Dat wel, maar of gelatine na zo'n uitgebreide bewerking nog 'dier' te noemen is. Een koe die leeft op gras noem je ook geen plantquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, om het te maken moet je wel eerst een dier doden. Zelfde geldt voor 't stremsel in de kaas.
Nah, vind ik dus ook niet, hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wel, maar of gelatine na zo'n uitgebreide bewerking nog 'dier' te noemen is. Een koe die leeft op gras noem je ook geen plant![]()
Maar goed, ik heb eigenlijk niet genoeg biologische en scheikundige kennis om me serieus in zo'n debat te begeven
Ligt er ook maar net aan wat je beweegredenen zijn natuurlijk. Van die 2x per jaar dat je leren schoenen koopt zal de bioindustrie echt niet kunnen blijven bestaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer de veganistische stroming, vegetariėrs eten puur en alleen geen vlees. Er zijn tegenwoordig overigens ook wel heel veel -tariėrs.
Ik maak overigens geen onderscheid. Ik draag ook gewoon leer.
I know. Ik weet er zelfs alles van, ik verdiep me in dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je beweegredenen zijn natuurlijk. Van die 2x per jaar dat je leren schoenen koopt zal de bioindustrie echt niet kunnen blijven bestaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, krijg net een mail van upc met de bevestiging van m'n wijziging, namelijk dat ik een extra zenderpakket van een tientje per maand heb afgesloten. Ja ja.
Waar ben ik aan begonnen
Ja hoor, krijg net een mail van upc met de bevestiging van m'n wijziging, namelijk dat ik een extra zenderpakket van een tientje per maand heb afgesloten. Ja ja.
Waar ben ik aan begonnen
Waar ben ik aan begonnen
Koelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Mn ogen doen zeer, al sinds vanmiddag. Geen idee wat t beste te doen![]()
Krijg zo bezoek dus ogen dicht doen is geen optie
nou ja als ie gratis zou zijn... Nee dan nog niet, want ik kijk er toch niet naar, kijk alleen naar die spookprogrammas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Supervisor:"Ben je nou een pakket aan het downgraden?!?"
Callcentermiep:"Ja, dat wilde ze. Vond het ook maar raar hoor..."
Supervisor:"Daar doen we niet aan hoor, ben je mal, krijg nu al wekelijks te horen dat we niet genoeg upgrades verkopen. Maak er maar een upgrade van!"
CCM:"Roger!"
Wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
Een fatwa uitgesproken tegen de pyramides
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.htmlquote:
Jezusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.html
Diverse media melden het en Egypte neemt het nogal serieus.
Ja echt he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |