quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde neuqseks zonder emotie.
"I did not have a sexual relationship with that woman."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet per se veel, maar wel een aantal belangrijke/hooggeplaatste denk ik ja.
Clinton, heldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I did not have a sexual relationship with that woman."
Of iets in die strekking.
Gefeliciteerd?quote:
Ik heb er 2, en nu?quote:
Nee, ze heet anders.quote:
Trio?quote:
Wil je peettante worden?quote:
Juich niet te vroeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefelicitering zeg.
De wereld nog gezelliger.
"I call him... Mini Hate."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefelicitering zeg.
De wereld nog gezelliger.
Be my guest, but don't knock them upquote:
Van ruilen komt huilenquote:
Wil wel voorlezen. Vrijdag uit een supercool boekje gelezen, dus ik hou mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je peettante worden?
[..]
Juich niet te vroeg.
Welk boekje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil wel voorlezen. Vrijdag uit een supercool boekje gelezen, dus ik hou mij aanbevolen.
Deal. Is 1x in de 2 weken oppassen ook een optie? Alleenstaande ouder zijn is wel zwaar, heb dan wel wat tijd voor mijzelf nodig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil wel voorlezen. Vrijdag uit een supercool boekje gelezen, dus ik hou mij aanbevolen.
Ik voldoe graag aan de lage verwachtingen die mensen van mij hebben.quote:
Oh dit was nog in de baby/peuter klassequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welk boekje?
Ik hou van voorlezen.
Jongste van mij zit in groep 3 en leest nu mij voor.
Nee, doe geen lange termijn toezeggingen meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Deal. Is 1x in de 2 weken oppassen ook een optie? Alleenstaande ouder zijn is wel zwaar, heb dan wel wat tijd voor mijzelf nodig.
Hahaha durfde het kindje nog wel te slapen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dit was nog in de baby/peuter klasse
http://www.bol.com/nl/p/i(...)n/1001004002498637/#
Feli voor hunquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cassandra geloof ik, van Bartholomeus.
Het is op vrijwillige basis natuurlijk. Bij afzegging kan ik altijd nog de nooddienst inschakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, doe geen lange termijn toezeggingen meer.
Ja, zij kwam ermee. Echt een super super grappig verhaaltje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha durfde het kindje nog wel te slapen.
Superleuk voor ze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cassandra geloof ik, van Bartholomeus.
Ik hou van kinderboekjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zij kwam ermee. Echt een super super grappig verhaaltje.
quote:
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zag haar iets posten over echo's die goed gingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |