En ik niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
Morgen maar gaan shoppen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladegebrek. Rare dingen doet dat
Ja, nu geen zin meer, koud buiten.quote:
Ja, had je toch ook verward. Sorry.quote:
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.quote:
Je hoeft maar te vragen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
AH is hier open tot 24:00uur hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.
Tegen Utrecht kan niemand opquote:
Hoezo, wringt ze haar onderbroek weer eens uit?quote:
Nee dat niet, ze ziet er gewoon wat frisjes uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, wringt ze haar onderbroek weer eens uit?
Morgen voelt ze zich beter en jij ook als je lekker gaat slapenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet, ze ziet er gewoon wat frisjes uit.
Geen vriendelijk advies meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen voelt ze zich beter en jij ook als je lekker gaat slapen
Die vond ik misschien een beetje ongepast, maar ja het was vriendelijk bedoeld, zoals altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen vriendelijk advies meer?
Je mag zelf ook naar bed hoor.
Had je mogen laten staan hoor. Maar nee, morgen al supervroeg naar bed, dus nu nog even mn serie afkijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die vond ik misschien een beetje ongepast, maar ja het was vriendelijk bedoeld, zoals altijd
Ik ook, zit HoC te kijken. Verslaafd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je mogen laten staan hoor. Maar nee, morgen al supervroeg naar bed, dus nu nog even mn serie afkijken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Bed. Eindelijk. It was a fanfuckingtastic day.
Geneukt ja?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Ben het hier niet volledig mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben het hier niet volledig mee eens.
Vandaag was een lege dag, omdat te lui om iets te doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag was een lege dag, omdat te lui om iets te doen.
Daardoor zal morgen een haastige nare dag vol stress worden. Maar eigen schuld.
Nee.quote:
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben het hier niet volledig mee eens.
Die is nu toch 200 kilo of zo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:04 schreef aeque het volgende:
Zit ik net The Tonight Show the kijken, staat Kelly Clarkson er te zing, what the fuck happend with her.
Bestaat die nog?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:04 schreef aeque het volgende:
Zit ik net The Tonight Show the kijken, staat Kelly Clarkson er te zing, what the fuck happend with her.
200 zou ik niet zeggen maar ze is wel wat aangekomen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |