Kan je best doen. Misschien leef je iets korter. Misschien nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het goed voor me zou zijn at ik het liefst alleen maar vlees
Die zijn idd niet te vretenquote:
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste snackbarren wel. Broodje hamburger speciaal is meestal 10x beter dan welke Mac/BK burger dan ook.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.
Ik rook en drink, nog eentje erbij zou wat teveel worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je best doen. Misschien leef je iets korter. Misschien niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
Eens kijken hoe 't met de frikandellen is. Bye.
Oh da's wel wat uitgebreider dan de gemiddelde snackbar ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze heeft een stuk of 12 verschillende "Amerikaanse" burgers in de collectie, naast het standaard broodje hamburger.
Frietje stoofquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
Eens kijken hoe 't met de frikandellen is. Bye.
Nee, die vallen altijd tegen, alleen als ze echt net vers gemaakt zijn gaan ze wel. Maar dat is idd echt alleen een optie als er niets anders zitquote:
Hamburgers. Goed idee. Meteen even naar de Appie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
Ik krijg honger van jullie. Ga ook maar hamburgers eten vanavond.
Met hoeveel mensen zou je daarvan kunnen eten?quote:
Ligt aan het formaat van de ingredienten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen zou je daarvan kunnen eten?
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Meteen het topic vermoord, en het ging zo lekker vandaag
Laat dat concern eens lekker failliet gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef DrMarten het volgende:
Zowaar weer eens iets bij de VenD gekocht, moet niet gekker worden
Je wilde een minder uitgebreid pakket? Met een duurder pakket zijn ze vast sneller van begrip.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, heb net m'n abonnement aangepast van upc, ben benieuwd of het is aangekomen en dat ik krijg wat de bedoeling wasZe snapten het niet helemaal.
Denk het niet, was met 50% kortingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben ze al een winstwaarschuwing gedaan?
Blond in de aanbieding!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat dat concern eens lekker failliet gaan.
Ik wilde downgraden ja, dat kan dus niet via MijnUPC en die mogelijkheid heb je ook niet in het telefonische menu, dus ik moest weer doorverbonden wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wilde een minder uitgebreid pakket? Met een duurder pakket zijn ze vast sneller van begrip.
Hoe klant- en servicegericht!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde downgraden ja, dat kan dus niet via MijnUPC en die mogelijkheid heb je ook niet in het telefonische menu, dus ik moest weer doorverbonden wordenZe dachten eerst dat ik alleen telefonie eruit wilde gooien 'maar dat scheelt maar 1,50 per maand!' 'O, je wilt Horizon er ook uit? Dan kun je niet meer opnemen! Wil je een losse kaart of een andere box?' 'O? Alleen internet met kabel-tv? 120MB? Nee, 50? O... Oké, je krijgt een doos voor de Horizon-box toegestuurd, doeiiii!'
Duimen dan maarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar als ze failliet gaan misschien wel.
Die drang hebben ontzettend veel ketens valt me op. Zo één keer per jaar de indeling eens flink op de schop nemen. Heb er ook een tyfushekel aan, zeker als je snel even iets wil kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:46 schreef DrMarten het volgende:
Wat heb ik er trouwens een hekel aan als winkels na jaren de inrichting veranderen. Loop de H&M in, sla linksaf en sta ineens tussen de jurken te koekeloeren. Hebben ze de herenafdeling naar boven verplaatst
Een bak zelfgemaakte slobber?quote:
De Hema kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die drang hebben ontzettend veel ketens valt me op. Zo één keer per jaar de indeling eens flink op de schop nemen. Heb er ook een tyfushekel aan, zeker als je snel even iets wil kopen.
Ik doe meestal alleen kaas op zelfgemaakte tosti's.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat doe je als vegetariër op een tosti?
Kaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Kaas?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Ananas doe ik er ook op, met kaas en ham. Dus ik vroeg me af waar je die ham dan mee vervangt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kaas?
En groenten?
En ananas?
En tomatenpuree?
Of een van die dingen?
Kaasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
Graag gedaan.
De muziekcomputer probeert me wat te vertellen volgens mij. Alleen maar cheesy lovesongs.
Nee niet alle kaas is veganistisch. Of beter: alle kaas nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ananas doe ik er ook op, met kaas en ham. Dus ik vroeg me af waar je die ham dan mee vervangt.
En niet alle kaas is vegetarisch, dus dat is ook niet handig.
Daar houd ik niet zo vanquote:
Overal zit dier in verwerkt. Veganistisch leven is haast onmogelijk als je ook nog de deur uit wilt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee niet alle kaas is veganistisch. Of beter: alle kaas niet
Vegetariers eten wel verwerkte dierproducten, al dat gemiep is een soort nieuwe stroming
In drop zit ook dier, maar dat maakt drop nog niet opeens niet vegetarisch
Ja, hoor. Hoef je niet eens hard voor te zoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je zou zoeken is er trouwens vast wel vega ham te vinden
Nee daarom snap ik dat nieuwe gemiep ook niet met 'vegetarische drop' of 'vegetarische kaas'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overal zit dier in verwerkt. Veganistisch leven is haast onmogelijk als je ook nog de deur uit wilt.
[..]
Ja, hoor. Hoef je niet eens hard voor te zoeken.
Nou nee, kaas is feitelijk niet vegetarisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarom snap ik dat nieuwe gemiep ook niet met 'vegetarische drop' of 'vegetarische kaas'
Kaas is altijd vegetarisch, behalve als het een vermomde steak is
Vegetariër zijn is wel wat anders dan veganistisch zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een vegetarische vriendin eens kaas voorgeschoteld, voelde ik me later heel schuldigMaar zij mikte ook gewoon parmezaanse kaas in de pesto dus dat maakte haar niet uit
Ja ik zag het te laatquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetariër zijn is wel wat anders dan veganistisch zijn. Vegetarisch zijn is als mens wel heel knap.
In hoeverre je gelatine nog als 'dier' kan beschouwen kan je leuke discussies over houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
In drop zit ook dier, maar dat maakt drop nog niet opeens niet vegetarisch
Mja, om het te maken moet je wel eerst een dier dodenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In hoeverre je gelatine nog als 'dier' kan beschouwen kan je leuke discussies over houden
Naja het is een stroming van vegetarisch, maar het grootste deel van de vegetariërs eet wel gewoon stremsel. Dat hele 'vegetarische kaas' of 'vegetarische snoepjes' is echt pas iets van de laatste jaren (en in mijn ogen dus alleen maar een hype)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, kaas is feitelijk niet vegetarisch.
Het is meer de veganistische stroming, vegetariërs eten puur en alleen geen vlees. Er zijn tegenwoordig overigens ook wel heel veel -tariërsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja het is een stroming van vegetarisch, maar het grootste deel van de vegetariërs eet wel gewoon stremsel. Dat hele 'vegetarische kaas' of 'vegetarische snoepjes' is echt pas iets van de laatste jaren (en in mijn ogen dus alleen maar een hype)
Ik vind stremsel zelf een raar onderscheid om te maken als je bijvoorbeeld wel leer draagt?
Dat wel, maar of gelatine na zo'n uitgebreide bewerking nog 'dier' te noemen is. Een koe die leeft op gras noem je ook geen plantquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, om het te maken moet je wel eerst een dier doden. Zelfde geldt voor 't stremsel in de kaas.
Nah, vind ik dus ook niet, hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar of gelatine na zo'n uitgebreide bewerking nog 'dier' te noemen is. Een koe die leeft op gras noem je ook geen plant![]()
Maar goed, ik heb eigenlijk niet genoeg biologische en scheikundige kennis om me serieus in zo'n debat te begeven
Ligt er ook maar net aan wat je beweegredenen zijn natuurlijk. Van die 2x per jaar dat je leren schoenen koopt zal de bioindustrie echt niet kunnen blijven bestaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer de veganistische stroming, vegetariërs eten puur en alleen geen vlees. Er zijn tegenwoordig overigens ook wel heel veel -tariërs.
Ik maak overigens geen onderscheid. Ik draag ook gewoon leer.
I know. Ik weet er zelfs alles van, ik verdiep me in dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je beweegredenen zijn natuurlijk. Van die 2x per jaar dat je leren schoenen koopt zal de bioindustrie echt niet kunnen blijven bestaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, krijg net een mail van upc met de bevestiging van m'n wijziging, namelijk dat ik een extra zenderpakket van een tientje per maand heb afgesloten. Ja ja.
Waar ben ik aan begonnen
Ja hoor, krijg net een mail van upc met de bevestiging van m'n wijziging, namelijk dat ik een extra zenderpakket van een tientje per maand heb afgesloten. Ja ja.
Waar ben ik aan begonnen
Waar ben ik aan begonnen
Koelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Mn ogen doen zeer, al sinds vanmiddag. Geen idee wat t beste te doen![]()
Krijg zo bezoek dus ogen dicht doen is geen optie
nou ja als ie gratis zou zijn... Nee dan nog niet, want ik kijk er toch niet naar, kijk alleen naar die spookprogrammas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Supervisor:"Ben je nou een pakket aan het downgraden?!?"
Callcentermiep:"Ja, dat wilde ze. Vond het ook maar raar hoor..."
Supervisor:"Daar doen we niet aan hoor, ben je mal, krijg nu al wekelijks te horen dat we niet genoeg upgrades verkopen. Maak er maar een upgrade van!"
CCM:"Roger!"
Wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
Een fatwa uitgesproken tegen de pyramides
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.htmlquote:
Jezusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.html
Diverse media melden het en Egypte neemt het nogal serieus.
Ja echt he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |