ik denk dat er een waterval(letje) in de buurt is.
Lisanne is overleden denk ik aan de natuur en mogelijk door een dier gegrepen aan haar schoen. Kris heeft dennenaalden in haar haar. Had denk ik de rugtas...die is denk ik blijven hangen bij de val en maakte dat Lisanne haar überhaupt kon terugvinden. In rugtas zand en stukjes van gebladerte (door het afritsen bij de val langs de bomen). Heeft nauwelijks in water gelegen.

Maar: een uitgelopen iets..met derden die wel indirect voor de verdwaling/ongeval/ en/of eerst vasthouden ben ik inmiddels in gaan geloven.
pi_150288753
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, van beide kanten stroomt er water in de quebrada en dat kan op steile plekken een waterval zijn.

Maar dat zijn geen toeristische of te bezoeken watervallen, want die 2e quebrada is geen pad ofzo.

Ik doelde op geen watervallen langs het pad, dus als toeristische "attractie".

Lees trouwens niet dat ze een tour naar watervallen geboekt hadden?
Dat is ook al heel lang mijn punt.
Ze wilden in Nederland 2 dingen doen:
Baru en de watervallen
Baru hadden ze geboekt voor zaterdag en ik vraag me al tijden af waarom dan niet de watervallen?

Dus was/is een gedachte van mij dat er dus ook watervallen te zien zijn achter de mirador maar ik heb nooit ergens iets gelezen dat dat ook zo is
pi_150288797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan me herinneren dat er specifiek werd gezegd dat er geen kliffen of ravijnen waren op en rond het stuk dat de ouders hebben gelopen. In de video van de ouders.
Welkom terug Ouder1.

Ik zou ook wel heeeeel graag willen weten welke plek Frank dan bedoelt.
pi_150288820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

In ieder geval niets waar je niet uit kan klimmen neem ik aan.
Idd. en zeker niet als je daar 10 dagen (!) voor hebt.

Zeg dat 10 mensen per dag die Pianista lopen na de Mirador. dat zijn 100 toeristen alleen al die je zouden moeten kunnen horen. Plus alle zoekteams, Feliciano en wie al niet meer... :X

Afdalen door de 2e quebrada en zo naar de 2e kabelbrug hadden jij en ik al een paar weken geleden bedacht. Dat lijkt dus nu het meest waarschijnlijke scenario. Wel vreemd dat ze niet de Q2 uit konden klimmen bij H13 of verder stroomafwaarts....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:36:53 #161
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150288861
Ik zou zo graag antwoorden hebben voor Ootje:

1 waarom is er een duidelijk ander patroon in de fototijden? Deze feiten worden zo van tafel geschoven
2 waarom weet niemand iets van watervallen/ravijn binnen 2,5 uur van de laatste bekende dagfoto?
3 waarom zijn ze niet eerder gevonden? Is best een "heftige plek"die ze omschrijven
4 hoe verklaren ze de telefoonoproepen?
5 Hebben ze de bh's als dolle mina's uitgetrokken, die zaten in de tas?
6 wie heeft die broek er dan zo ongeschonden neergelegd?
7 Waarom zijn er toen niet meer resten gevonden?
8 hoe kan het stuk huid dan toch gevonden zijn?
pi_150288881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, maar deze conclusie had een half jaar geleden ook de eindconclusie kunnen zijn. En er zijn vast altijd mensen die de eindconclusie blijven betwijfelen.
Dat is altijd. Aannemelijk is dat er vanaf nu geen nieuwe betrouwbare en relevante informatie naar buiten zal komen. De beide families gaan er nu ook een streep onder zetten. Dat kan beter met de wetenschap dat ze vermoedelijk verongelukt zijn dan dat er sprake is van een misdrijf.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:38:51 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150288927
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Welkom terug Ouder1.

Ik zou ook wel heeeeel graag willen weten welke plek Frank dan bedoelt.
Zal ik hem ff mailen?
of die even een foto post? Als "bewijs", dat moet hij toch kunnen begrijpen als professioneel misdaadoplosser
pi_150288954
het gebied te onherbergzaam
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:12 schreef 11en30 het volgende:

Tussen het diepe uitgesleten pad en de paddocks.
Dat gebied is toch niet 'onherbergzaam', zoals gesteld wordt, te noemen?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150289007

Ik knal 542 er nog even in voor de mensen die het niet zo gevolgd hebben.

Does this look like a duck?
pi_150289020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:32 schreef doorgaan het volgende:
Doorgaan je droom, kun je die nog even posten? Of ben je van je stoel gevallen?

Bij K&L kwamen de dromen in etappes. Heel apart. L. is nooit in beeld geweest.
Maar de laatste droom; was met twee handpistolen boven het gat. (Mijn interpretatie: toch even controleren of de val voldoende was)

Ik geloofde volledig in verdwaling gevolgd door ongeluk.
Maar ik heb van de week ook van Osman V. gedroomd, dat is geen ongeluk!
Bij een zoektocht naar een bepaalde hut en attribuut, denk ik dit zelfs te kunnen bewijzen.
Dat gaat alleen nooit gebeuren en wil me ook met hen niet bezig houden.
pi_150289097
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ga zeker weten. Nu helemaal.
Vooruitlopend hierop... als we je straks kwijt zijn, wil je dan een eigen topic of kunnen wij dit topic gewoon kicken?
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:44:07 #168
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150289128
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is altijd. Aannemelijk is dat er vanaf nu geen nieuwe betrouwbare en relevante informatie naar buiten zal komen.
Er is al heel lang geen nieuwe relevante informatie naar buiten gekomen. Alleen heel veel speculatie.

quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:

De beide families gaan er nu ook een streep onder zetten. Dat kan beter met de wetenschap dat ze vermoedelijk verongelukt zijn dan dat er sprake is van een misdrijf.
Dat ze er een keer een streep onder zetten is, met alle respect voor hun leed, wel een keertje tijd. Maar laten we nou niet doen alsof er nu ineens is ontdekt dat ze zijn verongelukt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:44:23 #169
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150289135
Baru over watervallen:
"In the areal Pianista are hide waterfall but this information cant to be found in the web. In Bajo Mono areal are some nice Waterfall, escondida, tatica, la mina,etc."
http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-3/page3
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:44:42 #170
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150289142
Als de val-hypothese klopt, kan de val nooit veel verder dan de tweede quebrada hebben plaatsgevonden. Dat beperkt het aantal mogelijkheden al enorm. Ik herinner me de verbazing van vader K over het feit dat er geen foto's van de tweede quebrada zijn. Kunnen we de hypothetische val op grond daarvan vóór (ten zuiden van) of uiterlijk bij de tweede quebrada plaatsen?

En als de onderzoekers nu nog zo vriendelijk zouden willen zijn om naar buiten te brengen welke plek ze op de nachtfoto's herkend hebben...?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150289147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou zo graag antwoorden hebben voor Ootje:

1 waarom is er een duidelijk ander patroon in de fototijden? Deze feiten worden zo van tafel geschoven
2 waarom weet niemand iets van watervallen/ravijn binnen 2,5 uur van de laatste bekende dagfoto?
3 waarom zijn ze niet eerder gevonden? Is best een "heftige plek"die ze omschrijven
4 hoe verklaren ze de telefoonoproepen?
5 Hebben ze de bh's als dolle mina's uitgetrokken, die zaten in de tas?
6 wie heeft die broek er dan zo ongeschonden neergelegd?
7 Waarom zijn er toen niet meer resten gevonden?
8 hoe kan het stuk huid dan toch gevonden zijn?
Broekje: ik heb gedroomd dat was 1e droom trouwens en die leek me onbeduidend: dat Kris languit in de modder viel op een ''Boquete nature achtige sendero'', languit armen en benen wijd gespreid.
Ze kan zich zijn gaan afspoelen en toen is broekje weggedreven.
pi_150289194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Gorraay het volgende:
En als de onderzoekers nu nog zo vriendelijk zouden willen zijn om naar buiten te brengen welke plek ze op de nachtfoto's herkend hebben...?
ja ik ben echt benieuwd, maar ook naar harde bewijzen.
pi_150289280
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
Baru over watervallen:
"In the areal Pianista are hide waterfall but this information cant to be found in the web. In Bajo Mono areal are some nice Waterfall, escondida, tatica, la mina,etc."
Als je hiernet naast in valt hoort niemand je:
http://media-cdn.tripadvi(...)hfinders-private.jpg
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:50:18 #174
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150289328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:48 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Als je hiernet naast in valt hoort niemand je:
http://media-cdn.tripadvi(...)hfinders-private.jpg
Zal een ander voorbeeld wezen maar verhouding klopt met 30-40 meter, das een eind vallen
pi_150289338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
Baru over watervallen:
1- laat hem die watervallen dan maar eens op een kaart zetten
2- als ze niet op een kaart staan hoe konden Kris en Lisanne die dan weten te vinden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')