Het zal niet in Enschede zijn, daar zijn ze bezig met de aanstaande Twexit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd waar El Ahmadi denkt een beter salaris te kunnen verdienen dan.
Twente.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd waar El Ahmadi denkt een beter salaris te kunnen verdienen dan.
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef macca728 het volgende:
Kazim denkt dat hij opgeroepen gaat worden voor Turkije als hij op tijd fit is....
Die kan er niet zoveel meer van, dus dat is een logische reactie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:41 schreef Caland het volgende:
Hartverscheurende taferelen in Glasgow als Guidetti naar Feyenoord vertrekt
[ afbeelding ]
Turkije is van het niveau Noord-Ierland. Dat zou dus geen probleem mogen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef macca728 het volgende:
Kazim denkt dat hij opgeroepen gaat worden voor Turkije als hij op tijd fit is....
Oh echt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel meer van, dus dat is een logische reactie.
Dat sowieso. En geloof mij: Dan gaat hij lekker ergens anders heen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti is slecht gaan spelen toen Celtic hem een contract wou aanbieden. Toen kreeg de trainer ook ineens wat te zeuren over 'm.
Maar goed, we gaan het meemaken; laag salaris en hij is van harte welkom wat mij betreft.
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti is slecht gaan spelen toen Celtic hem een contract wou aanbieden. Toen kreeg de trainer ook ineens wat te zeuren over 'm.
Maar goed, we gaan het meemaken; laag salaris en hij is van harte welkom wat mij betreft.
Die speelt een divisie lager.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.
Ok zal het doorgeven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Thunder0x het volgende:
Gewoon laag salaris, en bij x aantal doelpunten een bonus
Zeg dan ook meteen dat ik zondag wat later ben, misschien dat ze een paar minuten later kunnen beginnen.quote:
Welnee. Als Guidetti niet zou slagen is dat volgens de massa ook de schuld van Van Geel. Ondanks veel geroep en gedreig bepaalt het legioen nog altijd niet het beleid van de club.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Muto het volgende:
Van Geel is overduidelijk zijn baan aan het redden door publiekslievelingen te willen halen.
jammer genoeg niet..quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Als Guidetti niet zou slagen is dat volgens de massa ook de schuld van Van Geel. Ondanks veel geroep en gedreig bepaalt het legioen nog altijd niet het beleid van de club.
Ben ik het wel mee eens. Heeft meer loopvermogen en kent de club + jongens als Vilhena, Boetius en Kongolo.quote:Bij FC Twente moeten ze het spelersbudget van 16 miljoen naar 10,5 miljoen euro terugbrengen. De club doet dan ook enkele spelers in de verkoop. Luc Castaignos mag vertrekken. Het jeugdproduct van Feyenoord werd enkele jaren geleden nog voor liefst zes miljoen euro overgenomen van Inter. De talentvolle Kyle Ebecilio, ook afkomstig uit Varkenoord, zou wellicht een leuke optie voor de Rotterdammers kunnen zijn mocht Jordy Clasie vertrekken
Lul geen onzin over dat gewicht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.
Als je moest kiezen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Heeft meer loopvermogen en kent de club + jongens als Vilhena, Boetius en Kongolo.
Waarom zou Vejinovic dat doen? Toch een stapje omlaag, vanaf Vitesse.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:38 schreef macca728 het volgende:
Marko Vejinovic werd toch genoemd bij VI, prima speler als Clasie weg zou gaan
Alleen op de kaart van Nederlandquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou Vejinovic dat doen? Toch een stapje omlaag, vanaf Vitesse.
Die Valerio heeft het nog nooit laten zien tegen bijvoorbeeld Feyenoord of ajaks. Liever een jongen die eerder in de jeugd van Feyenoord heeft gespeeld. Heeft in mijn ogen ook veel meer potentie. Onderschatte speler.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef Differ het volgende:
[..]
Als je moest kiezen?
Ebecilio of die van Vites die op Valerio lijkt?
Staat Vitesse oven Feyenoord dan ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou Vejinovic dat doen? Toch een stapje omlaag, vanaf Vitesse.
Feyenoord en Vitesse zijn beide subtoppers, zie niet in waarom hij dat zou doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Staat Vitesse oven Feyenoord dan ?
Je kan het altijd proberen.
Op basis waarvan zeg je dat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Die Valerio heeft het nog nooit laten zien tegen bijvoorbeeld Feyenoord of ajaks. Liever een jongen die eerder in de jeugd van Feyenoord heeft gespeeld. Heeft in mijn ogen ook veel meer potentie. Onderschatte speler.
Ten eerste heb ik heb zien spelen op jeugd WK, wat jaren terug. Was toen veruit de beste speler van de generatie Kongolo/Rekik/Depay(ja, beter dan Depay)/Achahbar/Vilhena. Sinds dien altijd wel gevolgd en vorig seizoen heeft hij het ook weer prima gedaan bij Twente. Ik zag het als de betere versie van Fer, maar dan in ontwikkeling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg je dat?
Bij Twente laat ie namelijk nog minder zien dan Vilhena bij ons.
Speelde gewoon slecht. Al zal de echte reden wel zijn: zeker omdat hij zwart is...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik heb zien spelen op jeugd WK, wat jaren terug. Was toen veruit de beste speler van de generatie Kongolo/Rekik/Depay(ja, beter dan Depay)/Achahbar/Vilhena. Sinds dien altijd wel gevolgd en vorig seizoen heeft hij het ook weer prima gedaan bij Twente. Ik zag het als de betere versie van Fer, maar dan in ontwikkeling.
Misschien heeft hij de vrouw van Schreuder afgeranseld want het slaat nergens op dat hij er nu niet meer in staat. Er moet wel iets gebeurd zijn.
Die zie ik nog steeds wel een stap hogerop komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef koosfransoos het volgende:
Castaignos was ook de beste van zijn generatie. Ook maar terughalen dan?
Castaignos >> Kazimquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef koosfransoos het volgende:
Castaignos was ook de beste van zijn generatie. Ook maar terughalen dan?
Hij was niet het beste. Hij was fysiek het verst. Stak met kop en schouders boven iedereen uit. Daardoor won hij heel veel op kracht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik heb zien spelen op jeugd WK, wat jaren terug. Was toen veruit de beste speler van de generatie Kongolo/Rekik/Depay(ja, beter dan Depay)/Achahbar/Vilhena. Sinds dien altijd wel gevolgd en vorig seizoen heeft hij het ook weer prima gedaan bij Twente. Ik zag het als de betere versie van Fer, maar dan in ontwikkeling.
Misschien heeft hij de vrouw van Schreuder afgeranseld want het slaat nergens op dat hij er nu niet meer in staat. Er moet wel iets gebeurd zijn.
Die wordt compleet fout gebruikt bij Twente. Daarom is die Schreuder ook zo een mongool.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zie ik nog steeds wel een stap hogerop komen.
Daar heb je zeker een punt. Maar voetballend was hij ook wel verder Vilhena en Ayoud daar. Maar ach, dat was 2010. Ook vorig seizoen vond ik hem goed spelen bij Twente.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij was niet het beste. Hij was fysiek het verst. Stak met kop en schouders boven iedereen uit. Daardoor won hij heel veel op kracht.
Ik vond dat tournooi Tonny erg indrukwekkend. Maar dat had ook te maken met het feit dat hij de jongste was. Verder stond dat centrum als een huis en had je op de flanken twee onvoorspelbare spelers.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Maar voetballend was hij ook wel verder Vilhena en Ayoud daar. Maar ach, dat was 2010. Ook vorig seizoen vond ik hem goed spelen bij Twente.
Meh, verdienstelijk vooral. Totaal niet beter dan Vilhena.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Maar voetballend was hij ook wel verder Vilhena en Ayoud daar. Maar ach, dat was 2010. Ook vorig seizoen vond ik hem goed spelen bij Twente.
De enige nsb'ers zijn degene die rellen en daarmee de club schaden. Als die beelden duidelijk vandalisme e.d. weergeven juich ik deze actie toe.quote:
Ja, van Geel zei dat er iets meer te besteden is dan vorig jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:47 schreef koosfransoos het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de financiën van Feyenoord? Is er transferbudget?
Want er is afgelopen zomer natuurlijk veel verkocht, maar er was ook een grote schuld. Iemand enig idee of er iets van dat budget over is of moet er (weer) eerst verkocht worden voordat er iets mogelijk is?
KIjk hier, een bruinhemd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef eight het volgende:
[..]
De enige nsb'ers zijn degene die rellen en daarmee de club schaden. Als die beelden duidelijk vandalisme e.d. weergeven juich ik deze actie toe.
Nsb nsb nsbquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef eight het volgende:
[..]
De enige nsb'ers zijn degene die rellen en daarmee de club schaden. Als die beelden duidelijk vandalisme e.d. weergeven juich ik deze actie toe.
Ik vind de actie idd. prima als dat er toe leidt dat de rotte appels hierdoor gepakt worden. Ik ben alleen bang dat het vooral weer nietszeggende beelden zijn die vooral gericht zijn op beeldvorming.quote:
Is hij binnenkort niet transfervrij? Mooie stunt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen aan Fred's nieuwe club verpatsen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaan we trouwens met Bilal doen als Feyenoord zijnde ?
Hoezo niet? Prachtige club, lekker opbouwen daar houdt Fred van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fred maakt zichzelf toch niet geloofwaardig als hij naar Twente gaat volgend jaar.
Zonder centjesss?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Prachtige club, lekker opbouwen daar houdt Fred van.
Toch zonde mocht deze jongen doorbreken. Wou hij niet een elftal hoger toendertijd?quote:PSV-doelpuntenmachine Piroe (15) in schijnwerpers
PSV hoopt in augustus spits Joel Piroe te kunnen vastleggen. De club moet tot die tijd wachten omdat de doelpuntenmachine dan pas zestien jaar wordt. De makkelijk scorende spits, vorig seizoen nog actief in de jeugdopleiding van Feyenoord, weet echter dat hij door een waslijst aan clubs wordt gevolgd.
Andere clubs in Nederland als AZ, Ajax en Vitesse volgen hem op de voet, terwijl eerder al bekend werd dat onder meer Manchester City met regelmaat van de klok een scout naar De Herdgang stuurt om Piroe te bekijken.
Klopt. Wou van de C1 in 1x naar de B1. Maar zo werkt het niet bij Feyenoord. Liep hij huilend weg. Type Bakkali. Zal ook wel weer snel weggaan bij PSV.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch zonde mocht deze jongen doorbreken. Wou hij niet een elftal hoger toendertijd?
Zou wel kunnen ja, talent zit er wel met 45 goals in 26 wedstrijden in zijn jaartje Feyenoord C1. Al kan het natuurlijk net zo goed een verhaal Bakkali worden, wel talent, maar te moeilijk stuurbaar om echt stappen te makenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef koosfransoos het volgende:
Die Piroe gaat gewoon een verhaaltje Mink Peeters worden hoor.. Heeft totaal geen club binding. Ging eerder al van NEC naar Feyenoord waarna die na 1 jaar al weer weg ging.
Ja, vastquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso, dat gehannes met die jeugdspelers. Wie weet bedenkt die jongen zich over twee jaar wel dat hij liever dokter wordt of zo.
Alsof Fred ooit wel geloofwaardig is geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fred maakt zichzelf toch niet geloofwaardig als hij naar Twente gaat volgend jaar.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Alsof Fred ooit wel geloofwaardig is geweest.
Hij gaat voor zichzelf zoals alle spelers, dat hij dat al zo jong doet is misschien de uitzonderingquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:51 schreef koosfransoos het volgende:
Die Piroe gaat gewoon een verhaaltje Mink Peeters worden hoor.. Heeft totaal geen club binding. Ging eerder al van NEC naar Feyenoord waarna die na 1 jaar al weer weg ging.
Waarom niet? Hoe kan van iemand van 15 (of nog jonger) nu worden verwacht dat hij al in staat is om te bepalen wat hij de komende 15 a 20 jaar van zijn leven wil gaan doen?quote:
Krijg je van dat gekut als bij Castaignos. Denken dat je het nieuwe wonderkind bent, na één seizoen vertrekken naar de Europese top, en daarna weer gedesillusioneerd een balletje trappen in de Grolsch Veste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaat voor zichzelf zoals alle spelers, dat hij dat al zo jong doet is misschien de uitzondering
maar wel een paar miljoen rijker, ik ken dit jochie helemaal niet verder maar de directe omgeving speelt ook een grote rol, zelf van dichtbij meegemaakt met wat afvallers van profclubs, de entourage om zo'n spelertje heen is echt erg, die persiflage van Jiskefet is niet ver van de waarheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je van dat gekut als bij Castaignos. Denken dat je het nieuwe wonderkind bent, na één seizoen vertrekken naar de Europese top, en daarna weer gedesillusioneerd een balletje trappen in de Grolsch Veste.
Wat dat betreft pakken die broodvoetballers als Bony het iets verstandiger aan.
Fred kan gewoon niet tegen de druk van een topclub, zoveel is wel duidelijk. Prima op zijn plek in Enschede dusquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krijg je ongeveer zo'n jeugdafdeling als City. En dan lekker niet zelf opleiden, maar verhuren. Als je dat maar een paar honderd keer doet zit er vast een keer wat tussen dat bruikbaar blijkt te zijn voor het eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef Dekatria het volgende:
Het werkt ook als een soort concurrentieverarming - jonge spelers vroeg weghalen zodat de concurrentie ze niet kan vastleggen. Dat die spelers dan compleet verpieteren op de bank, boeiend.
Komt ook amdat ze daar (binnenkort?) een x aantal zelfopgeleide spelers in de selectie moeten hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je ongeveer zo'n jeugdafdeling als City. En dan lekker niet zelf opleiden, maar verhuren. Als je dat maar een paar honderd keer doet zit er vast een keer wat tussen dat bruikbaar blijkt te zijn voor het eerste.
Komt ook door het achterlijk grote budget wat die ploegen hebben - die kunnen het zich wel veroorloven om her en der in Europa kiddo's wat smeergeld aan te bieden. Het grote geld verpest een hoop - op het moment dat dat nivelleert heb je dat geouwehoer een stuk minder, en worden internationale competities ook een stuk interessanter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je ongeveer zo'n jeugdafdeling als City. En dan lekker niet zelf opleiden, maar verhuren. Als je dat maar een paar honderd keer doet zit er vast een keer wat tussen dat bruikbaar blijkt te zijn voor het eerste.
Als hij nu naar Twente gaat weet je in elk geval dat al die berichten over de reden van zijn vertrek bij Feyenoord onzin zijn. Dan ligt het dus niet aan vertrekkende spelers of gemiste aankopen of te weinig budget.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred kan gewoon niet tegen de druk van een topclub, zoveel is wel duidelijk. Prima op zijn plek in Enschede dus
Al denk ik niet eens dat hij daar nu heen gaat, wellicht over een aantal jaar.
Als td heb je natuurlijk andere eisen dan als hoofdcoach.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij nu naar Twente gaat weet je in elk geval dat al die berichten over de reden van zijn vertrek bij Feyenoord onzin zijn. Dan ligt het dus niet aan vertrekkende spelers of gemiste aankopen of te weinig budget.
Dat klopt natuurlijk, maar ook de TD wil een zo goed mogelijk team bouwen. Bij Twente gaat de spelersbegroting 40% omlaag volgend jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als td heb je natuurlijk andere eisen dan als hoofdcoach.
Dan nog zegt dat weinig over zijn eisen, Feyenoord is een club dat aan het bouwen is. Twente is zo zacht mogelijk aan het vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar ook de TD wil een zo goed mogelijk team bouwen. Bij Twente gaat de spelersbegroting 40% omlaag volgend jaar.
Ze zullen hem vast graag weg willen. onder Al Fretje speelt hij niet al te veel, en gezien hij transfervrij van Arsenal komt zal hij vast flink verdienen daar. Hij is alleen wel deels verpatst aan Doyen, dus daarom zullen ze hem waarschijnlijk dan weer wat minder graag goedkoop laten lopen. Krijgen ze weer heibel met een toch vrij belangrijke stakeholder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Heeft meer loopvermogen en kent de club + jongens als Vilhena, Boetius en Kongolo.
Misschien kan de Tukker Clan wat clinics gaan geven daar. Extra geld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest lachen.![]()
http://nos.nl/op3/artikel(...)melaars-vitesse.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest lachen.![]()
http://nos.nl/op3/artikel(...)melaars-vitesse.html
[ afbeelding ]
Waar blijkt dat uit dan? Elke trainer heeft de afgelopen jaren geklaagd over het ontbreken van een topsportmentaliteit binnen de club.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred kan gewoon niet tegen de druk van een topclub, zoveel is wel duidelijk. Prima op zijn plek in Enschede dus
Al denk ik niet eens dat hij daar nu heen gaat, wellicht over een aantal jaar.
Uit zijn tijd bij PSV, uit zijn periode bij Vitesse waar hij zich voor de derby ziek meldde toen het even niet meer boterde, uit het feit dat hij als een kind gaat huilen omdat een matige voetballer als Chery niet gehaald wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:29 schreef eight het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Elke trainer heeft de afgelopen jaren geklaagd over het ontbreken van een topsportmentaliteit binnen de club.
Kleinzerig dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit zijn tijd bij PSV, uit zijn periode bij Vitesse waar hij zich voor de derby ziek meldde toen het even niet meer boterde, uit het feit dat hij als een kind gaat huilen omdat een matige voetballer als Chery niet gehaald wordt.
Juist.quote:
Hij weigerde bij Vitesse toch ook een keer om met de spelersbus mee terug te reizen na een akkefietje? Fredje is nog steeds niet geschikt voor een club als Feyenoord.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit zijn tijd bij PSV, uit zijn periode bij Vitesse waar hij zich voor de derby ziek meldde toen het even niet meer boterde, uit het feit dat hij als een kind gaat huilen omdat een matige voetballer als Chery niet gehaald wordt.
Ja, ik ook. Wat wel in het voordeel van Fred spreekt is dat hij de kritiek intern hield. Bij iedere averij heeft hij de mogelijkheid gehad om te wijzen naar het transferbeleid van de TD. Dat heeft hij niet of vrijwel niet gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist.
Koeman heeft hier 3 jaar rond gelopen, klaagde in het begin over wat kleine zaken (busjes naar de training etc.) en daarna niet meer. Qua professionaliteit sla ik hem hoger aan dan Fretsj.
Het was wel altijd vermakelijk als Koeman weer ging huilen op Twitter over de KNJB.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist.
Koeman heeft hier 3 jaar rond gelopen, klaagde in het begin over wat kleine zaken (busjes naar de training etc.) en daarna niet meer. Qua professionaliteit sla ik hem hoger aan dan Fretsj.
kk van cheel moet hem gwoon halen zit weer te slapen die limboquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef Calciumdude het volgende:
Hoezo is Kalou hier een optie.. heeft toch dit seizoen een contract getekend voor een jaar of 3 ?
of staat daar ook een Feyenoord Clausule in ?
Als oud trainer van Ajax is dat natuurlijk wat moeilijker om te verkroppen aangezien hij over veel "insiders"-kennis beschikt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:43 schreef Herqules het volgende:
[..]
Het was wel altijd vermakelijk als Koeman weer ging huilen op Twitter over de KNJB.
Dat gezeik kwam juist in zijn laatste jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Toen moest het seizoen nog beginnen en moest de boel wat meer op scherp worden gezet. Er moest weer een stapje voorwaarts worden gemaakt. Koeman wist zoiets wel te timen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat gezeik kwam juist in zijn laatste jaar.
Denk het eerlijk gezegd ook. Die is daar doodongelukkig in Enschede, straalt hij helemaal uit. Zou bij ons weer kunnen opbloeien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij bekruipt toch het gevoel dat het nu een 'spoedje' is. Al denk ik dat het gaat stranden met het verwerven van eigen vermogen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de Feyenoordsite staat overigens te lezen dat de 'vernieuwbouw'plannen van BAM goed zijn bevonden en dat men nu de onderhandelingen aangaat met FFC / BAM.
Als dit onderhandelingstraject goed wordt afgerond zal men starten met het verwerven van eigen vermogen en vreemd vermogen voor het financieren van het plan (maar dan is het plan dus al uitgewerkt).
Schijnbaar is vernieuwbouw dus exploiteerbaar en biedt het voldoende groeimogelijkheden in de ogen van de directie.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Al is het afwachten hoe de soap zich verder ontwikkelt natuurlijk.
hij scoorde hetrik tege de joduh togquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan gaat Guidetti het heel goed doen? Sentimenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |