Kaasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
Graag gedaan.
De muziekcomputer probeert me wat te vertellen volgens mij. Alleen maar cheesy lovesongs.
Nee niet alle kaas is veganistisch. Of beter: alle kaas nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ananas doe ik er ook op, met kaas en ham. Dus ik vroeg me af waar je die ham dan mee vervangt.
En niet alle kaas is vegetarisch, dus dat is ook niet handig.
Daar houd ik niet zo vanquote:
Overal zit dier in verwerkt. Veganistisch leven is haast onmogelijk als je ook nog de deur uit wilt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee niet alle kaas is veganistisch. Of beter: alle kaas niet
Vegetariers eten wel verwerkte dierproducten, al dat gemiep is een soort nieuwe stroming
In drop zit ook dier, maar dat maakt drop nog niet opeens niet vegetarisch
Ja, hoor. Hoef je niet eens hard voor te zoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je zou zoeken is er trouwens vast wel vega ham te vinden
Nee daarom snap ik dat nieuwe gemiep ook niet met 'vegetarische drop' of 'vegetarische kaas'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overal zit dier in verwerkt. Veganistisch leven is haast onmogelijk als je ook nog de deur uit wilt.
[..]
Ja, hoor. Hoef je niet eens hard voor te zoeken.
Nou nee, kaas is feitelijk niet vegetarisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarom snap ik dat nieuwe gemiep ook niet met 'vegetarische drop' of 'vegetarische kaas'
Kaas is altijd vegetarisch, behalve als het een vermomde steak is
Vegetariėr zijn is wel wat anders dan veganistisch zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een vegetarische vriendin eens kaas voorgeschoteld, voelde ik me later heel schuldigMaar zij mikte ook gewoon parmezaanse kaas in de pesto dus dat maakte haar niet uit
Ja ik zag het te laatquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetariėr zijn is wel wat anders dan veganistisch zijn. Vegetarisch zijn is als mens wel heel knap.
In hoeverre je gelatine nog als 'dier' kan beschouwen kan je leuke discussies over houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
In drop zit ook dier, maar dat maakt drop nog niet opeens niet vegetarisch
Mja, om het te maken moet je wel eerst een dier dodenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In hoeverre je gelatine nog als 'dier' kan beschouwen kan je leuke discussies over houden
Naja het is een stroming van vegetarisch, maar het grootste deel van de vegetariėrs eet wel gewoon stremsel. Dat hele 'vegetarische kaas' of 'vegetarische snoepjes' is echt pas iets van de laatste jaren (en in mijn ogen dus alleen maar een hype)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee, kaas is feitelijk niet vegetarisch.
Het is meer de veganistische stroming, vegetariėrs eten puur en alleen geen vlees. Er zijn tegenwoordig overigens ook wel heel veel -tariėrsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja het is een stroming van vegetarisch, maar het grootste deel van de vegetariėrs eet wel gewoon stremsel. Dat hele 'vegetarische kaas' of 'vegetarische snoepjes' is echt pas iets van de laatste jaren (en in mijn ogen dus alleen maar een hype)
Ik vind stremsel zelf een raar onderscheid om te maken als je bijvoorbeeld wel leer draagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |