Ik dacht even dat je Panda ging zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Pandaplint het volgende:
Tering. Daar kun je een olifant mee boeien
Alsof jij dat nooit ervaren hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
Lijkt me doodeng om met die dingen vastgebonden te worden.
Panda's hebben nooit goesting.quote:
Dus als je morgen een collega ziet met onthaarde polsen...dan weet je genoeg.quote:
Het was functioneel illustratief bloot.quote:
Mwah op het randje dus voor de zekerheid maar effe weggehaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het was functioneel illustratief bloot.
Begrijp het wel hoor, zat laatst in een trein lekker op Figure 1 te kloten, keek een kindje over de stoelleuning mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah op het randje dus voor de zekerheid maar effe weggehaaldNiet sexy trouwens die foto.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor, zat laatst in een trein lekker op Figure 1 te kloten, keek een kindje over de stoelleuning mee.
"MAMA, die man kijkt naar piemels!"
Ik riep nog dat ik arts was maar het kwaad was al geschied.
Nee erger, ze trok haar kind naar zich toe en keek me angstig aan. Volgende halte maar meteen uitgestapt. Stond ik daar in the middle of nowhere.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]Toen kreeg je klappen van die mama zeker.
Ik zat ook al raar te kijken :Squote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Op Nederland 1 starten ze de herhaling van gisterenavond in, halverwege de uitzending.
quote:Martin Simek terug in de theaters
Als oud-tennisser is Martin Simek vertrouwd met het feit dat het leven een enkelspel is. En bovendien enkel een spel, wat het niet minder ernstig maakt. Vanaf deze maand reist Simek met een nieuwe theatervoorstelling door Nederland. ‘Enkelspel’ gaat over tennis als spiegel van het menselijk bestaan.
Na afloop gaat Heleen nog naakt selfies maken met Pauw op de woonboot.quote:Heleen van Royen en Myrthe van der Meer schrijven over waanzin
Schrijfsters Heleen van Royen en Myrthe van der Meer gebruikten de ervaring van hun eigen psychische stoornis in een roman, met humor maar ook rauw en confronterend. Van Royen brak door met De gelukkige huisvrouw, dat gebaseerd is op haar eigen postnatale depressie. Myrthe van der Meer is manisch depressief en schreef over wat zich in haar hoofd afspeelt in haar nieuwe boek Up dat zich afspeelt op een psychiatrische afdeling. Vanavond praten ze over waanzin, het thema van de 80e Boekenweek.
Volgens zijn facebook vond hij dat heel erg gezellig.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes heeft wel eens doorgezakt in de kroeg met Maiwand Al-Afghani. True story.
Als de moslims hier de boel overnemen mag jij bij Maiwand onderduiken, doe ook even een goed woordje voor mij ok?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens zijn facebook vond hij dat heel erg gezellig.
Ik zal zeggen dat je relatie met je Nick Carter pop puur platonisch is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de moslims hier de boel overnemen mag jij bij Maiwand onderduiken, doe ook even een goed woordje voor mij ok?
Bedankt vriend, als dank zal ik een J.A. pop voor je papier machéën.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat je relatie met je Nick Carter pop puur platonisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |