quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
Dan moet je een nieuw topic openen, ga eerst de gebruiksaanwijzing van FOK maar eens lezen![]()
quote:
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net dat het misschien niet zo'n handige kleur is omdat het ook de gesloten topic-kleur is.
Hij is gewoon lui.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
met zijn grote bekmaar dát snapt ie nog steeds niet
Die post zag ik nog, zoiets deed ik dus ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en het jochie dat uit de taxi is gezet kan ontzettend etteren en zuigen, maar goed, het is dan ook geen ' gewoon' jochie
ah......... oh nee la maar danquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je zelf instellen bij je settings.
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die post zag ik nog, zoiets deed ik dus ook.
Lastig joch ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag niet dat ik de laatste was...sorry, mijn zoon vroeg me net om handdoeken.....
Pics?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik vandaag mijn roze string aangedaan.
Picsquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik vandaag mijn roze string aangedaan.
Jochie had een verstandelijk vermogen van een kind van vijf, niet slim als je die gewoon ergensquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.
Klein verschil, ik wist precies met welk gozertje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.
Ik weet zo wel wie mijn vriendjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je instellen, maar dan moet je eerst vriendjes maken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
anaalroze![]()
is dat donker roze met een bruin randje?
Dat gezever altijd van vrouwen die dat ontspoorde kut grut wil beschermen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jochie had een verstandelijk vermogen van een kind van vijf, niet slim als je die gewoon ergens
op straat dumpt
Wacht maar tot iemand je kleinzoon ergens dumpt als ie vijf jaar isquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gezever altijd van vrouwen die dat ontspoorde kut grut wil beschermen.
Ontspoorde grut? Dat kind heeft een verstandelijke beperking.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gezever altijd van vrouwen die dat ontspoorde kut grut wil beschermen.
Ken het verhaal niet maar in mijn geval was het zeer bewuste actie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontspoorde grut? Dat kind heeft een verstandelijke beperking.
Ik kan me de actie van die chauffeur wel voorstellen, maar ik keur het niet goed.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je poepertje die kleur heeft is het ontstoken Dees
Die groeit iets anders op dan zulke figuren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Wacht maar tot iemand je kleinzoon ergens dumpt als ie vijf jaar is
thuis zetten we zo'n figuur dan op zijn kamer, mag hij daar uitrazen en tot zichzelf komen, maar op straat achterlaten is niet veilig. Ik denk soms ook wel: doe normaal, rotkind, maar daar moet het wel bij blijven. Er was al meer met die chauffeur voorgevallen hoor, ze is er echt niet geschikt voor, het bericht is niet volledig (het stoort mij wel dat het kind met naam genoemd is).quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontspoorde grut? Dat kind heeft een verstandelijke beperking.
Ik kan me de actie van die chauffeur wel voorstellen, maar ik keur het niet goed.
Ik weet niet welke kinderen jij rond reed met je bus, maar in het stukje dat ik postte gaat het om kinderen met een verstandelijke beperking, die hoor je niet uit je busje te zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die groeit iets anders op dan zulke figuren.
Reed echt alles. Rolstoelen, mongolen, kutblagen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kinderen jij rond reed met je bus, maar in het stukje dat ik postte gaat het om kinderen met een verstandelijke beperking, die hoor je niet uit je busje te zetten.
Is het überhaupt slim om kinderen met een (ernstig) verstandelijke beperking samen in een busje te vervoeren?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet welke kinderen jij rond reed met je bus, maar in het stukje dat ik postte gaat het om kinderen met een verstandelijke beperking, die hoor je niet uit je busje te zetten.
Jammer, je hebt mij nooit in je busje gehad, en ik ben me toch een partij lastig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reed echt alles. Rolstoelen, mongolen, kutblagen.
Nee, dat werd zo geregeld, het hele spul ging logistiek het meest gunstigs in de bus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het überhaupt slim om kinderen met een (ernstig) verstandelijke beperking samen in een busje te vervoeren?
Ik zet je er zo uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, je hebt mij nooit in je busje gehad, en ik ben me toch een partij lastig.
hij doet je verder niks hoor, hij ettert verbaal. Vanwege de bezuinigingen zijn de busbegeleiders verdwenen. Het was maar goed dat het jochie het nummer van zijn moeder wist en dat hij lief opgevangen is door de passant, ik wil er niet aan denken wat er anders gebeurd was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het überhaupt slim om kinderen met een (ernstig) verstandelijke beperking samen in een busje te vervoeren?
Ik weet nog dat de zoon van een ex van mij altijd met de taxi gebracht werd. Als die in een busje met "gelijkgestemden" had gezeten, dan was de chauffeur dood geweest en had de bus in de greppel gelegen.
Dat weet ik. Maar ik ben ook veel te oud voor zo een busje.quote:
Onder het motto niet geschoten is altijd mis: Doe je ook aan verzoekjes? Ik heb eigenlijk een photoshop nodig voor een nieuw topic. Als je geen zin/tijd hebt prima (kan prima met "nee" omgaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!
Ja ik vind het altijd wel leuk om te Photoshoppen!
Laatst ook voor iemand wat oude foto's uit opa's jeugd opgepoetst en met elkaar gecombineerd.
Kom maar op!quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onder het motto niet geschoten is altijd mis: Doe je ook aan verzoekjes? Ik heb eigenlijk een photoshop nodig voor een nieuw topic. Als je geen zin/tijd hebt prima (kan prima met "nee" omgaan), maar wilde je toch even polsen.
Na een jaar had ik er mijn buik vol van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik ben ook veel te oud voor zo een busje.
Het verdwijnen van busbegeleiders is wmb dan het probleem dus in dit verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
hij doet je verder niks hoor, hij ettert verbaal. Vanwege de bezuinigingen zijn de busbegeleiders verdwenen. Het was maar goed dat het jochie het nummer van zijn moeder wist en dat hij lief opgevangen is door de passant, ik wil er niet aan denken wat er anders gebeurd was.
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verdwijnen van busbegeleiders is wmb dan het probleem dus in dit verhaal.
Dat zoontje van mijn ex kon ook niet zonder begeleiding op stap en die taak bij de chauffeur leggen hoort gewoon niet. Die moet zich gewoon kunnen focussen op het besturen van de bus/opletten op het verkeer.
Nicequote:
Je hebt wel gelijk, de hele zachte hand en betuttelen werkt niet, ze moeten gewoon even duidelijk weten wie de baas is, dat geldt voor opvoeden van je eigen kinderen ook, en nee, daarvoor hoef je niet te slaan, wel streng en consequent zijn.quote:
Volgens mij draaf je nu wat door.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice![]()
Maak er vooral geen levenswerk van, maar hier is het idee: Sinds er opeens allemaal users met sterren hier zitten wil ik een recordpoging op gaan zetten in 40+ om het record van het snelste topic ooit op FOK! te gaan verbreken.
Daarvoor heb ik een beetje een ludiek/leuk logo nodig met een beetje (liefst een hoop) zelfspot.
Groep bejaarden met rollators die op recordjacht gaan oid, waarbij dan een leuke tekst erin gezet wordt. Is maar een suggestie, maar iets in die richting. Voor de rest mag je je helemaal uitleven wmb.
oh, ik pak ze ook aan hoor, maar op straat zetten hoort daar niet bij, gewoon echt nooit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat gezeik over verstandelijke beperkt heb ik wel genoeg van.
Ook die kun je schop onder de reet geven.
King heeft een missiequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij draaf je nu wat door.
Hehehe okee dan!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice![]()
Maak er vooral geen levenswerk van, maar hier is het idee: Sinds er opeens allemaal users met sterren hier zitten wil ik een recordpoging op gaan zetten in 40+ om het record van het snelste topic ooit op FOK! te gaan verbreken.
Daarvoor heb ik een beetje een ludiek/leuk logo nodig met een beetje (liefst een hoop) zelfspot.
Groep bejaarden met rollators die op recordjacht gaan oid, waarbij dan een leuke tekst erin gezet wordt. Is maar een suggestie, maar iets in die richting. Voor de rest mag je je helemaal uitleven wmb.
In mijn busje mocht veel maar ik had wel paar regelsquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit jochie ettert en zuigt verbaal. En nee, het is niet leuk als hij je gaat pesten door je accent na te doen enzo, maar kom op, wie is er nou de volwassene? Hij heeft geen busbegeleider nodig, een stel anderen wel. Ik heb een client die elke dag bijna 4 uur in zo'n busje zit, ik snap best dat hij op school niet veel meer kan leren, hij is al helemaal op als hij aankomt.
Een buschaufeeur moet niet afgeleid worden door verbaal etterende kinderen. Ongeacht of ze een beperking hebben of niet. Dat is hun taak niet en dat levert problemen op. Er is dus wel een busbegeleider nodig als er verbaal etterende kinderen in een bus zitten die de chauffeur afleiden van zijn basistaak namelijk mensen veilig van A naar B brengen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit jochie ettert en zuigt verbaal. En nee, het is niet leuk als hij je gaat pesten door je accent na te doen enzo, maar kom op, wie is er nou de volwassene? Hij heeft geen busbegeleider nodig, een stel anderen wel. Ik heb een client die elke dag bijna 4 uur in zo'n busje zit, ik snap best dat hij op school niet veel meer kan leren, hij is al helemaal op als hij aankomt.
mijn demente vader was ook lastigquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, ik pak ze ook aan hoor, maar op straat zetten hoort daar niet bij, gewoon echt nooit.
Richt een partij op, ga ik lid wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een buschaufeeur moet niet afgeleid worden door verbaal etterende kinderen. Ongeacht of ze een beperking hebben of niet. Dat is hun taak niet en dat levert problemen op. Er is dus wel een busbegeleider nodig als er verbaal etterende kinderen in een bus zitten die de chauffeur afleiden van zijn basistaak namelijk mensen veilig van A naar B brengen.
Ja ik ga hier niet als een gek posten om dan met een rollator het strijd toneel weer te verlatenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij draaf je nu wat door.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga hier niet als een gek posten om dan met een rollator het strijd toneel weer te verlaten
Dat is mijn taakje Piet. Af en toe wat acties op touw zetten die mislukken, maar waar we weer eens wat anders doen als de hele dag praten over wat we gegeten hebben en wat voor kwaaltjes we hebbben.quote:
Thnx!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef ToT het volgende:
Hehehe okee dan!
Ik zal kijken of ik iets leuks kan maken!
chauffeur zou het ook kunnen negeren en gewoon op het verkeer letten, maar nogmaals: ze spoort niet en is niet geschikt voor het werk, wij ( en het taxibedrijf) zijn heel blij dat we van haar af zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een buschaufeeur moet niet afgeleid worden door verbaal etterende kinderen. Ongeacht of ze een beperking hebben of niet. Dat is hun taak niet en dat levert problemen op. Er is dus wel een busbegeleider nodig als er verbaal etterende kinderen in een bus zitten die de chauffeur afleiden van zijn basistaak namelijk mensen veilig van A naar B brengen.
1 minuut en 45 seconden is het overall record van het snelste topic ooit . Dat is echt extreem snel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
KT wat zijn de huidige records en de 40+ records ?
Die ontspoorde kinderen vonden het wel jammer dat ik ermee kapte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
chauffeur zou het ook kunnen negeren en gewoon op het verkeer letten, maar nogmaals: ze spoort niet en is niet geschikt voor het werk, wij ( en het taxibedrijf) zijn heel blij dat we van haar af zijn.
Er hebben alleen ABO users meegedaan, want anderen kunnen niet in ABO postenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 minuut en 45 seconden is het overall record van het snelste topic ooit . Dat is echt extreem snel.
Opgezet door ABO ooit, maar er hebben uiteraard users van over het hele forum aan meegedaan, anders red je het niet.
Het gaat niet om 1 specifiek iemand, maar om the big picture.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
chauffeur zou het ook kunnen negeren en gewoon op het verkeer letten, maar nogmaals: ze spoort niet en is niet geschikt voor het werk, wij ( en het taxibedrijf) zijn heel blij dat we van haar af zijn.
Het topic is in FOT geplaatst en niet in ABO. FOT / [ABO] Recordpoging.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:10 schreef D. het volgende:
Er hebben alleen ABO users meegedaan, want anderen kunnen niet in ABO posten
Toch was het wel een aparte ervaring om jaar te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat niet om 1 specifiek iemand, maar om the big picture.
Zet 3 kinderen op de achterbank van een auto met alleen een bestuurder en je hebt grotere kans op dat er iets misgaat als dat er ook nog iemand naast de bestuurder zit. Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Dat er vanwege bezuinigingen veiligheidsrisico's genomen worden vind ik onverteerbaar.
de meeste mensen/kinderen met een verstandelijke beperking zijn niet gevaarlijk hoor. Dat jochie ook niet. Laten we nou niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet 3 kinderen op de achterbank van een auto met alleen een bestuurder en je hebt grotere kans op dat er iets misgaat als dat er ook nog iemand naast de bestuurder zit. Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Dat er vanwege bezuinigingen veiligheidsrisico's genomen worden vind ik onverteerbaar.
Ah, okquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic is in FOT geplaatst en niet in ABO. FOT / [ABO] Recordpoging.
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half afquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sterren zijn gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is mijn taakje Piet. Af en toe wat acties op touw zetten die mislukken, maar waar we weer eens wat anders doen als de hele dag praten over wat we gegeten hebben en wat voor kwaaltjes we hebbben.
Je bent naturlijk gewoon jaloers dat je nog geen sterren hebt.
[..]
Thnx! [ afbeelding ]En als je vragen hebt, dan hoor ik het wel!
Dat is dan wel weer erg bot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half af
Ik heb meer het idee dat jij blij bent dat deze specifieke chauffeur is opgerot als dat je in het algemene belang denkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
de meeste mensen/kinderen met een verstandelijke beperking zijn niet gevaarlijk hoor. Dat jochie ook niet. Laten we nou niet gaan overdrijven.
http://forum.fok.nl/forum/158quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
Ik kan nu toch in dat topic van ABO kijken?
waar is dat eigenlijk?
Als je moeder er naast zat, dan had die kunnen meppen en had je vader beide handen aan het stuur kunnen houden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half af
Dat laatstequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je moeder er naast zat, dan had die kunnen meppen en had je vader beide handen aan het stuur kunnen houden.
Welke situatie is veiliger en wenselijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |