1 minuut en 45 seconden is het overall record van het snelste topic ooit . Dat is echt extreem snel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef chufi het volgende:
KT wat zijn de huidige records en de 40+ records ?
Die ontspoorde kinderen vonden het wel jammer dat ik ermee kapte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
chauffeur zou het ook kunnen negeren en gewoon op het verkeer letten, maar nogmaals: ze spoort niet en is niet geschikt voor het werk, wij ( en het taxibedrijf) zijn heel blij dat we van haar af zijn.
Er hebben alleen ABO users meegedaan, want anderen kunnen niet in ABO postenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 minuut en 45 seconden is het overall record van het snelste topic ooit . Dat is echt extreem snel.
Opgezet door ABO ooit, maar er hebben uiteraard users van over het hele forum aan meegedaan, anders red je het niet.
Het gaat niet om 1 specifiek iemand, maar om the big picture.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
chauffeur zou het ook kunnen negeren en gewoon op het verkeer letten, maar nogmaals: ze spoort niet en is niet geschikt voor het werk, wij ( en het taxibedrijf) zijn heel blij dat we van haar af zijn.
Het topic is in FOT geplaatst en niet in ABO. FOT / [ABO] Recordpoging.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:10 schreef D. het volgende:
Er hebben alleen ABO users meegedaan, want anderen kunnen niet in ABO posten
Toch was het wel een aparte ervaring om jaar te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat niet om 1 specifiek iemand, maar om the big picture.
Zet 3 kinderen op de achterbank van een auto met alleen een bestuurder en je hebt grotere kans op dat er iets misgaat als dat er ook nog iemand naast de bestuurder zit. Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Dat er vanwege bezuinigingen veiligheidsrisico's genomen worden vind ik onverteerbaar.
de meeste mensen/kinderen met een verstandelijke beperking zijn niet gevaarlijk hoor. Dat jochie ook niet. Laten we nou niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet 3 kinderen op de achterbank van een auto met alleen een bestuurder en je hebt grotere kans op dat er iets misgaat als dat er ook nog iemand naast de bestuurder zit. Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.
Dat er vanwege bezuinigingen veiligheidsrisico's genomen worden vind ik onverteerbaar.
Ah, okquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic is in FOT geplaatst en niet in ABO. FOT / [ABO] Recordpoging.
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half afquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sterren zijn gekochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is mijn taakje Piet. Af en toe wat acties op touw zetten die mislukken, maar waar we weer eens wat anders doen als de hele dag praten over wat we gegeten hebben en wat voor kwaaltjes we hebbben.
Je bent naturlijk gewoon jaloers dat je nog geen sterren hebt.
[..]
Thnx! [ afbeelding ]En als je vragen hebt, dan hoor ik het wel!
Dat is dan wel weer erg bot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half af
Ik heb meer het idee dat jij blij bent dat deze specifieke chauffeur is opgerot als dat je in het algemene belang denkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
de meeste mensen/kinderen met een verstandelijke beperking zijn niet gevaarlijk hoor. Dat jochie ook niet. Laten we nou niet gaan overdrijven.
http://forum.fok.nl/forum/158quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
Ik kan nu toch in dat topic van ABO kijken?
waar is dat eigenlijk?
Als je moeder er naast zat, dan had die kunnen meppen en had je vader beide handen aan het stuur kunnen houden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
Wij zaten vroeger wel met meer kinderen in de auto en als het te gek was werd gaf mijn vader een mep naar achteren zonder te kijken en als je pech had lag je kop er half af
Dat laatstequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je moeder er naast zat, dan had die kunnen meppen en had je vader beide handen aan het stuur kunnen houden.
Welke situatie is veiliger en wenselijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |