Blijkbaar hebben ze dat toen al vastgesteld maar niet naar buiten willen brengen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef kuil het volgende:
[..]
(Of men moet 100% zeker hebben kunnen vaststellen dat de plek waarop de foto's zijn gemaakt overeenkomt met het ravijn waar begin januari is gezocht.)
Hoezo vooralsnog? Op mij komt dit over als eindconclusie. Er zitten toch ook geen nieuwe onderzoeken in de pijplijn?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef Molurus het volgende:
En ook op nu.nl:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elukt-in-panama.html
Vooralsnog is deze conclusie voor mij geen verrassing.
In ieder geval niets waar je niet uit kan klimmen neem ik aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, langs het Pianistapad zijn geen watervallen, alleen quebradas maar dat is niet wat men onder een waterval (cascada) verstaat.
Nee, maar deze conclusie had een half jaar geleden ook de eindconclusie kunnen zijn. En er zijn vast altijd mensen die de eindconclusie blijven betwijfelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Hoezo vooralsnog? Op mij komt dit over als eindconclusie. Er zitten toch ook geen nieuwe onderzoeken in de pijplijn?
Ja, van beide kanten stroomt er water in de quebrada en dat kan op steile plekken een waterval zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef jackie12 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-is-opgelucht.dhtml
Sterker nog, ik kan me herinneren dat er specifiek werd gezegd dat er geen kliffen of ravijnen waren op en rond het stuk dat de ouders hebben gelopen. In de video van de ouders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
En niemand wist van dat "ravijn" van 30-40 meter af??
Klinkt als een hele toeristische plek, zo'n ravijn in de jungle. Bereikbaar op 4-5 uur lopen vanuit het startpunt. Spontaan is er het ravijn.... Nog geen foto van gezien of over gelezen, pas op gevaarlijk ravijn langs pad...
Moet even terugzoeken wanneer ik m heb gepost, maar in t kort:quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:
KLap hem er nog even in:
Doorgaan je droom, kun je die nog even posten? Of ben je van je stoel gevallen?
Wat ik me ervan herinner is dat je hele specifieke zaken benoemde.
Dat is ook al heel lang mijn punt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, van beide kanten stroomt er water in de quebrada en dat kan op steile plekken een waterval zijn.
Maar dat zijn geen toeristische of te bezoeken watervallen, want die 2e quebrada is geen pad ofzo.
Ik doelde op geen watervallen langs het pad, dus als toeristische "attractie".
Lees trouwens niet dat ze een tour naar watervallen geboekt hadden?
Welkom terug Ouder1.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan me herinneren dat er specifiek werd gezegd dat er geen kliffen of ravijnen waren op en rond het stuk dat de ouders hebben gelopen. In de video van de ouders.
Idd. en zeker niet als je daar 10 dagen (!) voor hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In ieder geval niets waar je niet uit kan klimmen neem ik aan.
Dat is altijd. Aannemelijk is dat er vanaf nu geen nieuwe betrouwbare en relevante informatie naar buiten zal komen. De beide families gaan er nu ook een streep onder zetten. Dat kan beter met de wetenschap dat ze vermoedelijk verongelukt zijn dan dat er sprake is van een misdrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar deze conclusie had een half jaar geleden ook de eindconclusie kunnen zijn. En er zijn vast altijd mensen die de eindconclusie blijven betwijfelen.
Zal ik hem ff mailen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Welkom terug Ouder1.
Ik zou ook wel heeeeel graag willen weten welke plek Frank dan bedoelt.
Dat gebied is toch niet 'onherbergzaam', zoals gesteld wordt, te noemen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:12 schreef 11en30 het volgende:
Tussen het diepe uitgesleten pad en de paddocks.
Bij K&L kwamen de dromen in etappes. Heel apart. L. is nooit in beeld geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:32 schreef doorgaan het volgende:
Doorgaan je droom, kun je die nog even posten? Of ben je van je stoel gevallen?
Vooruitlopend hierop... als we je straks kwijt zijn, wil je dan een eigen topic of kunnen wij dit topic gewoon kicken?quote:
Er is al heel lang geen nieuwe relevante informatie naar buiten gekomen. Alleen heel veel speculatie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is altijd. Aannemelijk is dat er vanaf nu geen nieuwe betrouwbare en relevante informatie naar buiten zal komen.
Dat ze er een keer een streep onder zetten is, met alle respect voor hun leed, wel een keertje tijd. Maar laten we nou niet doen alsof er nu ineens is ontdekt dat ze zijn verongelukt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:
De beide families gaan er nu ook een streep onder zetten. Dat kan beter met de wetenschap dat ze vermoedelijk verongelukt zijn dan dat er sprake is van een misdrijf.
Broekje: ik heb gedroomd dat was 1e droom trouwens en die leek me onbeduidend: dat Kris languit in de modder viel op een ''Boquete nature achtige sendero'', languit armen en benen wijd gespreid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou zo graag antwoorden hebben voor Ootje:
1 waarom is er een duidelijk ander patroon in de fototijden? Deze feiten worden zo van tafel geschoven
2 waarom weet niemand iets van watervallen/ravijn binnen 2,5 uur van de laatste bekende dagfoto?
3 waarom zijn ze niet eerder gevonden? Is best een "heftige plek"die ze omschrijven
4 hoe verklaren ze de telefoonoproepen?
5 Hebben ze de bh's als dolle mina's uitgetrokken, die zaten in de tas?
6 wie heeft die broek er dan zo ongeschonden neergelegd?
7 Waarom zijn er toen niet meer resten gevonden?
8 hoe kan het stuk huid dan toch gevonden zijn?
ja ik ben echt benieuwd, maar ook naar harde bewijzen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Gorraay het volgende:
En als de onderzoekers nu nog zo vriendelijk zouden willen zijn om naar buiten te brengen welke plek ze op de nachtfoto's herkend hebben...?
Als je hiernet naast in valt hoort niemand je:quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
Baru over watervallen:
"In the areal Pianista are hide waterfall but this information cant to be found in the web. In Bajo Mono areal are some nice Waterfall, escondida, tatica, la mina,etc."
http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-3/page3
Zal een ander voorbeeld wezen maar verhouding klopt met 30-40 meter, das een eind vallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:48 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Als je hiernet naast in valt hoort niemand je:
http://media-cdn.tripadvi(...)hfinders-private.jpg
1- laat hem die watervallen dan maar eens op een kaart zettenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
Baru over watervallen:
"In the areal Pianista are hide waterfall but this information cant to be found in the web. In Bajo Mono areal are some nice Waterfall, escondida, tatica, la mina,etc."
http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-3/page3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |